مقالات رنگ مو, مقالات رنگ مو حرفه ای

چگونه در لاین رنگ مو حرفه ای شویم؟

متخصص حرفه ای رنگ مو

اگر آرایشگر هستید و در لاین های دیگر این حوزه مانند کوتاهی، ابرو و… فعالیت کرده اید ولی قصد دارید در یک لاین تخصصی و پر در امد مانند رنگ مو حرفه ای شوید یا اگر فقط می خواهید در حوزه ی رنگ و لایت مو به صورت تخصصی فعالیت کنید ولی نمی دانید از کجا شروع به یادگیری کنید، این مطلب مناسب شما است.

در این مقاله تمامی تکنیک ها و اصول های اولیه تخصص رنگ مو را برای شما شرح می دهیم. همچنین به معرفی چند نمونه از متد های لایت مو جدید می پردازیم تا تنها با خواندن این مقاله، از همه رقبا خود جلو بیفتید.

اموزش لاین رنگ مو

مانند هر شغل دیگری، آرایشگری نیز نیاز به یادگیری مهارت های مهمی دارد. از آن جایی که در این شغل و مخصوصا لاین رنگ مو، به صورت مستقیم با سلامت و زیبایی مشتری سر و کار دارید باید حواستان به نکات مهمی که در ادامه مطلب به برخی از آن ها اشاره می کنیم باشد:

و خیلی از نکات دیگری که به عنوان یک رنگ کار حرفه ای باید آن ها را بدانید. یادگیری یا آپدیت همه ی این اصول و ملزومات تکنیک رنگ و لایت مو، نیازمند شرکت در دوره های قوی و با کیفیت است. با یادگیری و مشاوره از یک مدرس حرفه ای و با تجربه می توانید تمامی این نکات را در یک دوره با هزینه ی کمتر بیاموزید، تا اینکه برای یادگیری هر کدام از آن ها هزینه و زمان جداگانه ای را صرف کنید.

یکی از بهترین دوره های موجود در باره یادگیری کامل انواع تکنیک های رنگ مو، پکیج آموزش رنگ مو حرفه ای استاد بیک است. در این پکیج با کیفیت، تمامی نکات و قواعد لاین رنگ مو و ویژگی هایی که در بالا به آن ها اشاره شد، حاصل از سال ها تجربه به دست آمده و به صورت یک جا با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب ارائه می شود.

2 تکنیک مهم رنگ مو که باید بلد باشید

هر فرد مبتدی که قصد یادگیری رنگ مو را دارد، یا آرایشگران خانم و آقایی که می خواهند تکنیک های رنگ مو خود را به روز کنند، نیاز به مطالعه روزانه درباره حرفه خود و کسب دانش جدید در مورد متد های روز دنیا و … دارند. در ادامه مطلب چند مورد از معروف ترین و بهترین تکنیک های رنگ مو را برای شما به طور کامل شرح می دهیم تا با روش های جدید سال، آشنا شوید.

۱- آمبره

تکنیک آمبره یکی از مدل های رنگ مویی است که هر آرایشگری باید در آن تبحر داشته باشد. به دلیل ظرافت کار و زیبایی نهایی موی مشتری، شناخت درست و اصولی تکنیک های مهم این روش در رنگ و لایت مو، بسیار مهم است.

در این تکنیک موی مشتری، از ریشه تا انتهای ساقه معمولا تا 4 درجه تفاوت رنگ دارد. به این معنا که مو در ریشه تیره یا طبیعی است و هرچه به سمت ساقه مو می رویم، مو روشن و سفید تر می شود. مدل دیگری از آمبره به اسم آمبره معکوس نیز وجود دارد. همانطور که از اسمش پیداست، در این تکنیک مو از ریشه روشن است و هرچه به انتهای ساقه می رسیم، مو تیره تر می شود. ولی در کل آمبره معمولی بسیار پر طرفدار تر است.

آموزش انجام آمبره مو :

  1. تقسیم بندی مو: پس از شانه کردن و تمیز کردن مو مشتری، مو را طبق قوانین به دسته بندی های منظم تقسیم کنید.
  2. پوش دادن: همان طور که گفتیم، در تکنیک آمبره مرز سایه روشن مو نا محسوس است. پس باید قسمت های مو را با دقت و به خوبی به سمت ریشه پوش دهید تا مرز و خطی در مو مشتری ایجاد نشود.
  3. دکلره کردن: اصلی ترین مرحله در رنگ و لایت مو، مرحله مواد گذاری دکلره است. در آمبره باید مواد دکلره را با فاصله از ریشه به خوبی روی قسمت های باقیمانده از پوش، قرار دهید. سپس دسته مو را داخل ورق فویل قرار دهید تا مواد دکلره جذب تار های مو شوند.
  4. مکث مواد: در این مرحله باید صبر کنید تا مواد دکلره تاثیرشان را بر روی مو مشتری بگذارند. در عین حال هر نیم ساعت مو را از نظر استقامت و میزان به پایه رسیدن چک کنید.
  5. شستشوی مو: پس از رنگ باز کردن تار های مو و رسیدن به پایه مورد نظر، مو را به خوبی با آب ولرم شستش دهید تا هیچ اثری از مواد دکلره روی مو باقی نماند. می توانید در این مرحله از شامپو های ضد زردی برای رفع تناژ نارنجی یا زردی مو استفاده کنید. در پکیج رنگ مو علاوه بر معرفی بهترین مارک های شامپو ضد زردی و تونر ها، ساخت شامپو ضد زردی با کیفیت و بدون آسیب نیز آموزش داده می شود.
  6. رنگساژ: پس از شستشو، رنگ مورد نظر بسته به سلیقه مشتری و اصول چهره شناسی، ترکیب می شود و بر روی مو قرار می گیرد. پس از گذشت حدود نیم ساعت تا 45 دقیقه رنگساژ را شسته و موی مشتری را خشک کنید.

در پکیج رنگ مو استاد بیک، انواع ترکیب رنگ مو و رنگساژ های پرطرفدار نیز به طور کامل آموزش داده شده است و دیگر نیازی به گذراندن دوره های جداگانه برای یادگیری ترکیب های رنگ مو ندارید.

۲- بالیاژ

یکی از تکنیک های پر طرفدار رنگ مو، بالیاژ است. اغلب افرادی که می خواهند تغییر روی موی طبیعی خود ایجاد کنند، این روش را انتخاب می کنند. در تکنیک بالیاژ، قسمت های مو به طور آزادانه یا با قانون خاص جدا کردن، جدا و دکلره می شوند. اغلب افرادی که بالیاژ را برای موی خود انتخاب میکنند، تمایل به سایه روشن و استقاده از رنگ های گرم یا نزدیک به رنگ زمینه مویشان دارند. ولی افرادی نیز علاقه مند به روشن کردن زیاد مو یا به اصطلاح به پایه رساندن مو دارند.

یکی از ویژگی های خوب این تکنیک که هنگام مشاوره به مشتری می توانید ارائه کنید، این است که تکنیک بالیاژ نیاز به شارژ ماهانه ندارد. به دلیل اینکه سایه روشن مو از ریشه شروع نمی شود و مو به حالت طبیعی رشد می کند و ترکیب زیبایی با ریشه طبیعی مو ایجاد می کند.

مراحل انجام این تکنیک مانند آمبره است ولی با این تفاوت که در تکنیک بالیاژ، تقسیم بندی های مو متفاوت است. که در دوره رنگ مو به طور کامل آموزش تقسیم بندی مو برای انواع تکنیک های رنگ مو را آموزش خواهید دید.

چگونه در لاین رنگ مو حرفه ای شویم؟

برای یادگیری آرایشگری و لاین رنگ مو، یا به روز کردن دانش قبلی درباره رشته رنگ و لایت مو راه های متعددی وجود دارد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی، دیگر نیازی به سفر های طولانی به شهر های بزرگ مانند تهران برای یادگیری رنگ مو وجود ندارد. امروزه به صورت آنلاین می توانید تمامی رشته های مورد علاقه ی خود را یاد بگیرید و مدرک معتبر دریافت کنید.

رنگ مو حرفه ای

رنگ و لایت مو تخصصی را می توانید هم به صورت آنلاین و هم حضوری بیاموزید. با پیشرفت تکنولوژی بازار کلاس ها و دوره های آنلاین بسیار پر طرفدار است و از نظر کیفیت گاهی بهتر از کلاس حضوری عمل می کنند. یکی از بهترین دوره های آنلاین حال حاضر در زمینه یادگیری فنون آرایشگری مانند رنگ مو تخصصی، دوره استاد بیک است. این پکیج با قیمتی بسیار مناسب و ارائه تمامی نکات حرفه ای، توانسته رضایت 100 درصد کاربران خود را به دست بیاورد.

پکیج رنگ مو
پکیج آموزش رنگ مو حرفه ای [آپدیت جدید]
با تهیه پکیج آموزش ۰ تا ۱۰۰ رنگ مو تمامی تکنیک ها و اصول رنگ مو را با کمترین هزینه یاد بگیرید

برای یادگیری به صورت حضوری نیز می توانید در شهر هایی مانند تهران به کلاس های زینب مولایی و… مراجعه کنید.

مراحل یادگیری تخصصی لاین رنگ مو عبارتند از:

پیدا کردن یک آموزشگاه و مدرس معتبر یکی از مهم ترین مراحل یاد گیری این حرفه است. شما با شرکت در کلاس های با کیفیت، علاوه بر یادگیری درست و تخصصی، در زمان و هزینه صرف شده نیز صرفه جویی می کنید. همچنین یادگیری تحت نظر اموزشگاه و اساتید مجرب، در آینده شغلی شما نیز تاثیر به سزایی دارد.

رنگ مو های حرفه ای
رنگ موی حرفه ای

در مرحله بعدی باید سر فصل های مورد نیاز برای یادگیری رنگ مو را بگذرانید. این موارد در دوره استاد بیک شامل:

پایه های دکلره ، مثلث رنگ، مواد ریموور، کاتالوگ خوانی، انواع مش و مش ریش، ترکیب های مهم رنگ مو، سفید کردن مو، ریموو حنا، تکنیک های رنگ مو مثل آمبره، سامبره، بالیاژ و… ، ساخت تونر ها و مواد ضد زردی، ریشه گیری، روش های نوین ترکیب مواد و…

در مرحله بعدی باید مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید. استاد و آموزشگاه شما را به سازمان فنی رفه ای معرفی می کند و پس ازگذراندن آزمون، مدرک معتبر فنی حرفه ای را دریافت خواهید کرد. نکته ی قابل توجه برای افرادی که از قبل آرایشگر بوده اند و دوره را برای آپدیت و حرفه ای شدن می گذرانند، این است که این افراد نیاز به معرفی نامه و آزمون فنی حرفه ای ندارند.

لاین تخصصی رنگ مو
لاین رنگ مو چیست

بعد از گرفتن مدرک می توانید سالن زیبایی خودتان را تاسیس کنید یا در سالن های دیگر مشغول به کار شوید.

جمع بندی

شغل آرایشگری مخصوصا لاین رنگ مو یکی از بهترین و پر طرفدار ترین شغل های روز دنیا است. با یادگیری تنها این لاین، می توانید به معروف ترین رنگ و لایت کار مو در شهرتان تبدیل شوید و به در امد بسیار بالا برسید. از آن جایی که خانم ها و آقایان همیشه به زیبایی و آراستگی مو های خود توجه ویژه ای دارند، با یادگیری و آپدیت رنگ مو با پکیج آموزش تخصصی رنگ مو ، هیچوقت بیکار و بدون مشتری نخواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *