مقالات پاکسازی پوست

بازار کار پاکسازی پوست : میانگین درآمد پاکسازی پوست چقدر است؟!

درامد پاکسازی پوست

یکی از لاین های پرطرفدار و پردرامد در دوره های فنی حرفه ای آرایشگری مردانه پاکسازی پوست است. اگر علاقه مند به یادگیری لاین تخصصی پاکسازی و فیشال پوست هستید و اول راه این مسیر قرار دارید و می خواهید بدانید که درآمد پاکسازی پوست چقدر است، یا اگر آرایشگر هستید و می خواهید پاکسازی را تخصصی تر و حرفه ای یاد بگیرید و کنجکاو هستید که بدانید میانگین درامد ماهانه و سالانه این شغل در مراحل مختلف چقدر است، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

در این مطلب به طور کامل، هزینه یادگیری و در امد همه لاین های پاکسازی را مقایسه و بررسی می کنیم. همه خانم ها و حتی آقایان علاقه مند به داشتن پوستی شاداب و سالم هستند. یک متخصص پاکسازی پوست یا فیشیال کار با استفاده از مهارت خود به کمک این افراد که به دلایل مختلفی مانند استرس، رژیم غذایی نا مناسب، نور خورشید، مراقبت های نادرست، آلودگی هوا و صد ها دلیل دیگر پوستشان آسیب دیده است، می آید.

با دانستن مقدار درامد این شغل انتخابی راحت تر و مسیری هموار تر خواهید داشت. در این مطلب انواع روش های پاکسازی پوست ، رابطه میزان تخصص فرد با مقدار در امد ماهانه او ، هزینه یادگیری این حرفه و مقدار درآمد پاکسازی پوست به طور کامل برای شما شرح داده می شود.

ایا پاکسازی پوست درامد دارد

بعضی از مشکلات پوستی با استفاده از روش های ساده تری مثل قرار دادن ماسک ها یا لایه برداری های ساده حل می شود. ولی اکثر افرادی که برای پاکسازی پوست به مراکز تخصصی مراجعه می کنند از مشکلات حاد تری برخوردار هستند.

در این موارد باید از انواع دستگاه های تخصصی و روش های حرفه ای تر استفاده کرد. بسیاری از افراد به اشتباه فکر می کنند پاکسازی پوست فقط یک روش کلی دارد. ولی این عمل با استفاده از روش های مختلف، دستگاه های گوناگون و میزان مهارت متفاوت انجام می شود. در ادامه مطلب انواع این روش ها را برای شما بیان می کنیم.

۱- پاکسازی خانگی

بازار کار پاکسازی پوست

این روش همانطور که از اسمش پیداست، توسط خود فرد در خانه با استفاده از وسایل و مواد طبیعی و معمولی انجام می شود. برای حفظ رطوبت پوست استفاده از ماسک های طبیعی مانند خیار سبز، جوانه گندم، تخم مرغ و … در خانه لازم است.

همچنین می توان با استفاده از ماسک های آماده یا محصولات طبیعی اسکراب و لایه برداری پوست را نیز در خانه انجام داد. ولی برای رفع مشکلات عمقی و آسیب های جدی پوست، انجام دادن این کار ها در خانه به تنهایی کافی نیست و باید از یک فیشال کار حرفه ای کمک گرفت.

۲- روش های کلینیکی پاکسازی پوست

درامد ماهیانه پاکسازی پوست

یکی از بهترین مزیت های روش های کلینیکی در مقابل روش خانگی، میزان تاثیر گذاری آنی و لحظه ای آن است. افراد با استفاده از این روش ها تاثیر آن ها را در کوتاه مدت حس می کنند. به همین دلیل میزان افرادی که به فیشیال کار مراجعه می کنند همیشه در حال افزایش است.

در نتیجه بازار کار پاکسازی پوست در حال رشد و میزان درآمد این شغل افزایش پیدا می کند. درمان کلینیکی پوست با استفاده از روش های مختلفی انجام می شود که در ادامه آن ها را شرح می دهیم.

۳- فیشیال

فیشیال

این روش یکی از پر طرفدار ترین لاین های پاکسازی پوست است. در این متد، آلودگی های پوست به طور کامل پاک می شود و پوست مشتری تغذیه و رطوبت رسانی می شود. مراحل این تکنیک و میزان در امد آن را در ادامه مطلب بخوانید:

اگر این روش به صورت منظم انجام شود، تاثیر گذاری فوق العاده ای خواهد داشت.

4- پاکسازی میکرودرم ابریژن

پاکسازی پوست درامد داره

این تکنیک به دو صورت انجام می شود :

5- پاکسازی با لیزر

یکی از روش های دیگر پاکسازی پوست استفاده از لیزر درمانی است. در این روش اشعه لیزر به عمق پوست نفوذ کرده و باعث تحریک روند کلاژن سازی پوست می شود. استفاده از این تکنیک، باعث کاهش لک های پوست، کاهش چین و چروک ها، حذف منافذ و محکم شدن پوست می شود. پس از انجام این روش، پوست کمی حساس و قرمز نیز خواهد شد ولی با گذشت 3 تا 4 روز این قرمزی از بین می رود. بازار کار پاکسازی پوست با لیزر بسیار مناسب و رو به رشد است که در ادامه مطلب میزان در امد آن را خواهیم گفت.

6- میکرونیدلینگ

در این تکنیک با استفاده از دستگاه های مخصوص، یک سری سوراخ های بسیار ریز در سطح پوست ایجاد می شود. این عمل باعث تحریک کلاژن سازی و تقویت سلول های پوست می شود. این روش اکثرا برای حذف عارضه های پوستی مانند از بین بردن لک ها، اسکار ها، چین و چروک و ترک های پوستی انجام می شود.

درآمد پاکسازی پوست با استفاده از میکرو نیدلینگ با توجه به میزان تخصص و تعداد مشتریانی که در ماه مراجعه می کنند، متغیر است ولی به صورت کلی در امد این لاین پاکسازی، بالا می باشد.

تخصص شما در پاکسازی پوست چقدر روی درآمدتان تاثیر دارد؟

درآمد پاکسازی پوست چقدره

درامد پاکسازی پوست برای هر فرد در لاین های مختلف پاکسازی، مانند هر شغل دیگری به میزان تخصص و مهارت او بستگی دارد. طبیعتا میزان در امد ماهانه یا سالانه افراد مبتدی که تازه شروع به فعالیت در این رشته کرده اند، با در امد افراد ارایشگر که با پیش زمینه در این رشته فعالیت می کنند یا چندین سال سابقه ی کاری دارند، بسیار متفاوت است.

به صورت کلی باید در هر دوره، دانش و میزان مهارت خود را در این رشته به روز و آپدیت کنید وگرنه در بازار پر طرفدار و رقابتی این حرفه، عقب خواهید ماند. در ادامه مطلب یکی از بهترین و کم هزینه ترین راه ها برای یادگیری پاکسازی پوست جهت رسیدن به درامد بالا در این لاین را به شما معرفی خواهیم کرد.

چطور با کمترین هزینه یادگیری ، به بیشترین درامد در پاکسازی برسیم؟

درآمد شغل پاکسازی پوست

یادگیری هر مهارتی باید زیر نظر افراد متخصص و دوره های با کیفیت انجام شود تا بتوان به در امد بالا و تخصص در آن رسید. بهترین و کم هزینه ترین راه برای یادگیری این حرفه پولساز ، تهیه پکیج آموزش صفر تا صد پاکسازی پوست حرفه ای استادبیک است.

در این دوره همه ی مراحل یادگیری این رشته، تمام ابزار ها و متریال مورد نیاز، تکنیک ها و روش های آن زیر نظر بهترین اساتید حال حاضر به طور کامل آموزش داده می شود. این دوره مزیت های فراوانی نسبت به دیگر دوره های موجود در بازار دارد مانند:

فقط کافی است برای مشاوره درباره بازار کار پاکسازی پوست و تهیه دوره صفر تا صد پاکسازی، از طریق راه های زیر با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را همراهی کنند.

آموزش پاکسازی پوست صورت
بهترین پکیج آموزش پاکسازی پوست از ۰ تا ۱۰۰ (کاملا عملی)
پکیج پاکسازی پوست استادبیک یکی از کامل ترین و معتبر ترین پکیج های اموزش پاکسازی است که توسط اساتید مجرب در این زمینه تدریس میشود.

درامد لاین های مختلف پاکسازی پوست

درامد کار پاکسازی پوست

حال اگر تمامی روش ها و ویژگی های پاکسازی را تا اینجا مطالعه کردید و برایتان سوال پیش امده که درآمد پاکسازی پوست چقدره؟ می توانید با مطالعه جدول زیر به پاسخ سوال خود درباره درامد پاکسازی پوست به صورت تقریبی و ماهانه در هر حوزه برسید.

HTML Table Generator
پیشرفته متوسط مبتدی سطح | لاین
 10 ملیون تومان به بالا 5 ملیون تومان  3-2 ملیون تومان   فیشیال
10 ملیون تومان به بالا   8 تا 10 ملیون تومان 5 ملیون تومان   میکرودرم ابریژن
 12 ملیون تومان 10 ملیون تومان  5-4 ملیون تومان  لیزر درمانی 
 15-12 ملیون تومان به بالا  10 ملیون تومان  8 ملیون تومان میکرونیدلینگ 

طبیعی است که اگر یک فرد به صورت تخصصی همه یا بیشتر لاین های پاکسازی را انجام بدهد، در امدی بالای 20 ملیون در ماه را خواهد داشت. پاکسازی پوست یکی از پر در امد ترین لاین های ارایشگری است که اگر علاقه آن را در خود می بینید، حتما با مراجعه به یک آموزشگاه خوب تحت نظر یک استاد مجرب تمامی مراحل از مقدماتی تا پیشرفته را فرا بگیرید و از داشتن در امد بالا لذت ببرید. پیشنهاد ما به شما تهیه پکیج پاکسازی پوست استاد بیک است.

جمع بندی

از آن جایی که اکثر افراد جامعه به سلامت و زیبایی پوست خود توجه ویژه ای دارند، همیشه نیاز به مراجعه به یک مرکز پاکسازی یا فیشیال کار را حس می کنند. با استفاده از مهارت بالا، خوش رویی، رعایت بهداشت و مواد مرغوب می توانید مشتری های بسیاری در ماه داشته باشید.

همانطور که گفته شد میانگین درامد پاکسازی پوست در سطوح مختلف مهارت، متفاوت است ولی می توان با یک جمع بندی نهایی مقدار در امد را به طور تقریبی برای هر فرد مبتدی یا پیشرفته بیان کرد. برای افراد مبتدی که به تازگی این شغل را شروع کرده اند، میزان در امد به مبلغ تقریبی 10 ملیون در ماه خواهد رسید. افرادی که از قبل آرایشگر بوده اند و سر رشته ای در این حوزه دارند، با به روز بودن در مهارت های خود می توانند به در امد حداقل 25 تا 30 میلیون در ماه برسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *