پکیج آموزش مدل های کوتاهی مو

قیمت : 265 هزار تومان

برای خرید این پکیج اپلیکیشن استاد بیک را دانلود کنید.

آموزش مدل های کوتاهی مو

مهارت های کسب شده در انتهای پکیج آموزش مدل های کوتاهی مو

سرفصل های پکیج آموزش پیتاژ مو

دریافت مشاوره رایگان

تیم استادبیک بصورت 24 ساعته منتظر شنیدن صدای گرم شما هستند

آموزش مدل های کوتاهی مو

مجموعه استاد بیک برای آماده کردن هرچه بیش تر شما برای آموزش مدل های کوتاهی مو مانند انواع مو های فشن و اسپرت ، مدلینگ و اصلاح لایرینگ در نظر دارد پکیج های آموزش مدلینگ را عرضه کند. پکیج آموزشی مدلینگ پکیجی  است که به شما کمک می کند اطلاعات کاملی در زمینه کوتاهی مو به روش لایرینگ و فشن داشته باشید. فرا گرفتن نکات و تکینک های کوتاهی مو به روش مدرن به راحتی به دست نمی آید و هنرجویان باید با تمرین فراوان به مهارت های لازم برسند.

اموزش جدیدترین مدل های کوتاهی مو

جزئیات پکیج آموزش مدل های کوتاهی مو

این پکیج 8 جلسه دارد که در هر جلسه موضوعات و تکنیک های کوتاهی مو مختلفی آموزش داده میشود. با تهیه این پکیج اساسی ترین روش های آموزش مدلینگ مو و قواعد آن را به صورت حرفه ای آموزش ببینید. ویدئو های آموزشی این دوره از کیفیت مطلوبی برخودار است و تمامی جزئیات و نکات به صورت واضح در تصویر مشخص است. همچنین جهت جلوگیری از خسته کننده شدن ویدئو ها تمامی قسمت ها در بازه های زمانی کوتاه ضبط شده تا با حوصله و تمرکز بالا بتوانید آموزش ببینید.

پشتیبانی

هر آرایشگری بدون شک نیاز دارد که با شیوه اصلاح ژورنالی ، فشن ، اسپرت و قواعد و نکات آموزشی مربوط به آن ها آشنایی داشته باشد. شما با استفاده از این پکیج می توانید آموزش جدیدترین مدل های کوتاهی مو را ببینید و به طور کامل آن را برای مشتریان خود اجرا کنید. هنرجویان باید در انتخاب منبع آموزشی خود دقت کنند زیرا که آرایشگری و نکات آن چیزی نیست که هر کسی بتواند به درستی آن را آموزش دهد. هنرجویان می توانند با آموزش های اصولی استاد بیک این نکات را به آسانی فرا بگیرند و همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال و نیاز به مشاوره با شماره هایی که داخل سایت قرار گرفته تماس بگیرند و از پشتیبانی 24 ساعته و رایگان استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *