پودر دکلره استادبیک

پودر دکلره استادبیک پس از سالها تحقیق ، آزمایش و مشورت با متخصصان مطرح در این حوزه در کشور های مختلف تولید شده است

مواد دکلره استادبیک

دریافت مشاوره رایگان

تیم استادبیک بصورت 24 ساعته منتظر شنیدن صدای گرم شما هستند

یکی از علاقمندی های اکثر خانم‌ ها استفاده از رنگ های مختلف برای مو است و معمولاً چند بار در سال رنگ مو های مختلف را برای تنوع امتحان می ‌کنند. در اکثر مواقع برای این که رنگ موی خاص و دلخواهی به دست آید، باید از مواد شیمیایی مخصوصی به نام پودر دکلره استفاده کرد. پودر های دکلره به این صورت عمل می‌ کنند که پس از ترکیب شدن با اکسیدان یک ترکیب روشن کننده را به وجود می آورند و باعث از بین رفتن رنگدانه های موجود در مو به نام ملانین می شوند. به این ترتیب مو روشن و به اصطلاح بی رنگ می شود و می توان هر نوع رنگ مو یا رنگساژ را روی مو به کار برد و به رنگ دلخواه و مورد نظر دست پیدا کرد.

نکته ‌ای که در رابطه با پودر های دکلره اهمیت فراوانی دارد این است که از کیفیت بالا و کم ترین خطر برای موها برخوردار باشند و در اثر استفاده مکرر مانند برخی پودرهای دکلره بی کیفیت که باعث خشکی و شکنندگی موها می شوند، آسیبی را برای مو ایجاد نکنند.

در ادامه قصد داریم به معرفی محصولی بپردازیم که پس از سال ها تحقیق و آزمایش و با کمک متخصصین مختلف به دست آمده و در عین داشتن بهترین اثر بخشی، کمترین آسیب را برای موها ایجاد می کند.

معرفی پودر دکلره استاد بیک

یکی از بهترین و سریع الاثرترین پودر های دکلره ای که در حال حاضر در بازار وجود دارد، با نام پودر دکلره استاد بیک شناخته می ‌شود. این پودر دکلره پس از چند سال تحقیق و آزمایش و مشورت با متخصصان مطرح در این حوزه در کشور های مختلف به دست آمده و فرمولی را تشکیل داده که توانسته تمامی ویژگی های مربوط به بهترین پودر دکلره را داشته باشد. این محصول می تواند تمام نیازهای یک آرایشگر حرفه ‌ای و مشتریان را به طور کامل بر طرف کند.

کیفیت پودر دکلره استاد بیک قابل تضمین است و می ‌تواند در عین اثرگذاری بسیار بالایی که دارد، موها را با کم ترین آسیب ممکن روشن کند و به درجه و رنگ مطلوب برساند. پودر دکلره استاد بیک این قابلیت را دارد که در مدت زمان کوتاهی حدود بین 35 دقیقه تا 1 ساعت موها را به درجه روشن و بی رنگ برساند و برعکس سایر برندهای دکلره که مدت زمان زیادی را نیاز دارند؛ این پودر دکلره با سرعت زیادی موها را روشن خواهد کرد. با استفاده از این پودر دکلره می توانید تمامی رنگ مو های دلخواه خود را به بهترین نحو ممکن اجرا کنید. آرایشگران با استفاده از این پودر دکلره مرغوب می توانند نتیجه مطلوبی را برای مشتریان خود ایجاد کرده و به این ترتیب رضایت آنان را جلب کنند. پیشنهاد میکنیم برای یادگیری حرفه ای رنگ مو از پکیج آموزش مجازی رنگ مو حرفه ایاستفاده کنید.

ویژگی های پودر دکلره استاد بیک

همان طور که گفته شد این پودر دکلره جزو برترین و بهترین پودر های دکلره در کشور و حتی جهان محسوب می ‌شود که دارای ویژگی ها و مزایای فراوانی است. برخی از مهم ترین ویژگی های این محصول عبارتند از:

خرید پودر دکلره استاد بیک

با توجه به مشخصات و ویژگی هایی که برای پودر دکلره استاد بیک بیان شد باید گفت که این محصول یکی از بهترین محصولات در زمینه رنگ و دکلره است و با رضایتمندی هایی که تا کنون از سمت مشتریان و استفاده کنندگان دریافت کرده است، توانسته نظر افراد زیادی را به سمت خود جلب کند. به همین خاطر با اطمینان می‌توان گفت در صورتی که یک بار برای خرید پودر دکلره استاد به اقدام کنید، مشتری دائمی و ثابت آن خواهید شد.

قیمت پودر دکلره استادبیک