پکیج آموزش اصلاح موی کودک

قیمت : 260 هزار تومان

برای خرید این پکیج اپلیکیشن استاد بیک را دانلود کنید.

دوره آموزش اصلاح موی کودک

مهارت هایی در پایان دوره آموزش اصلاح موی کودک کسب میکنید

دریافت مشاوره رایگان

تیم استادبیک بصورت 24 ساعته منتظر شنیدن صدای گرم شما هستند

پکیج آموزش اصلاح موی سر کودک

موهای کودکان شما با توجه به میزان رشد مو نیاز به کوتاه کردن مداوم دارد که این کار ساده ای نیست و نیاز به تبحر یک آرایشگر دارد زیرا اصلاح مو کودک بسیار سخت است و کودکان حتی بر روی صندلی نمیشینند و مدارم سرشان را تکان میدهند. که این کار خطرناکی است زیرا احتمال بریدگی با قیچی وجود دارد. کودکان شیطنت خاص خودشان را دارند و بسیاری از مواقع شروع به گریه کردن و بیتابی میکنند زیرا از کوتاه کردن موی خود می ترسند و یا از رویارویی با افراد جدید استرس می گیرند. 

مدل کوتاهی مو کودکان

کوتاه کردن موی کودک به جهت حفظ بهداشت آن ها و آراستگی و زیبایی کودکان انجام می شود.به دلیل این که کودکان روحیه حساس و لطیفی دارند،فردی که موهای آن ها را کوتاه میکند باید با علاقه و دقت بالا و روحیه مناسب باشد.

در پکیج های آموزش کوتاهی مو کودک استاد بیک تکنیک های کوتاه کردن موی کودک طبق سرفصل های داده شده به هنرجویان آموزش داده می شود و در پایان دوره مدرک فنی و حرفه ای به کارآموزان اعطا می شود.روش ارایه این دوره هم مجازی و غیر حضوری است این فرصت برای همه داده می شود تا بتوانند با کمترین هزینه و غیر حضوری با مدرکی معتبر شروع به کار بکنند.

مهارت های که در پایان دوره آموزش اصلاح موی کودک کسب میکنید چیست؟

در دوره آموزش اصلاح موی سر کودک ، هنرجویان به طور کامل با انواع مدل موهای انگلیسی، دانش آموزی ،بوکسوری، ساده، تیفوسی و مدل پایه کپ آشنا می شوند. همچنین با انواع جنس موهای نرم و لخت و سوزنی و انواع خط ریش های شمشیری و ساده و سوزنی و آموزش تکنیک هرکات موی بلند کودک به سبک خاص، هیرکات موی بلند به صورت سرپایی، آشنایی با ماشین های اصلاح، معرفی لوازم مورد نیاز، بهترین تکنیک اصلاح سریع کودک و تکنیک محو کردن پله به صورت تخصصی آشنا می شوید.

و به همین صورت هنرجو با گذراندن این آموزش ها می تواند تمامی اطلاعات و تکنیک های مورد نیاز در رابطه با اصلاح موی کودک را با موفقیت پشت سر بگذراند و در نهایت به صورت کاملا تخصصی در این زمینه فعالیت کند و به کسب درآمد بپردازد.

اصلاح موی کودک

جزئیات پکیج آموزش کوتاهی مو کودک

کلاس ها در 10 جلسه و مدت زمان کلی 2ساعت و 5 دقیقه آموزش ببینند . دوره آموزش کوتاه کردن موی کودک به هنرجو این توان را میدهد که بعد از اتمام دوره و با گرفتن مدرک بتواند مستقیما وارد بازار کار شود. در این پکیج ابتدا آموزش کوتاه کردن مو و نکات بتدایی و کلی برای آموزش کوتاهی موی دختر و آموزش کوتاهی موی پسر به صورت کلی گفته شده و همچنین نحوه شستن اولیه،استفاده از ابزار مناسب،نحوه شانه کردن مو و همینطور نحوه خشک کردن مو آموزش داده می شود.

در مراحل بعد نکات مهم و کلیدی برای کوتاه کردن موی کودک آموزش داده می شود.کودکان به دلیل شرایط سنی زود خسته می شوند و تمایل به تکان خوردن دارند بنابراین هنرجو باید تمرکز خود را حفظ کند و با سرعت بیشتری موی کودک را کوتاه و اصلاح کند.

پشتیبانی پکیج

جهت دریافت هرگونه اطلاعات بیشتر در خصوص دوره های آموزشی می توانید در ساعات اداری با شماره های معرفی شده تماس بگیرید. ارائه خدمات مشاوره رایگان برای تمامی دوره ها توسط کارشناسان به صورت 24 ساعته وجود دارد.

سؤالات متداول

بله ؛ هم به صورت نقدی و هم به صورت اقساطی امکان پرداخت وجود دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس برقرار کنید

بله شما با دریافت این مدرک میتوانید به راحتی در بازار کار وارد شده و شروع به فعالیت کنید.

خیر شما با دریافت مدرک و گذراندن دوره آموزش اصلاح موی سر کودک تمامی نکات را از ابتدا آموزش میبینید.

موی کودکان به نسبت بزرگسالان رشد بیشتری دارد و بیشتر نیاز به کوتاه شدن دارد به همین دلیل اگر شما در حین انجام کوتاهی مو مسلط بشوید و از اسباب بازی و سرگرمی در حین انجام کار استفاده کنید رابطه خوبی میتوانید برقرار کنید و به سرعت میتوانید مشتریان پر و پاقرصی پیدا کنید و از همین رو به درآمد بالایی برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *