مقالات آرایشگری زنانه

مدل های مش فانتزی + عکس

مدل های مش فانتزی

همیشه وقتی صحبت از رنگ و لایت کردن مو می شود، ذهن بسیاری از خانم ها درگیر انتخاب رنگ مناسب برای موی خود و مدل مش فانتزی مورد نظرشان می شود. انواع مختلفی از تکنیک های مش و لایت مو وجود دارد و وجود این تنوع بسیار زیاد، باعث سردرگمی و سخت شدن انتخاب می شود. هر ساله در دنیای مد و زیبایی، مدل های جدید و فراوان رنگ های مو، کوتاهی های خاص، لایت و مش فانتزی روی موی مشکی و طبیعی یا موی رنگ شده به دنیا معرفی می شوند.

مدل های مختلفی برای مش های فانتزی و رنگ های خاص برای مو وجود دارد که هر فرد بسته به سلیقه ی خود می تواند از بین هزاران مدل و رنگ متنوع، انتخاب کرده و به زیبایی خود اضافه کند. انواع مدل های مش شامل مش کلاهی، سان لایت و مونلایت، لولایت، مووی لایت و… هستند.

همچنین با رنگ های مختلفی از جمله یخی، آبی، قرمز، قهوه ای، بلوند، عسلی و … می توان انواع مدل های مش فانتزی روی موی مشکی را انجام داد و از تغییری بی نهایت زیبا لذت برد. در این مقاله به بررسی انواع مدل های مش فانتزی خواهیم پرداخت و مثال هایی برای انتخاب راحت شما در اختیارتان قرار می دهیم.

معرفی انواع تکنیک های مش فانتزی

انواع مش فانتزی

در صنعت گسترده و عظیم دنیای مد، مدل های مختلفی برای انواع لایت مو وجود دارد. این تنوع برای افرادی که به دنبال مش و لایت کردن موی خود هستند، باعث گیچ شدن و سردرگمی می شود. در ادامه ی مطلب همه ی مدل های مش را به صورت تخصصی و کامل برایتان شرح می دهیم تا با دانش بیشتر، انتخابی راحت تر داشته باشید.

۱) آمبره

یکی از تکنیک های رنگ که امروزه طرف داران زیادی دارد آمبره است. در رنگ آمیزی به روش آمبره، ریشه ی مو تیره است و هر چه به طرف ساقه می رویم، رنگ مو ها روشن تر می شود. در این روش مرزی بین تیرگی و روشنی وجود ندارد و نیازی به ریشه گیری نیست.

۲) سامبره

سامبره

روش سامبره نیز یکی از تکنیک های جدید رنگ مو و انواع مدل مش فانتزی است. این تکنیک از روش آمبره جدید تر است و همانند آمبره تغییر رنگ از تیره به روشن است ولی رنگ مو ها ملایم تر از آمبره می باشد.

۳) هاف لایت (half light)

هاف لایت

این تکنیک یکی از ترند های سال جدید است و در ایران نیز طرفداران خاص و زیادی دارد. در این تکنیک، موها از وسط سر به دو قسمت مساوی تقسیم می شوند و از ریشه شروع به دکلره و رنگ مو می شود. این مدل مش فانتزی روی موی مشکی جذابیت زیادی به دلیل تضاد رنگ های تیره و روشن به وجود می آورد.

۴) مووی لایت (مش رنگین کمانی)

مووی لایت

یکی از خاص ترین مدل های مش، مش رنگین کمانی است. در این تکنیک موها با دکلره به روشن ترین پایه خود می رسند، سپس به چند قسمت تقسیم می شوند. انواع رنگ های فانتزی دلخواه مانند رنگین کمان بر روی مو قرار می گیرد.

۵) مش سان لایت

همانطور که از اسم این تکنیک پیداست، رنگ های مورد استفاده در این مدل مانند رنگ های خورشید و روشن هستند. قسمت جلو و بالای مو باید به رنگ روشن باشد تا بازتاب نور در آن، درخشان و شبیه به نور خورشید باشد.

۶) مون لایت

در مش مون لایت بر خلاف مش سان لایت، موهای جلوی سر باید تیره باشند و هرچه به عقب تر می رویم، مو روشن تر می شود.

۷) دلایت

دلایت

یکی دیگر از انواع مدل های مش، دلایت است. در این مدل ریشه ی موها تیره و طبیعی ولی ساقه بلوند روشن است. این تکنیک شبیه به مواقعی است که مو را از ریشه دکلره و بلوند کرده ایم و مو پس از مدتی رشد ریشه داشته است. برای دست یافتن به این مدل موی زیبا، فقط کافی است که موی مشکی و طبیعی را از ریشه رنگ کنید و پس از مدتی صبر با رشد ریشه، موی شما به مدل دلایت تبدیل خواهد شد.

آموزش تکنیک های جدید رنگ مو
پکیج آموزش رنگ و مش حرفه ای توسط استاد مجرب
شما با پکیج آموزش رنگ و مش مو میتوانید زیر و بم این حرفه را آموخته و از این راه کسب درامد خوبی داشته باشید

انواع مدل های مش فانتزی

یکی از پر طرفدار ترین تغییرات برای خانم ها، رنگ و لایت مو است. در این بین اکثر بانوان به دنبال یافتن رنگ ها و تکنیک هایی برای رنگ هستند که روی ریشه و رنگ طبیعی ساقه مو تغییری ایجاد نکند و در عین حال زیبایی چشم گیری داشته باشد.

مش قرمز

رنگ قرمز در تناژ های مختلف به دلیل تضادی که با رنگ مشکی دارد، بر روی مو جلوه بسیار زیبایی ایجاد میکند.

مش آبی

مش آبی در سال های اخیر توجه افراد زیادی مخصوصا خانم های جوان را به خود جلب کرده است. این رنگ در مدل ها و تکنیک های مختلف روی موها پیاده سازی می شود. می توان تمامی تکنیک هایی که در بالای مقاله گفته شد را با رنگ آبی بر روی موی مشکی استفاده کرد. در ادامه چند مدل از زیباترین مدل های رنگ آبی برای مش فانتزی روی موی مشکی را مشاده می کنید.

مش بنفش

ترکیب رنگ بنفش در همه ی تناژ ها از تیره تا روشن بر روی مشکی، همیشه زیبایی و جذابیت زیادی برای بانوان در انتخاب رنگ مو داشته است.

مش یخی

رنگ یخی و استخوانی پر طرفدار ترین انتخاب همیشگی بانوان برای مش فانتزی روی موی مشکی بوده است. ترکیب سفید و یخی با مشکی بسیار زیبا و جذاب است.

مش عسلی

ترکیب رنگ های عسلی و قهوه ای برای موهای مشکی، انتخاب همیشگی بانوان است. مخصوصا کسانی که سنشان بالاتر است و به دنبال تنوع هستند ولی نمی خواهند جلب توجه زیادی بر روی موی خود داشته باشند.

جمع بندی

در این مقاله سعی شد تا تمامی تکنیک های پرطرفدار و مدل مش فانتزی همراه با مثال ها و نمونه هایی برای انتخاب راحت شما گفته شود. امروزه متد هایلایت و مش مو بسیار پرطرفدار شده و بانوان از سن جوانی تا میانسالی علاقه مند به انجام این تکنیک بر روی موهای خود هستند. با مطالعه ی این مقاله با روش های مش و رنگ های به روز و پرطرفدار آن آشنا می شوید. اگر علاقه مند به یادگیری و انجام حرفه ای این مدل ها هستید، پکیج آموزش رنگ و مش مو با روشی آسان، تمامی اصول مش و رنگ مو را به صورت تخصصی به شما آموزش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *