مقالات آرایشگری مردانه, مقالات سایه مو

انواع مدل های آندرکات مو

انواع مدل های آندرکات مو

در این مقاله ما قصد داریم تا شما را با انواع مدل موی آندرکات آشنا کنیم. آندرکات معمولا برای افرادی که دارای موهای بلند هستند استفاده می شود و به این صورت است که قسمت زیر موها کوتاه می شود و به صورت فید در می آید و روی مو ها خورد شده و به صورت مدل دار در می آیند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را انواع مدل های آندرکات مو آشنا کنیم.

مدل های متنوع و بسیاری در آندرکات وجود دارد. بسته به نوع مو و صورت شما ، آندرکات به همراه کوییف می تواند چهره جذابی برای شما به ارمغان بیاورد. مدل موی کوییف قطعا یکی از ترندترین مدل مو های مردان در چند سال اخیر است. مدل موی کوییف یک مدل موی روز را ارائه می دهد که برای اشکال مختلف صورت و انواع مو شیک و متنوع است.

 این مدل مو از مدل ترند ( کوتاه در طرفین و بلند در بالای سر ) پیروی می کند. این مدل مو با کمی ارتفاع و حجم به صورت آشفته به عقب داده شده و با یک سمت شانه می شود . کوییف به دلیل سبک کنتراست بالا به یاد ماندنی است. 

چیزی که باعث جذابیت و منحصر به فرد بودن مدل موی کوییف شده است ظاهر کمی آشفته و موج دار و مورب آن است. انواع مدل مو های کوییف می توان به : کلاسیک ، بافت دار ، ناپیوسته ، مدرن ، آشفته و غیره اشاره کرد.

2. آندرکات به همراه اسلیک بک

اسلیک بک یا شانه زدن مو ها به جهت بالا ، یک نوع از مو های محبوب و قدیمی برای مردان می باشد ولی در اثر اضافه کردن حالت آندرکات مو می توان آن را تشدید و خشن کرده و سطح مو را بالا برد. 

در این مدل موهای بالای سر بلند و رو به عقب بوده و جهت آن رو به عقب بوده و موهای کناری سر نیز به صورت ناگهانی کوتاه می باشد بدون رعایت ملایمت یا سایه زدن . این مدل مو مو را حتما در فیلم fury با بازی برد پیت به یاد دارید.

3. آندرکات به همراه پمپادور

پمپادور مدل موی مردانه کلاسیکی و دوست داشتنی برای آقایان بوده اما با اضافه کردن آندرکات به آن می تواند آن را به سطح بالاتری ببرد. در این مدل مو آندرکات موهای بالا سر نسبتا بلند بوده و قسمت های پایینی پشت و کنار سر ، فید می شوند .

با تهیه پکیج آموزش سایه مو از صفر تا پیشرفته تمامی تکنیک های آندرکات مو را فرا بگیرید!

4. مدل مو آندرکات برای موهای متوسط

این مدل مو یک مدل بسیار عالی برای آقایانی با موهایی متوسط است که بعد از اصلاح می توانند با یک نگه دارنده موهای خود را حالت دهند و شانه کنند.

5. آندرکات مو برای مو های فر

یک مدل آندرکات مردانه دیگر برای موهای فر و ریش که بسیار محبوب و ترند است. کم رنگ شدن پوست باعث ایجاد تضاد شدید با موهای فرفری ضخیم می شود. یکی از جذاب ترین نوع از این سبک بدون شک آندرکات موی فر است که قسمتی از موی سر فید می شود قسمت دیگر بر روی صورت و پیشانی ریخته می شود.

6. آندرکات برای موهای بلند

آندرکات موی بلند کناره ها کوتاه می شود و روی مو به صورت حرفه ای اصلاح و خرد می شود تا بتواند مدل دلخواه شما را داشته باشد . این مدل موی جذاب برای افرادی که موهای بلند و لخت دارند پیشنهاد می شود.

7. آندرکات برای موی کوتاه

آندرکات موی کوتاه یک مدل کلاسیک است که برای آقایانی که دارای موی کوتاه هستند استفاده می شود . این مدل نیز یکی از مدل های پرطرفدار مردانه به حساب می آید که می توانید روی موهای خود پیاده سازی کنید.

تفاوت آندرکات و فید

فید از مجموعه کات های آندرکات است و جزو مدل های محبوب و ترند این مجموعه به حساب می آید و بین جوانان بازار خیلی داغی دارد. فید یک کوتاهی با ساخت یک ریتم کوتاه به بلند در بغل سر از پایین تا بالا است.

 فید انواع مختلفی دارد که ما در اینجا سعی کردیم بعضی از آن ها را به صورت مختصر و کوتاه توضیح دهیم برای اطلاعات بیش تر در این مورد می توانید به مقاله انواع مدل های فید استاد بیک سر بزنید که به طور کلی در این خصوص توضیح داده ایم.

فید با خط راهنما

برای شناخت اولین مرحله فید باید ابتدا با انواع کوتاهی فید آشنا شوید . در این فید به آرامی باید روی سطح سر کار کنید ، این فید برای کنترل تیرگی کار فید بهترین روش به حساب میاد اما یکی از ایراداتی که به این فید وارد هست زمان بالایی هست که برای انجام این کار مورد نیاز است. 

می توانید با این تکنیک یک خدمات کوتاهی با قیمت بالاتر به مغازه خود وارد کنید و مطمئن باشید مشتری های شما متوجه کیفیت کار شما بی خوبی خواهند شد.

فید بدون خط راهنما

به این نوع فید ، کوتاهی نامنظم گفته می شود و از فید های منظم با خط راهنما ساده و آسان تر هستند و نیاز به کنترل هارمونی دست بالا ندارند. این فید برای خدمات کوتاهی با قیمت متوسط با توجه به زمان کوتاه و کنترل تیرگی متوسط برخلاف فید با خط راهنما مناسب تر است.

فید منظم و شفاف

این نوع فید با تیغه های منظم راحت تر صورت می گیرد و نتیجه بهتری را به شما می دهد. برای این فید به زمان بیش تری برای کوتاهی احتیاج دارد ولی فید به صورت خیلی زیبا و شفافی اتفاق می افتد بیش تر فید هایی که در فضای مجازی مشاهده می کنید از این نوع فید است.

فید نا منظم و مات

با تیغه های نامنظم ماشین اصلاح به راحتی می توان انجامش داد اما اگر در کار خود وسواسی هستید این ماشین به دلیل تیغه های کوتاه بلند و نامنظم امکان ایجاد تشویش ذهنی برای افراد هنگام کوتاهی به وجود می آورد پس اگر نمی توانید تحمل کنید از این نوع فید استفاده نکنید.

نکات مدل آندرکات مو

 مدل موی آندرکات بسیار پرطرفدار است و بسیاری از افراد معروف از آن استفاده می کنند . یکی از مهم ترین نکات برای مدل موی آندرکات داشتن آرایشگری حرفه ای است که بتواند به خوبی مدل مورد نظرتان را روی سر شما پیاده سازی کند.

بهتر است برای انتخاب این مدل مو به فرم صورت خود هم توجه کنید. اگر صورت کشیده ای دارید مدلی را انتخاب کنید که مو ها در قسمت بالا کوتاه تر می باشند و اگر صورت شما گرد است بهتر است مدلی را انتخاب کنید که مو ها در قسمت بالای سر بلند باشد . کوتاهی مو آندرکات برای مو های صاف و فر هم مناسب می باشد و زیبایی خاصی را به فرد می بخشد. 

توجه داشته باشید که این مدل مو نیاز به نگه داری بیش تری دارد و باید هر دو هفته به صورت منظم به آرایشگاه مراجعه کنید. اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که زمان کافی برای آرایشگاه رفتن را ندارید بهتر است از این مدل مو استفاده نکنید.

نتیجه گیری

در این مطلب قصد داشتیم علاوه بر آشنایی شما با آندرکات و انواع آن ، در مورد فید که از محبوب ترین کات های آندکارت است توضیح دهیم . برای افرادی که می خواهند در این مورد آشنایی اولیه به دست بیاورند حتما به این مقاله توجه کنند.به طور کلی در این مطلب سعی بر آن شده که آموزش هایی که در ایران طرفداران بیش تری دارند گرد آوری کنیم تا شما بتوانید بر مبنای سلیقه خود و فرم چهره ای که دارید مدل مناسبی از آندرکات را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *