دانستنی ها و مقالات رایگان آرایشگری

لیست بهترین آرایشگاه های مردانه اهواز

بهترین آرایشگاه مردانه شهر اهواز

لیست بهترین آرایشگاه های مردانه

1) آرایشگاه مردانه ایمان

آموزشگاه پیرایش مردانه ایمان با متد جدید و اساتید مجرب دوره های آموزش تخصصی و ارتقا مهارت با اعطای مدرک فنی و حرفه ای و مدرک بین المللی برگزار میکند دوره آموزش پیرایش مردانه درجه 2 و دوره آموزش پیرایش درجه 1 و متعادل سازی چهره با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور .
ساعت کاری آرایشگاه : صبح 9 تا عصر12 – 17 تا 20 .
خدمات این آرایشگاه مردانه

آدرس : اهواز، خیابان امام شرقی، جنب بیمارستان سابق آریا، روبروی حسینیه کربلایی ها، طبقه اول و دوم
شماره تماس : 09372766268

2) آرایشگاه مردانه فارس یاسین

آموزشگاه پیرایشگری مردانه فارس یاسین با مدرسین با تخصص محمدعلی و یاسین اسکندری باتجربه 30 سال کاری در تمامی حرفه های مراقبت زیبایی درسه سطح ایرانی ، خارجی و دانشگاهی پذیرای هنرجو میباشد .
خدمات این آرایشگاه مردانه

آدرس : اهواز، سی متری، خیابان مهدوی بین مصطفایی و نواب صفوی مجتمع عطا و طاها پلاک 89 روبروی درب پشت پارک هفت تیر
شماره تماس : 09389365804 / 09167855804

3) آرایشگاه داماد نادر

آرایشگاه داماد نادر واقع در شهر اهواز به دلیل تخصص در کار و حرفه و مشتری مداری یکی از پر طرفدار ترین آرایشگاه های اهواز است . این آرایشگاه خدمات ویژه ای را به مشتریان خود ارائه میدهد .
خدمات این آرایشگاه مردانه

آدرس : اهواز کیانپارس بازار مرو داخل پاساژ پلاک 73 
شماره تماس : 09161183532 

4) آرایشگاه مردانه فلورانس

آرایشگاه مردانه فلورانس واقع در شهر اهواز با جدید ترین امکانات و تجهیزات مدرن روز دنیا توانسته است رضایت مشتریان زیادی را به دست بیاورد ، این آرایشگاه با کادری مجرب میتوانند بهترین و جدید ترین خدمات آرایشی را به مشتریان خود ارائه دهد . این سالن رضایت مشتریان زیادی داشته است .
خدمات این آرایشگاه مردانه

آدرس : اهواز، یاسوج، میدان جوادائمه ، بلوار جوادائمه ، خیابان آبان شرقی
شماره تماس ۰۹۱۶۶۰۲۱۷۰۷ .

5) آرایشگاه مردانه اکسیر

آرایشگاه مردانه اکسیر واقع در شهر اهواز با جدید ترین امکانات و تجهیزات مدرن روز دنیا توانسته است رضایت مشتریان زیادی را به دست بیاورد ، این آرایشگاه با کادری مجرب میتوانند بهترین و جدید ترین خدمات آرایشی را به مشتریان خود ارائه دهد . این سالن رضایت مشتریان زیادی داشته است .
خدمات این آرایشگاه مردانه

آدرس : اهواز، گلستان، خیابان اردیبهشت بین اسفند و بهمن .

6) آرایشگاه مردانه کاری نو

آرایشگاه مردانه کاری نو واقع در شهر اهواز با جدید ترین امکانات و تجهیزات مدرن روز دنیا توانسته است رضایت مشتریان زیادی را به دست بیاورد ، این آرایشگاه با کادری مجرب میتوانند بهترین و جدید ترین خدمات آرایشی را به مشتریان خود ارائه دهد . این سالن رضایت مشتریان زیادی داشته است .
خدمات این آرایشگاه مردانه

آدرس : اهواز، گلستان، کوی سعدی خیابان شیراز شرقی .

7) آرایشگاه مردانه داماد شرق

آرایشگاه مردانه داماد شرق واقع در شهر اهواز با جدید ترین امکانات و تجهیزات مدرن روز دنیا توانسته است رضایت مشتریان زیادی را به دست بیاورد ، این آرایشگاه با کادری مجرب میتوانند بهترین و جدید ترین خدمات آرایشی را به مشتریان خود ارائه دهد . این سالن رضایت مشتریان زیادی داشته است .
خدمات این آرایشگاه مردانه

آدرس : اهواز، اول نادری، پاساژ حزباوی، طبقه اول .

8) آرایشگاه مردانه پیکاسو

آرایشگاه مردانه پیکاسو واقع در شهر اهواز با جدید ترین امکانات و تجهیزات مدرن روز دنیا توانسته است رضایت مشتریان زیادی را به دست بیاورد ، این آرایشگاه با کادری مجرب میتوانند بهترین و جدید ترین خدمات آرایشی را به مشتریان خود ارائه دهد . این سالن رضایت مشتریان زیادی داشته است .
خدمات این آرایشگاه مردانه

آدرس : اهواز، کوی استادان، بلوار ساحلی غربی، بلوار گلستان 
شماره تماس : 09367104796

9) آرایشگاه مردانه آفاق

آرایشگاه مردانه آفاق واقع در شهر اهواز با جدید ترین امکانات و تجهیزات مدرن روز دنیا توانسته است رضایت مشتریان زیادی را به دست بیاورد ، این آرایشگاه با کادری مجرب میتوانند بهترین و جدید ترین خدمات آرایشی را به مشتریان خود ارائه دهد . این سالن رضایت مشتریان زیادی داشته است . تخصص این سالن گریم حرفه ای داماد است .
خدمات این آرایشگاه مردانه

آدرس : اهواز، خیابان ادهم، بین نادری و امام نبش کوچه جعفری 
شماره تماس : 06132233256

10) آرایشگاه مردانه قصر زیبایی خان

آرایشگاه مردانه قصر زیبایی خان واقع در شهر اهواز با جدید ترین امکانات و تجهیزات مدرن روز دنیا توانسته است رضایت مشتریان زیادی را به دست بیاورد ، این آرایشگاه با کادری مجرب میتوانند بهترین و جدید ترین خدمات آرایشی را به مشتریان خود ارائه دهد . این سالن رضایت مشتریان زیادی داشته است .

خدمات این آرایشگاه مردانه

آدرس : اهواز، آریاشهر، خیابان شهید کریمی پلاک 32 
شماره تماس : 06135511652

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *