مقالات کراتینه مو, مقالات تکنیک های آرایشگری

انواع مواد کراتینه مو (بهترین برند + راهنمای انتخاب)

انواع مواد کراتینه مو

کراتینه مو بهترین و موثر ترین روش در صاف کردن مو است. با انجام این روش و یک بار هزینه، از شر موهای مجعد، وز، آسیب دیده و فر خلاص می شوید و نیازی به استفاده از اتو و سشوار مو نیز نخواهید داشت.

ولی انجام کراتینه مو نیازمند رعایت یک سری نکات مهم است. مهم ترین اصل در انجام کراتینه مو نیز، استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت است. در این مقاله ابتدا انواع مواد کراتینه مو مرغوب و تاثیر گذار را معرفی می کنیم. سپس عوامل مهم در انتخاب بهترین ماده کراتینه مو را بیان کرده و در انتها نیز بهترین و معتبر ترین برند های انواع مواد کراتینه مو را معرفی می کنیم.

انواع مواد کراتینه مو

برای کراتین مو از مواد مختلفی استفاده می شود که هر کدام ویژگی ها، کاربرد و عملکرد مخصوص به خود را دارند. در ادامه مطلب انواع مواد کراتینه مو را معرفی و بررسی می کنیم.

1. کراتین اکسترا ایندا

کراتین اکسترا ایندا

کراتین مو اکسترا ایندا یک محصول کراتین برزیلی است که موهایی لخت و صاف را به کاربر هدیه می دهد. این محصول علاوه بر صاف کردن موها، حجم اضافی موهای شما را نیز کاهش می‌ دهد و پس از استفاده از آن، موهایی خوش حالت و لطیف خواهید داشت.

این محصول باعث احیای 90 درصد موها می ‌شود و آن ها را به حالتی زیبا و سالم باز می‌ گرداند. با استفاده از این کراتین، موهای شما به طور کامل صاف می ‌شوند. همچنین اگر موهای شما به دلیل رنگ، دکلره یا استفاده از دستگاه‌ های حرارتی آسیب دیده ‌اند، کراتین مو اکسترا ایندا بهترین درمان برای آن ها است.

بعد از استفاده از این محصول نیازی به قرنطینه ندارید و می ‌توانید به طور معمول فعالیت ‌های روزمره خود را انجام بدهید. کراتین مو اکسترا ایندا بدون فرمالدئید است که سلامت موها را حفظ می کند. این کراتین دارای دو فاز مواد است. فاز A شوک دهنده و احیاکننده است و فاز B صافی نهایی را به موها می‌ دهد.

2. کراتین بیوتانیکس پرایم

کراتین بیوتانیکس پرایم

کراتین بیو تانیکس پرایم فرمول جدیدی دارد که می تواند وز ترین و بد حالت ترین مو ها را صاف و لخت کند. این ماده حجم مو را کاهش داده و بدون از بین بردن رنگ مو و زرد کردن آن، آن ها را صاف و یکدست می کند.

این محصول اورجینال ساخت کشور برزیل است و معمولاً برای موهای فر، وز، نچرال، رنگ شده و دکلره سالم مورد استفاده قرار می ‌گیرد. همچنین فاقد مواد مضر شیمیایی و فرمالدهید است، بنابراین هیچگونه بو یا گاز مضری ندارد.

3. کراتین مو ریچی

کراتین مو ریچی

کراتین مو ریچی آرگان یک محصول کراتین قدرتمند و گیاهی است که برای افزایش درخشندگی و براقیت موها استفاده می ‌شود. این کراتین مو بدون بو و گاز بوده و قرنطینه ای نیز ندارد. فرمول انحصاری آن حاوی روغن آرگان است که به طور کاملاً گیاهی و ارگانیک تهیه می ‌شود.

این کراتین باعث کاهش حجم مو و هماهنگ کردن فیبر مو می شود و با ایجاد یک لایه نانو کریستالیزاسیون روی تارهای مو آن ها را در برابر حرارت و رطوبت محافظت کرده و رطوبت مو را متعادل می کند.

کراتین مو ریچی آرگان قابلیت صافی و احیا بالا تا ۹۵٪ را برای موها به ارمغان می ‌آورد و در صورت استفاده از مواد مراقبتی مناسب و استفاده از محصولات مراقبتی مو تا یک سال ماندگاری عالی دارد.

4. کراتین مو ویدن

کراتین مو ویدن

این کراتین مو برای موهای آسیب دیده که حالت کشسانی دارند بسیار مناسب است و تا 95 درصد مو ها را احیا می کند. این محصول کاملاً گیاهی و ارگانیک است و گاز و بویی ایجاد نمی کند.

پروتئین مو ویدن سریس برای درمان موهایی که آسیب دیدگی های آن ها بر اثر رنگ و دکلره موها به وجود آمده است، مناسب است. مدت زمان ماندگاری پروتئین مو ویدن سریس در حجم ۸۵۰ میلی لیتر با توجه به مراقبت ‌های خود مصرف ‌کننده، حداقل ۴ ماه و حداکثر تا ۵ ماه است.

5. کراتین مو لاکسلیس

کراتین مو لاکسلیس

این کراتین نیز یکی از بهترین کراتین های موجود در بازار است که ماندگاری آن تا 12 ماه است. این کراتین با فرمولاسیون منحص به فرد خود مو ها را به شکل شلاقی صاف کرده و نیازی به قرنطینه نیز ندارد.

این ماده یک لایه محافظ روی مو ایجاد کرده و مو ها را آبرسانی می کند. بنابراین به راحتی موخوره و خشکی مو را از بین برده و آن ها را نرم و براق می کند. همچنین این کراتین پیوند های داخلی پروتئینی مو را بازسازی کرده و با استفاده از روغن آرگان داخل خود، موهای آسیب دیده را درمان می کند.

آموزش کراتینه مو
پکیج آموزش کراتینه مو بصورت گام به گام
اگر میخواهید انواع کراتینه مو را در کمترین زمان و با بهترین و جدیدترین متد یاد بگیرید پکیج کراتینه مو استادبیک را تهیه کنید.

6. کراتین مو ایجی مکس

کراتین مو ایجی مکس

کراتین ایجی مکس برزیلی است و موهای مجعد و فر را به خوبی کنترل می کند. این ماده درخشندگی موها را افزایش داده و آسیب های رسیده به تار های مو را تا حد زیادی کم و کنترل می کند.

کراتین ایجی مکس برای موهای رنگ شده و دکلره شده نیز مناسب است و باعث سوختگی و زرد شدن آن ها نمی شود. این ماده کوتیکول های مو را تقویت کرده و دوشاخه شدن آن ها را از بین می برد. بنابراین از ابتلا به موخوره جلوگیری می کند. این کراتین میزان کمی فرمالدهید دارد که آسیب کمی به مو می رساند.

7. کراتین مو یونیکا

کراتین مو یونیکا

این کراتین نیز یکی از انواع مواد کراتینه مو با کیفیت است که غلظت بالایی داشته و به صرفه است. این ماده ارگانیک و گیاهی است و دارای پروتئین های مغزی است که باعث سلامت و درخشنگی مو ها می شود.

در این صاف کننده علاوه بر کراتین از کلاژن، روغن آفتابگردان، روغن زیتون و … استفاده شده است که روی هر نوع موی طبیعی یا رنگ شده و حتی سفید به خوبی جواب می دهد. ماندگاری این کراتین بین 8 ماه تا یک سال است و بو و گاز خیلی کمی دارد. میزان احیا این کراتین 90 درصد است.

8. کراتین مو کریستال بوتاکس

کراتین مو کریستال بوتاکس

این کراتین جزو بهترین مواد برای موهای آسیب دیده، مات و شکننده است که گاز و بوی بسیار کمی دارد. کراتین کریستال بوتاکس موها سر را به طور کامل احیا و صاف می کند. این ماده باعث جوانسازی و تقویت مو سر می شود و ماندگاری آن نیز بین 6 ماه تا یک سال است. این ماده با فرمولاسیون ویژه خود، مو ها را کاملا نرم و شلاقی می کند و در وزن 1 کیلو گرمی تولید و عرضه می شود.

9. کراتین مو مکس پرایم

کراتین مو مکس پرایم

یکی دیگر از بهترین مواد کراتینه مو که کاربرد بسیاری برای صاف کردن مو دارد، کراتین مکس پرایم است. این محصول صافی 100 درصد به موها بخشیده و به دلیل پروتئینی که دارد، موها را رطوبت رسانی نیز می کند.

این ماده بدون فرمالدهید است و بو و گازی ندارد. مواد ارگانیک و گیاهی که در این کراتین موجود است مانع از ایجد زردی روی موهای رنگ شده می شود و سلامت آن ها را باز می گرداند. میزان صافی و لخت کنندگی کراتین مکس پرایم در حد تکنیک ریباندینگ است و ماندگاری آن نیز تا 1 سال است.

10. کراتین مو نانو گلوبال

کراتین مو نانو گلوبال

از این کراتین می توان روی هر نوع مویی مانند رنگ شده، دکلره، هایلایت و … استفاده کرد و سلامت را به آن ها باز گرداند. این ماده مو را تقویت کرده و از ریزش آن ها جلوگیری می کند.

ماندگاری این روش کراتین بسیار بالا است و می توان به وسیله آن وز شدگی و فر های نا مرتب مو را به طور کامل از بین برد. هزینه کراتین موی نانو گلوبال نسبت به سایر روش ها کمی بیشتر است. این کراتین خاصیت درمانی دارد. زیرا هم ریزش مو را از بین برده و هم از ایجاد شوره سر جلوگیری می کند.

انتخاب بهترین نوع کراتینه مو

مواد کراتینه مو

همانطور که در دوره آموزش آرایشگری مردانه گفتیم ، انتخاب بهترین نوع مواد کراتینه مو برای موهای رنگ شده به عوامل مختلفی بستگی دارد. در ادامه مطلب برخی از عوامل مهم در انتخاب نوع کراتینه مو برای موهای رنگ شده را بیان و بررسی می کنیم.

  • نوع مو: برای موهای رنگ شده، بهتر است از کراتینه مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید. این نوع کراتینه حاوی مواد محافظت کننده رنگ مو است که به رنگ مو کمک می ‌کند. همچنین برای موهای آسیب دیده باید از کراتین مخصوص این نوع موها استفاده کنید.
  • میزان آسیب دیدگی مو: اگر موهای شما آسیب دیده هستند، بهتر است از کراتینه با فرمالدئید بیشتر استفاده کنید. اما اگر موهای شما سالم هستند، می‌ توانید از کراتینه با فرمالدئید کم یا بدون فرمالدئید استفاده کنید. فرمالدئید یک ماده شیمیایی است که در برخی از محصولات کراتینه مو وجود دارد و ممکن است برای برخی افراد ایجاد حساسیت بکند.
  • برند مواد کراتینه: استفاده از برندهای معتبر و با کیفیت در انتخاب کراتینه مو بسیار مهم است. برند های معتبر معمولاً محصولات با کیفیت و موثری را ارائه می‌ دهند. در ادامه مطلب برخی از بهترین برند های کراتینه مو برای موهای رنگ شده را معرفی می کنیم.

بهترین برندهای مواد کراتینه مو

در بین هزاران مدل و برند کراتینه مو، برخی از آن ها به دلیل خواص، ماندگاری، کیفیت و قیمتی که دارند به عنوان بهترین متریال های کراتینه مو شناخته می شوند. در ادامه مطلب این برند ها را معرفی می کنیم.

1. برند کادیو

Cadiveu

برند کادیو یکی از برندهای معروف و محبوب در زمینه مواد کراتینه مو است. محصولات این برند شامل شامپو، کرم‌ و ماسک‌های کراتینه مو هستند. برند کادیو با استفاده از فرمولاسیون‌های منحصر به فرد و مواد با کیفیت، بهبود وضعیت موها را تضمین می‌کند.

2. برند گلوبال

global

برند گلوبال نیز یکی از برندهای معتبر در زمینه مواد کراتینه مو است. محصولات این برند شامل شامپو، کرم‌ و روغن‌های کراتینه مو است. برند گلوبال با تمرکز بر بازسازی و تقویت موها، بهبود قابل ملاحظه‌ای در سلامت و زیبایی موها ایجاد می‌کند.

3. برند اینوار

inoar

برند اینوار نیز یکی از برندهای محبوب در زمینه تولید و عرضه مواد کراتینه مو است. برند اینوار با استفاده از ترکیبات طبیعی و مواد با کیفیت، وضعیت موها را بهبود داده و آن ها را به موهایی صاف، براق و سالم تبدیل می کند .

4. برند آمازون

amazon

برند آمازون نیز مواد کراتین مو تولید کرده و محصولاتی مانند شامپوف ماسک و … نیز تولید و عرضه می کند. برند آمازون با تمرکز بر تغذیه و تقویت موها، بهبود قابل توجهی در سلامت و زیبایی موها ایجاد می‌ کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *