پکیج آموزش اصلاح موی کلاسیک مردانه

قیمت : 300 هزار تومان

برای خرید این پکیج اپلیکیشن استاد بیک را دانلود کنید.

دوره آموزش اصلاح کلاسیک مردانه

سرفصل های پکیج اصلاح مو کلاسیک

مهارت هایی که در پکیج اصلاح مو کلاسیک می آموزید

دریافت مشاوره رایگان

تیم استادبیک بصورت 24 ساعته منتظر شنیدن صدای گرم شما هستند

پکیج آموزش اصلاح موی کلاسیک

زیبایی و آراستگی مو در مردان ، تاثیر بسیار مهم و کلیدی را در جذابیت ظاهری آن ها دارد . هر کس با انتخاب یک مدل موی مناسب می تواند تاثیرگذاری بیش تری از لحاظ ظاهری در مقابل مخاطبین و همراهان خود داشته باشد و تصویری بهتر از خود در ذهن آن ها ایجاد نماید . وظیفه هر آرایشگر این است که با در نظر گرفتن قواعد و اصول و معیار های مختلف ظاهری ، مدل مویی مناسب و در خور برای مشتریان خود انتخاب کند. 

باید به این توجه کرد که شغل آرایشگری شغلی است که نیازمند دقت بسیار بالا و یادگیری اصولی قواعد است . ما در تلاشیم در این پکیج آموزش اصلاح موی کلاسیک مردانه را مورد نقد و بررسی قرار دهیم و همچنین قواعد آن را به صورت کاملا اصولی به شما آموزش دهیم .

اصلاح موی کلاسیک مردانه

ما در این پکیج به شما اصلاح موی کلاسیک مردانه که مدل های مختلفی دارد را آموزش می دهیم . این روش اصلاح یکی از رایج ترین و پرطرفدار ترین روش ها در بین آرایشگران و همچنین افراد کارمند ، دانش آموزان و تمام کسانی است که از مدل مو رسمی و کلاسیک استفاده میکنند. یکی از پیش نیاز ها برای ورود به شغل آرایشگری و جذب مشتری بیش تر یادگیری روش اصلاح کلاسیک مردانه است. 

نکته جالب در این روش این است که انواع مختلفی از مدل های اصلاح را در برمی گیرد و این نکته باعث می شود که این مدل مو را بتوان برای اشخاص مختلف به کار برد. اصلی ترین ویژگی اصلاح مو کلاسیک این است که بسیار جذاب و شیک است و برای افرادی که به استایل های رسمی و آراسته علاقه دارند ، انتخاب بسیار خوبی می تواند باشد .

هنرجویان باید در نظر داشته باشند که فرا گرفتن این نکات و تکینک ها به راحتی بدست نمی آید و با آموزش صحیح و تمرین فراوان می توانند به مهارت های لازم در این زمینه برسند. همچنین آموزش اصلاح موی کلاسیک باید توسط افراد ماهر انجام شود که در مجموعه استاد بیک تمامی تکنیک ها و نکات آموزشی به صورت اصولی و حاصل ده ها سال تجربه کاری می باشد.

جزئیات دوره آموزشی اصلاح مو کلاسیک

جلسات اين پکیج از 10 جلسه ویدئویی تشکیل شده. این پکیج یکی از اساسی ترین روش های اصلاح موی سر مردانه را به شما آموزش می دهد که با استفاده از آن می توانید قواعد مربوط به آن را به راحتی یاد بگیرید و از آن استفاده نمایید . همچنین ویدئو های این پکیج آموزشی از کیفیت بالایی برخوردار است و جهت جلوگیری از خسته کننده شدن ویدئو های آموزشی تمامی قسمت ها در بازه های زمانی کوتاه ضبط شده تا با حوصله و تمرکز بالایی بتوانید به یادگیری بپردازید.

اموزش اصلاح موی کلاسیک مردانه

پشتیبانی پکیج

بدون شک هر آرایشگری نیاز دارد تا شیوه اصلاح مو کلاسیک ، قواعد و شیوه های مختلف آن را به طور کامل آموزش دیده باشد و بتواند آن ها را اجرا نماید و شما با استفاده از این پکیج می توانید این نیاز خود را برطرف کنید . در حال حاضر نیاز است آرایشگران اصول و قواعد بسیاری را فرا بگیرند و در این راه باید در انتخاب منبع آموزش های خود دقت کنند . شما می توانید با آموزش های اصولی استاد بیک این قواعد را به آسانی هر چه آسان تر و بهتر فرا بگیرید . همچنین می توانید در صورت داشتن هرگونه سوال و نیاز به مشاوره در خصوص پکیج ها از پشتیبانی رایگان استاد بیک استفاده کنید .

سؤالات متداول

بله ؛ شما با دیدن این آموزش ها و تکنیک های استاد بیک و تمرین می توانید در این زمینه به صورت حرفه ای کار کنید

خیر ؛ در این دوره صفر تا صد آموزش اصلاح مو کلاسیک همراه با معرفی و نحوه استفاده از ابزار گفته شده است.

از آن جایی که این دوره به آموزش روش های پایه ای و پر استفاده در اصلاح موی مردانه می پردازد یادگیری آن برای هر آرایشگر مردانه امری ضروری و لازم است.

خیر ؛ این دوره پیش نیاز خاصی ندارد اما باید با آرایشگری و کلیت آن آشنا باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *