مدرسین استادبیک

کاظم خسروی (استادبیک)

آموزش آرایشگری مردانه

آشنایی با کاظم خسروی

کاظم خسروی ملقب به استاد بیک محقق و آرایشگر ماهر مردانه و زنانه در ایران میباشد. مجموعه بیک با بیش از 10 سال تجربه صد ها هنرجو آرایشگری را تبدیل به آرایشگران ماهر کرده است. مدیریت این مجموعه بر عهده استاد کاظم خسروی میباشد که علاوه بر داشتن مهارت بالا در پیرایش تحقیقات بسیار زیادی در زمینه آرایشگری انجام داده است بطوریکه ایشان مبدع چندین سبک آرایشگری میباشند.

زندگی نامه استاد بیک (کاظم خسروی)

کاظم خسروی بیژائم هستم که در 1371/06/01 به دنیا آمدم. در سال 1388 تصمیم گرفتم از دنیای درس فاصله بگیریم. در سال 1389 بود که تصمیم گرفتم به دنبال عشق و علاقه خودم بروم. بنابراین از درس انصراف داده و به دنبال علاقه خودم رفتم.

از بچگی عاشق آرایشگری بودم در خواب و بیداری و به طور مداوم کیفی همراه من بود که در آن وسایل آرایشگاه بود. یکی از دوستان چون علاقه فراوان من را به این هنر می دید به من پیشنهاد داد که دنبال این رشته بروم و راهنمایی ام کرد. بنابراین به آموزشگاهی رفتم و در مدت گذراندن دوره به باور خودم از همه بچه ها بهتر بودم . اما آموزشگاه چیز بیشتری یاد نمی داد. در واقع در دو ماه دوره دیدین نمی شود تکنیک های چندین سال آرایشگری را یاد گرفت و عملی کرد. آرایشگری مثل رانندگی ماشین است. درست است این دو رشته متفاوت هستند اما تجربه شخصی در هر دو لازم است تا فرد حرفه ای شود.

بنابراین زمانی که دوره ام تمام شد با آموزشگاه تماس گرفتم و در جوابم گفتند تا حرفه ای نشوید نمی گذارم از اینجا بروید. اما بعد از اتمام دوره دیگر مرا نپذیرفتند. بنابریان خوشحال بودم که حرفه ای شده ام و دیدن مغازه های آرایشگری به من احساس دلگرمی خاصی می داد. به گونه ای که هر کدام از دوستانم درخواست اصلاح داشتند چندین ساعت را در مسیر راه می گذراندم تا موهای آنها را اصلاح کنم و در این زمینه حرفه ای شوم.

آرایشگری به گونه ای است که می بایست مدام به روز باشی و اطلاعاتت را به روز کنی. بنابراین آرایشگاهی در مرکز استان افتتاح کردم. بعد از افتتاح فکر می کردم وضع مالیم خوب می شود؛ اما زمانی که وارد دنیای آرایشگری شدم تازه متوجه شدم مسیر سختی پیش رو دارم و هر چه می گذرد دنیای تازه ای به روی من باز می شود. عده زیادی به من مراجعه کردند برخی برای آموزش دیدین برخی برای کار در آرایشگاه؛ برخی تغییر رشته دادند و برخی هم از دنیای آرایشگری فاصله گرفتند.

اما من همچنان در این مسیر بودم و با آن زندگی می کنم زیرا آرایشگری برای من جایگاه ویژه ای دارد. چون تمام روح و بدنم را احاطه کرده است. و تمام تلاش خودم را می کنم تا این رسالت را به خوبی به پایان برسانم و به بقیه در این زمینه کمک کنم. تکنیک های زیادی در زمینه کسب و کار و بزینس یاد گرفته ام. علوم زیادی را کسب کردم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *