پکیج آموزش اصلاح ریش

قیمت : 230 هزار تومان

برای خرید این پکیج اپلیکیشن استاد بیک را دانلود کنید.

دوره آموزش اصلاح ریش

با اتمام پکیج آموزش اصلاح ریش چه مهارت هایی کسب میکنید؟

سرفصل های پکیج آموزش اصلاح ریش

دریافت مشاوره رایگان

تیم استادبیک بصورت 24 ساعته منتظر شنیدن صدای گرم شما هستند

آموزش پیرایش ریش

در پکیج آموزش پیرایش ریش صفر تا صد تکنیک های اصلاح ریش را آموزش خواهید دید. ریش گذاشتن این روز ها بسیار محبوب شده. شما می توانید با گذاشتن ریش ایرادات صورت خود را بپوشانید و ظاهرتان را شیک و جذاب کنید. نکته کلیدی داشتن ریش زیبا و مرتب ، اصلاح درست و مراقبت از آن است.

اصلاح کردن باعث مرتب شدن ریش می شود و همچنین باعث پیدا کردن فرم ریش شما خواهد شد. شاید فکر کنید برای اصلاح ریش فقط به یک قیچی یا ماشین موزر لازم دارید اما آنچه که مهم است شناخت تکنیک ها ، آشنایی با انواع فرم صورت و ریش و… میباشد.

در دنیای آرایشگری مردانه یکی از مهم ترین موارد شناخت تکنیک های اصلاح و فید ریش است. در پکیج آموزش اصلاح ریش راحت ترین ، رایج ترین و بروز ترین روش های پیرایش ریش را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید با یادگیری این پکیج و تکرار و تمرین ، نکات گفته شده را در ذهن خود بسپارید و خلاقیت خود را نمایان کنید.

قطعا هر شخصی که به آرایشگاه مردانه مراجعه می کند به زیبایی و مرتب بودن ریش خود اهمیت میدهد و به دنبال افراد حرفه ای در این زمینه می گردند. شما می توانید با تکرار مداوم و با دیدن آموزش ها و نکاتی که در این پکیج آموزشی قرار دارد به مهارت لازم در این امر برسید. 

جزئیات پکیج آموزش پیرایش ریش

پکیج آموزش اصلاح ریش شامل 5 جلسه ویدئو آموزشی است. مجموع ساعات این پکیج 1 ساعت و 17 دقیقه میباشد و شما با پایان این دوره کوتاه آموزشی ، نکات بسیاری در زمینه پیرایش ریش خواهید آموخت. در این پکیج آموزشی بدون پرداختن به حاشیه ، تمام مدت صرف بیان و آموزش نکات پیرایش و اصلاح ریش میشود.
ویدئو های این پکیج آموزشی از کیفیت بالایی برخودار است و تمام جزئیات در تصویر مشخص است. همچنین جهت جلوگیری از خسته کننده شدن ویدئو ها ، تمامی قسمت ها در مدت زمان های کوتاه ضبط شده تا بتوانید با حوصله و تمرکز بالا به یادگیری بپردازید.

به طور کلی سایه زنی و پیرایش ریش یکی از پرتقاضا ترین و رایج ترین خدمات در دنیای آرایشگری می باشد. در این پکیج آموزش و نحوه استفاده از ابزار های مورد استفاده برای اصلاح ریش به صورت کلی گفته می شود و همچنین نحوه استفاده از تیغ ، چهره شناسی جهت انتخاب مدل ریش ، نحوه کار با ماشین و ده ها مورد دیگر آموزش داده می شود. در این پکیج چند جلسه به سایه ریش اختصاص داده شده است زیرا سایه ریش به اندازه سایه انداختن مو اهمیت دارد و باید به آن توجه شود.

پشتیبانی

تمامی پکیج های آموزشی در سایت استاد بیک شامل پشتیبانی 24 ساعته میباشد؛ درنتیجه هنرجویان عزیز میتوانند بعد از خرید پکیج اگر هرگونه مشکل یا سوالی داشتند با کارشناسان مجموعه استادبیک تماس گرفته تا مشکل‌شان را برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *