مقالات رنگ مو

۱۵ مدل از جدیدترین مدل های مش تکه ای

انواع مش تکه ای

امروزه مدل موهای تک رنگ بسیار خسته کننده و تکراری شده در صورتی که هایلایت ، انواع مدل مش تکه ای، بالیاژ و … بسیار مورد استقبال بانوان ایرانی قرار گرفته است. این موارد رنگ موهای شما را تازه و به روز می کنند و به موهای شما عمق و بافت می بخشند و موهای قهوه ای تیره شما را جذاب  می کنند.

اگر انجام این کار را به یک آرایشگر حرفه ای بسپارید که بازی با رنگ مو برایش مثل آب خوردن باشد و تجربه ی بیش تری داشته باشد مسلما به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید. پس بهتر است زمانی که می خواهید به آرایشگاه بروید دقیقا بدانید چه رنگی و چه طرحی از مدل رنگ مو را می خواهید. ما در این مقاله به شما 15 مدل از جدیدترین مدل های مش تکه ای را نشان می دهیم تا انتخاب مدل رنگ مو برایتان آسان تر شود. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بسیاری از زنان از رنگ طبیعی موهای خود راضی نیستند. حتی اگر این‌طور نباشد، در طبیعت زن این است که به دنبال تطبیق‌پذیری و امتحان چیزهای جدید برای تغییر ظاهرش باشد. اولین چیزی که دراین‌رابطه به ذهن می‌رسد، امتحان رنگ موی جدید است. ایده‌های رنگ مو را می‌توان از هر منبعی استخراج کرد مانند: اینترنت، اینستا در پیج‌های آرایشگرها و … .

انتخاب هر رنگ مویی بنا بر سلیقه و چهره فرد مدنظر قرار می‌گیرد، از ترکیب ملایم بالیاژ و آمبره در رنگ‌های طبیعی بلوند، قهوه‌ای و قرمز تا رنگ‌های خاکستری، کاراملی، قهوه‌ای و شرابی برجسته‌تر تا رنگ موی پاستیلی. اکنون بهترین زمان برای امتحان رنگی است که همیشه آرزویش را داشتید، مهم نیست چقدر از نظر بقیه خاص و عجیب باشد، تنها با اجرای بهترین رنگی که مدنظرتان بوده می‌توانید حالتان را خوب کنید.

موهای مش هم اکنون مترادف موهای مدرن است. رنگ مش صاف و یکنواخت جای خود را به مش‌های چندبعدی دادند که به همراه مدل موهای روز مانند بالیاژ، برای ایجاد مدل‌های موی پویا و پرحجم، کار می‌کنند. هر رنگ موی مش در نوع خود بی‌نظیر است، زیرا بسته به رنگ پایه، برش انتخابی و بافت طبیعی مو، روی هر سر مو متفاوت به نظر می‌رسد. با های‌لایت‌های مش می‌توانید تفاوت‌های ظریف رنگ موی جدید خود را نشان دهید، آن را زنده‌تر و پرجنب‌وجوش‌تر کنید، یا برعکس، آن را نرم و جذاب و ساده نمایان کنید.

چگونه موهای مشکی یا قهوه‌ای تیره خود را جذاب‌تر کنیم؟

چگونه موهای مشکی یا قهوه‌ای تیره خود را جذاب‌تر کنیم

اول‌ازهمه، شما باید تصمیم بگیرید که به کدام اثر می‌خواهید برسید. برخی از خانم‌ها مش‌های ظریف را انتخاب می‌کنند که درخشندگی را به رنگ اصلی مو اضافه می‌کند و بسیار طبیعی به نظر می‌رسد، مانند مش سوزنی با کلاً. برخی دیگر انتقال متمایزتر رنگ یا بخش‌های رنگی جداگانه مانند مش تکه‌ای را ترجیح می‌دهند.

موهای تیره را می‌توان با استفاده از رنگ‌های متضاد مانند: بلوند پلاتینی، قرمز تیره، مسی، بنفش یا روشن‌تر مانند کاراملی، گردویی، برنزی، تافی و غیره جذاب‌تر جلوه داد. همچنین انتخاب رنگ‌هایی که با رنگ پوست شما هماهنگ باشند بسیار مهم است. رنگ‌های برنزی، مسی و قرمز پررنگ باعث شکوفایی و درخشندگی پوست‌های تیره می‌شود. پوستی با رنگ متوسط از رنگ‌های قهوه‌ای شدید، مسی و تافی بهره می‌برد. افرادی با پوست روشن می‌توانند از رنگ‌های بلوند، پلاتینیوم، خاکستری و رنگ‌های کاراملی روشن‌تر استفاده کنند.

انواع مدل مش فویلی روی موی مشکی

1) مش سان لایت قهوه ای روشن

مش سان لایت قهوه ای روشن

مش سان لایت قهوه‌ای روشن برای موهای تیره، جلوه زیبایی را ایجاد می‌کند. این نوع مش برای موهای کوتاه با زمینه قهوه‌ای تیره یا مشکی بسیار مناسب است، این مدل رنگ مو برای افرادی با رنگ پوست متوسط یا همان سبزه مناسب است.

 

2) مش تکه ای قهوه ای برای موهای مشکی

مش تکه ای قهوه ای برای موهای مشکی

اگر موهای مشکی بلندی دارید، به این فکر کنید که برخی از های‌لایت‌ها را اضافه کنید تا حجم موهای خود را نمایان‌تر کنید. اگر از جمله افرادی هستید که سادگی را بیشتر می‌پسندید و البته رنگ پوست میانه‌ای دارید بهتر است از مش تکه‌ای قهوه‌ای برای موهای خود استفاده کنید.

 

3) مش تکه ای برنزی روی موی مشکی

مدل موی مش تکه ای ، حجم مو سر شما را بیش تر نمایان می کند و اگر برخی از هایلایت های ظریف را برای موهای قهوه ای تیره نیز انتخاب کنید ، در نهایت یک مدل موی پیچیده و خاص در عین سادگی خواهید داشت .

4) مش تکه ای خاکستری فولادی روی موی مشکی

این رنگ مو دیگر فقط برای پدربزرگ و مادربزرگ‌ها نیست! خاکستری کردن موها به یک‌روند محبوب به‌ویژه در میان جمعیت جوان‌تر تبدیل شده است. رنگ پوست مناسب برای این رنگ مو، پوست‌های روشن و سفید است.

 

5) مش تکه ای بلوند عسلی روی موهای تیره

مش تکه ای بلوند عسلی روی موهای تیره

اگر می خواهید جذاب تر شوید ، موهای قهوه ای تیره خود را با هایلایت های بلوند ترکیب کنید. بدون توجه به رنگ پوست شما ، کنتراست شیک و درخشانی ایجاد می کند. از آرایشگر خود بخواهید که سایه مناسب را انتخاب کند تا رنگ مویتان با ظاهر شما تطابق پیدا کند و آن را جذاب تر کند.

6) مش تکه ای یخی روی موی مشکی

مش تکه ای خاکستری فولادی روی موی مشکی

اگر با موهایی با زمینه مشکی و مش تکه ای یخی دست و پنجه نرم می کنید ، مش جزئی با هایلایت های درشت را در نزدیکی صورت که در آن رنگ یخی بیش تر به چشم می خورد ، امتحان کنید.

7) موهای قهوه ای خوش رنگ با مش تکه ای خاکستری

موهای قهوه ای خوش رنگ با مش تکه ای خاکستری

اگر می‌ خواهید رنگ موی قهوه ‌ای طبیعی خود را نت خنکی بیاورید ، ریشه‌ ها و طول ‌های تیره همراه با انتهای خاکستری زیبا چیزی است که باید امتحان کنید. این تن رنگ یک ظاهر بسیار جذاب برای یک خانم را به ارمغان می آورد.

8) مش های نقره ای و قهوه ای

رنگ موی نقره ای خاکستری یک انتخاب جسورانه است که همه حاضر به انجام آن نیستند. در همین حال ، موهای قهوه ای خاکستری به تنهایی یک چیز زیبا و آسان است و تنها زمانی بهبود می یابد که دو سایه را به عنوان رنگ اصلی و هایلایت تقسیم کنید. می توانید برای روشنایی ، هایلایت های سفید نازک اضافه کنید.

9) مش تکه ای دودی

مش تکه ای دودی

موهای دودی بر روی مشکی و یا قهوه ای بیش تر مناسب رنگ پوست های سفید و روشن می باشد ، اگر چه کمک شایانی در باز شدن چهره افرادی با پوست سبزه هم می کند. 

10) قهوه ای تیره و مش تکه ای نقره ای

قهوه ای تیره و مش تکه ای نقره ای

خطوط زاویه دار بر روی موهای ضخیم و موج دار بهتر به نظر می رسد. هایلایت های نقره ای کامل و دلچسب که روی رنگ پایه قهوه ای شکلاتی طبیعی شما رنگ آمیزی شده اند به برجسته کردن بافت غنی و منحنی های طبیعی مدل مو کمک می کنند و برای افرادی با همه رنگ پوست مناسب است.

11) مش دی لایت از مشکی به خاکستری

مش تکه ای یخی روی موی مشکی

در این جا روشی چشم نواز برای به نمایش گذاشتن یک محو رنگ آمیزی افسانه ای از مشکی به خاکستری فلزی تا نقره ای – سفید وجود دارد. امواج مجلل و کاملا متقارن در یک آبشار زیبا و براق تا انتها به سمت پایین جریان دارند. این یک مدل موی واقعاً چشمگیر است که شما را مجذوب خود می کند.

12) زمینه اسطوخودوس و امبره بنفش

این دو مدل محبوب ‌ترین راه‌حل‌های رنگ موی خارق ‌العاده برای هر کسی است که سعی می‌کند رنگی شگفت ‌انگیز در موهایش ایجاد کند. در این مقاله چند رنگ ارغوانی عجیب و غریب و همچنین نمونه ‌های نسبتاً متوسطی از اسطوخودوس را خواهید یافت که بیش تر شبیه رنگ‌ های زیبا و ظریف هستند. در ادامه با ما همراه باشید.

13) مش تکه ای فانتزی

این ترکیب تقریباً ، بلوند بسیار روشن و اسطوخودوس ظریف برای دخترانی که به دنبال تنوع و کمی متفاوت بودن می گردند مناسب است و قطعا برای پوست های روشن و سفید کارایی دارد.

14) مش فویلی بنفش روی موی مشکی

این مدل بسیار ملایم و زنانه است و می توان گفت سایه بنفش روشن روی موهای موج دار کوتاه به شدت جذاب به نظر می رسد. قسمت ساقه های مو کاملا تیره و هر چه به ساقه نزدیک تر می شود رنگ روشن تر و جذاب تر به نظر می رسد.

نتیجه‌گیری

همان‌طور که گفته شد یکی از روش­های افزایش زیبایی و جذابیت چهره در خانم­ها استفاده از مش روی مو است. مش مو با روش‌های مختلفی انجام می­شود که یکی از محبوب­ترین آنها استفاده از مش تکه­ای است. مش­های تکه­ای با روش­های مختلف و در رنگ­های متنوعی قابلیت اجرا شدن دارند و هر شخص باتوجه‌به رنگ پوست و فرم چهره خود می­تواند یکی از آنها را انتخاب کند. در این مقاله 15 مدل از جدیدترین مدل­های مش تکه­ای را به شما معرفی کردیم و تصاویری را دررابطه‌با هرکدام ارائه دادیم. امیدواریم بتوانید با استفاده از موارد گفته شده مدل موردنظر خود را انتخاب کنید.

 

برای به دست آوردن موهای نقره ای ، باید موهای خود را تا زمانی که تارهای شما تقریباً سفید شوند ، دکلره کنید. هر چه رنگ طبیعی شما تیره تر باشد ، جلسات سفید کننده بیش تری را باید طی کنید تا موهای خود را به اندازه کافی روشن کنید تا به آن رنگ نقره ای مورد نظر برسید. البته باید توجه داشته باشید که فرآیند سفید کردن می تواند برای موهای ظریف شما بسیار مضر باشد.

زمانی که به پایه رنگ دلخواه خود رسیده باشید یا زمانی که پوست سرتان شروع به سوزش بکند ، زیرا نشان دهنده حساسیت می باشد و ممکن است آسیب زیادی به موی سرتان وارد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *