پکیج آموزش قدم به قدم گریم داماد

قیمت : 285 هزار تومان

برای خرید این پکیج اپلیکیشن استاد بیک را دانلود کنید.

آموزش میکاپ داماد

سرفصل های پکیج آموزش میکاپ داماد

دریافت مشاوره رایگان

تیم استادبیک بصورت 24 ساعته منتظر شنیدن صدای گرم شما هستند

آموزش گریم داماد

در پکیج آموزش گریم داماد شما تمامی مراحل گریم را جز به جز خواهید آموخت مانند، ایجاد تعادل در صورت داماد که شامل چانه، بینی و گونه می شود که از اصلی ترین و مهم ترین آموزش ها در آموزش میکاپ داماد است . امروزه مرتب بودن و زیبایی به خصوص در مجالس مختص بانوان نیست و شامل حال بسیاری از آقایان هم می شود. مرد ها هم نیاز دارند تا برخی نواقص و عیب های صورتشان رفع شود و تنها راه حل سریع آن یک میکاپ ساده و در عین حال حرفه ای است.

در گریم داماد برخلاف گریم عروس که از رنگ هایی با کرم پودر های سفید و برنزه و … و سایه هایی با رنگ های زیبا و مشخص بسته به چهره عروس استفاده می شود، از رنگ های خنثی و نامشخص استفاده می شود تا تنها نواقص صورت رفع شود. یک آرایشگر با تجربه بعد از شناخت اجزا صورت بهترین و کاربردی ترین گریم را روی صورت انجام می دهد ، به این صورت که در ابتدا تمامی عیب ‌های صورت را جز به جز در نظر گرفته و در پی رفع آنها بهترین گریم داماد را انجام می دهد و زیبایی های صورت را نمایان تر می کند.

ما در آموزش قدم به قدم گریم داماد به روز ترین روش های گریم را به شما آموزش می دهیم ،شاید در نظر داشته باشید که گریم داماد فقط به مقداری پودر و مواد آرایشی احتیاج دارد در صورتی که سخت در اشتباه ید ، مهم ترین مهارت در گریم داماد شناخت صورت و تشخیص عیب ها و تلاش در رفع آنهاست ،که در پکیج آموزش گریم داماد به این موضوع پرداخته می شود.

اموزش گریم داماد

جزئیات دوره آموزش گام به گام گریم داماد

پکیج آموزش گریم داماد دارای ۴ جلسه آموزش به صورت ویدئو است که زمان آن مجموعا شامل ۱ ساعت و 30 دقیقه می باشد و شما با تماشا و گذراندن این پکیج آموزشی نکات زیادی در زمینه گریم داماد خواهید آموخت. زمان این ویدیو ها تمام مدت صرف آموزش نکات جزیی و کامل گریم داماد شده و از پرداختن به حاشیه کاملا پرهیز شده است. 

کیفیت ویدیو های آموزشی پکیج کاملا مشهود است و تمامی جزئیات و نکات ریز در ویدئوها قابل نمایش است ، همچنین تمامی قسمت ها به صورت کوتاه ضبط شده تا خسته کننده نباشد و کیفیت یادگیری و تمرکزتان را بالا ببرد. امروزه گریم داماد یکی از پر تقاضا و پر درآمد ترین خدمات در آرایشگاه های ایران می باشد، که با خریداری این پکیج می توانید مهارتهای زیادی از جمله تشخیص درست عیوب چهره ها و رفع نواقص آنها را کسب کنید و کاملا در این مهارت کارآزموده شوید و در نتیجه درآمد زیادی را برای خود به ارمغان آورید.

پشتیبانی

تمامی پکیج های آموزشی استاد بیک داراي پشتیبانی 24 ساعته رایگان است و هنرجویان عزیز در صورت داشتن هرگونه سوال و یا مشکلی می توانند با کارشناسان مجموعه استاد بیک تماس بگیرند تا مشکلشان برطرف شود.

گالری تصاویر

سوالات متداول

بله در رابطه با تمامی مواد گریم و وسایل و ابزار مورد نیاز آن با جزییات صحبت شده

بله ؛ در این پکیج تمامی موارد قدم به قدم بیان شده است.

بهتر است حداقل دوره پیرایش درجه 2 را گذرانده باشید تا تکنیک ها و موارد گفته شده برایتان ساده تر باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *