پکیج آموزش براشینگ حرفه ای

قیمت : 290 هزار تومان

برای خرید این پکیج اپلیکیشن استاد بیک را دانلود کنید.

دوره آموزش براشینگ مو

بعد از اتمام پکیج آموزش براشینگ مو چه مهارت هایی کسب میکنید؟

سرفصل های پکیج آموزش پیتاژ مو

دریافت مشاوره رایگان

تیم استادبیک بصورت 24 ساعته منتظر شنیدن صدای گرم شما هستند

آموزش براشینگ مو

در پکیج آموزش براشینگ مو حرفه ای که یکی از زیر مجموعه های آموزش آرایشگری مردانه و زنانه می باشد، یک روند کامل از آراستن مو جهت زیبایی و حالت دادن مو به شما آموزش داده می شود. هنر جویان در این پکیج نحوه صحیح انجام براشینگ حرفه ای و نحوه صحیح سشوار کشیدن مو را می آموزند. هدف از این پکیج آموزشی ، تربیت افراد حرفه ای و متخصص در زمینه انجام براشینگ مو است كه توانايي سشوار کشیدن برای تمامی مدل های مو را دارند.

در پکیج آموزش براشینگ حرفه ای، هنرجو در ابتدای آموزش تقسیم بندی صحیح موها را به صورت مرحله به مرحله می آموزد. در مرحله بعدی با انواع ابزار براشینگ مو و نحوه صحیح نگه داشتن وسایل حرارتی، استفاده درست از برس ها و میزان استفاده از مواد حالت دهنده به صورت کامل آشنا میشود.

برای فرا گرفتن نکات و تکنیک های پکیج آموزشی براشینگ و سشوار کشیدن باید تمرین فراوان هم داشته باشید تا به مهارت لازم برسید. آموزش براشینگ مو با سشوار باید توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود که در مجموعه استاد بیک تمامی نکات و تکنیک های آموزشی به صورت اصولی و حاصل ده ها سال تجربه کاری می باشد.

جزئیات پکیج آموزش سشوار کشیدن و براشینگ مو

پکیج آموزش براشینگ مو و سشوار شامل 12 جلسه ویدئو آموزشی است. مجموع ساعات این پکیج 2 ساعت می باشد و هنرجویان با گذراندن این پکیج کوتاه آموزشی ، تکنیک و نکات آموزش براشینگ حرفه ای را خواهند آموخت. ویدئو های آموزشی این پکیج از کیفیت بالایی برخودار است و تمامی جزئیات و نکات در فیلم به صورت واضحی مشخص است. در جهت جلوگیری از خسته کننده شدن ویدئو های آموزشی تمامی قسمت ها در مدت زمان کوتاهی ضبط شده اند تا با حوصله و تمرکز بالا بتوانید به یادگیری آن بپردازید.

پشتیبانی

تمامی پکیج های آموزشی استاد بیک شامل پشتیبانی 24 ساعته رایگان است و در نتیجه هنرجویان عزیز در صورت داشتن هرگونه سوال و یا مشکلی می توانند با کارشناسان مجموعه استاد بیک تماس بگیرند تا مشکلشان برطرف شود.

سوالات متداول

با توجه به مد روز و تقاضای مشتریان ، در خواست برای حالت دادن و براشینگ مو با سشوار کشیدن بسیار زیاد شده است و باتوجه به این موضوع می توانید مشتریان پر و پا قرصی پیدا کنید.

با توجه به جنس مو میزان سشوار کشیدن برای هر مو فرق می کند و در این پکیج در مورد شناخت انواع مو و تکنیک های راحت سشوار زدن برای هر نوعی از مو را به شما آموزش می دهیم.

خیر شما در این دوره تمامی آموزش های اولیه را ابتدا آموزش می بینید و لازم به آموزش قبلی نیست

سشوار و اتوی مو و برس فلزی و گیره یا کلیپس و لوازم حالت دهنده مو که لازم است تهیه کنید و تمرین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *