پکیج آموزش طراحی روی سر

قیمت : 230 هزار تومان

برای خرید این پکیج اپلیکیشن استاد بیک را دانلود کنید.

آموزش خط انداختن مو

سرفصل های پکیج آموزش خط انداختن مو (طراحی روی سر)

دریافت مشاوره رایگان

تیم استادبیک بصورت 24 ساعته منتظر شنیدن صدای گرم شما هستند

آموزش خط انداختن مو

در پکیج خط انداختن مو تمامی تکنیک های مربوط به آموزش خط انداختن مو با تیغ و آموزش خط انداختن مو با ماشین ارائه می شود. امروز خط انداختن مو و طراحی روی سر بسیار محبوب شده به طوری که از بچه پسرها گرفته تا بزرگسالان این نوع کوتاهی را دوست دارند و آن را انتخاب می کنند. این مدل را می توان هم بر روی موهای بلند و هم موهای کوتاه مردانه اجرا کرد ،که در هر دو صورت زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد .

سایه مو مردانه یک رقیب سرسخت برای مدل موهای سنتی مردانه هستند زیرا ظاهری مدرن و کلاسیک برای چهره مردها به وجود می آورد . شاید تصورتان این باشد که برای یادگرفتن خط انداختن مو تنها به ابزار لازم مانند تیغ و ماشین احتیاج دارید در صورتی که مهم ترین مسئله کسب مهارت تکنیک های لازم جهت انجام کار است.

قطعا هر شخصی که به آرایشگاه مردانه مراجعه می کند به ظاهر خود اهمیت زیادی می دهد به همین دلیل در جستجوی افراد حرفه ای و خبره در انجام کار کوتاهی مو هستند . در نتیجه شما می توانید با دیدن مداوم ویدیو های آموزشی و تکرار و تمرین زیاد مهارت لازم را کسب کرده و مشتری های خود را جذب کنید.

آموزش خط انداختن مو با تیغ

جزئیات دوره آموزش خط انداختن مو

پکیج آموزش خط انداختن مو شامل 2 جلسه ویدئو آموزشی است که شما با تماشای این پکیج کوتاه آموزشی مهارتهای لازم در زمینه خط انداختن و طراحی روی سر را کسب خواهید کرد. این ویدیو ها از کیفیت بالای برخوردار هستند و تمامی نکات و جزئیات در تصویر مشخص است . برای خسته کننده نشدن آموزش ،همه ی قسمت ها در زمانهای کوتاهی ضبط شده تا با تمرکز بالا به یادگیری بپردازید .

پشتیبانی

تمامی دوره های آموزشی در سایت استاد بیک شامل پشتیبانی ۲۴ ساعته است ؛ هنرجویان عزیز اگر به مشکلی برخورد کردند ، می توانند با کارشناسان مجموعه استاد بیک تماس گرفته و مشکل خود را برطرف کنند.

سوالات متداول

بله ؛ در این پکیج نکات و تکنیک های کاربردی و مفیدی بیان شده که میتوانید بصورت عملی از آنها استفاده کرده و حرفه ای شوید.

در این پکیج از تیغ و ماشین برای خط انداختن مو استفاده شده است.

بله ؛ دیزاین خطوط طراحی و تکنیک های طراحی خط روی سر هم آموزش داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *