پکیج آموزش صفر تا صد کراتینه مو

قیمت : 275 هزار تومان

برای خرید این پکیج اپلیکیشن استاد بیک را دانلود کنید.

آموزش کراتینه مو

سرفصل های پکیج آموزش کراتینه مو

آموزش کراتینه مو
دریافت مشاوره رایگان

تیم استادبیک بصورت 24 ساعته منتظر شنیدن صدای گرم شما هستند

آموزش کراتینه مو

دوره آموزش کراتینه مو یکی از دوره هایی است که هنرجو تمامی مراحل را از صفر تا صد آموزش می بیند و می تواند بعد از اتمام دوره شروع به کار و کسب درآمد کند. دوره آموزش صاف کردن مو ، یک روند کامل صافی و احیای مو جهت صاف کردن مو و افزایش زیبایی و سلامت مو به شما آموزش داده می شود. این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به صافی و احیای مو ، از جمله: آموزش شناخت انواع مو ، آموزش ریباندینگ مو، آموزش صفر تا صد کراتینه مو ، آموزش گلوبال و نانوگلوبال ، آموزش بوتاکس مو و آموزش پروتئین تراپی می شود.

همچنین هنرجو در این دوره نحوه مواد گذاری و اتو کشی صحیح و نحوه انتخاب روش مناسب با توجه به موی هر مشتری را می آموزد. هدف این دوره تربیت افراد ماهر و متخصصی است که توانایی اجرای تمامی شاخه های رشته احیا و صافی را با بروز ترین و جدید ترین تکنیک ها و به صورت تخصصی دارند.

آموزش این دوره و فرا گرفتن این نکات و تکنیک ها به راحتی به دست نمی آید و شما با آموزش دیدن و تمرین های فراوان می توانید به مهارت های لازم برسید. آموزش گام به گام کراتینه مو باید توسط افراد ماهر انجام شود که در مجموعه استاد بیک تمامی نکات و آموزش ها به صورت اصولی و حاصل ده ها سال تجربه کاری می باشد.

بعد از مشاهده پکیج آموزش صفر تا صد کراتینه مو چه مهارت هایی کسب میکنید؟

پس از اتمام دوره صاف کردن مو شما می توانید با تسلط کامل و حرفه ای ، کراتینه مو، ریباندینگ مو، پروتئین مو و بوتاکس تراپی مو را برای انواع موها انجام دهید.در نهایت پس از شرکت در دوره آموزش کامل کراتینه مو ، می توانید به راحتی شروع به کسب درآمد کنید و یا کسب و کار فعلی خودتان را بهبود ببخشید.

آموزش کامل کراتینه مو

جزئیات دوره آموزش کراتینه مو حرفه ای

پکیج آموزش کراتینه مو حرفه ای شامل 5 جلسه است. مجموع ساعات کلی این پکیج 1 ساعت و 10 دقیقه می باشد و شما با گذراندن این دوره کوتاه آموزشی، تکنیک و نکات بسیاری در زمینه کراتینه مو خواهید آموخت. در این پکیج آموزشی تمام مدت صرف بیان آموزش نکات صافی و احیا مو می شود.
ویدئو های آموزشی این پکیج از کیفیت بالایی برخور دار است و تمام جزئیات در تصویر مشخص است. همچنین جهت جلوگیری از خسته کننده شدن ویدئو ها تمامی قسمت ها در مدت زمان کمی ضبط شده تا بتوانید با تمرکز بالا و حوصله به یادگیری بپردازید.

جهت دریافت مدرک فنی حرفه ای کراتینه مو بایستی پس از اتمام دوره ، آزمون دوره کراتینه مو را شرکت کنید تا مدرک را بگیرید. شما با دیدن ویدئو های آموزشی این دوره تمامی نکات را آموزش می بینید و دیگر لازم به شرکت در کلاس دیگری نیست و با شرکت در آزمون و گرفتن مدرک می توانید مستقیما وارد بازار کار شوید.

پشتیبانی

تمامی پکیج های آموزشی استاد بیک شامل مشاوره و پشتیبانی 24 ساعته رایگان است و هنرجویان در صورت داشتن هر گونه مشکل یا سئوالی با کارشناسان مجموعه استاد بیک تماس گرفته تا مشکل شان برطرف شود.

سوالات متداول

با توجه به تغییرات هر روزه مد درخواست های مشتریان برای صافی و احیا مو بیشتر از قبل شده است. این کار بسیار پرطرفدار است و بازار کار خوبی دارد و جزو رشته های پر درآمد محسوب می شود.

شما در ابتدای آموزش کراتینه مو با انواع مو ها و ساختار های آنها آشنا می شوید.

ابزار های مورد نیاز برای کراتینه مو به طور کلی شامل موارد زیر است :

  • اتو با درجه حرارت 230 درجه
  • سشوار دستی
  • مواد کراتین و پلکس
  • روغن آرگان
  • شامپو با ph بالا
  • ماسک مو
  • عینک
  • حوله
  • گوش گیر پلاستیکی
  • هواکش قوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *