مقالات آرایشگری مردانه

لیست خدمات آرایشگاه مردانه

لیست خدمات آرایشگاه مردانه

اگر آرایشگر هستید و قصد شناخت و اضافه کردن لاین های جدید آرایشگری مردانه را به سالن خود دارید، یا می خواهید یک آرایشگاه مردانه حرفه ای تاسیس کنید و می خواهید بدانید چه خدماتی را می توانید به مشتریان خود ارائه کنید، تا انتهای این مقاله درباره لیست خدمات آریشگاه مردانه و ویژگی های آن ها با ما همراه باشید. همچنین جهت اطلاع از میانگین دارمد آرایشگری مردانه مقاله درآمد آرایشگری مردانه را بخوانید.

لیست خدمات آرایشگری مردانه

آرایشگری مردانه به یکی از پر طرفدار ترین شغل های امروزه برای آقایان تبدیل شده است. به دلیل رشد صنعت زیبایی و افزایش علاقه آقایان مخصوصا آقایان جوان به ایجاد تغییر در ظاهر و زیبایی خود، آرایشگری مردانه یک شغل پر درامد و پر مشتری محسوب می شود.

آرایشگری مردانه مانند زنانه، لاین های جداگانه و تخصصی برای هر خدماتی دارد. یک آرایشگر مردانه با یادگیری همه یا چند لاین، می تواند سال زیبایی خود را تاسیس کند یا در سالن های دیگر مشغول به کار شود. در ادامه مطلب تمامی لاین های آرایشگری مربوط به حوزه آقایان و لیست خدمات آرایشگری مردانه را برای شما به طور کامل شرح می دهیم.

۱- اصلاح مو و کوتاهی مردانه

اصلاح مو و کوتاهی مردانه

یکی از معروف ترین و پر طرفدار ترین لاین های زیبایی آقایان، کوتاهی مو است. همه ی آقایان به زیبایی موی سر خود توجه ویژه ای نشان می دهند و در هر سنی از کودکی تا پیری، نیازمند مراجعه به آرایشگر های مردانه جهت کوتاهی و اصلاح زیبای موی خود هستند. به همین دلیل این لاین یکی از بهترین خدمات آرایشگری مردانه است. با یادگیری و به روز بودن در این رشته، می توان به درامدی بسیار بالا در ماه رسید.

ویژگی های خدمات اصلاح و کوتاهی مو :

آموزش آرایشگری مردانه
بهترین و معتبرترین دوره آرایشگری مردانه (مدرک معتبر+خوابگاه رایگان)
دوره آرایشگری مردانه استادبیک یکی از بهترین دوره های اموزش ارایشگری در کشور است. با شرکت در این دوره با صد ها مدل بصورت عملی کار کرده و تضمینی آرایشگری را خواهید آموزش

۲- اصلاح و کوتاهی مو کودک

آموزش اصلاح کودک

یکی دیگر از مورد های لیست خدمات آرایشگری مردانه، کوتاهی موی کودک است. والدین همیشه به آراستگی و زیبایی موی کودکان خود توجه ویژه ای دارند. این لاین شامل ویژگی های بسیار خوبی است. مانند:

ویژگی های خدمات کوتاهی مو کودک :

دوره آموزش اصلاح موی کودک
پکیج آموزش اصلاح کودک با روش های خارق العاده استادبیک
در پکیج آموزش اصلاح کودک تکنیک های شگفت انگیز کوتاهی موی کودکان را از زبان استادبیک ، نویسنده کتاب تکنیک های روانشناسی و اصلاح موی کودک خواهید آموخت.

۳- پاکسازی پوست مردانه

پاکسازی پوست مردانه

یکی از خدماتی که در سال های اخیر برای آقایان رشد زیادی داشته است و در حال حاضر مشتریان زیادی دارد، پاکسازی پوست مردانه است.

ویژگی های خدمات پاکسازی پوست مردانه :

آموزش پاکسازی پوست صورت
بهترین پکیج آموزش پاکسازی پوست از ۰ تا ۱۰۰ (کاملا عملی)
پکیج پاکسازی پوست استادبیک یکی از کامل ترین و معتبر ترین پکیج های اموزش پاکسازی که توسط اساتید مجرب تدریس میشود.

4-سایه مو مردانه

آموزش سایه مردانه

یکی از پر طرفدار ترین موارد لیست خدمات آرایشگری مردانه، سایه مو است. مخصوصا جوان ها به این مدل مو بسیار علاقه مند هستند.

ویژگی های خدمات سایه مو مردانه :

آموزش سایه مو مردانه
پکیج آموزش سایه مو حرفه ای از مبتدی تا پیشرفته
با پکیج سایه مو استاد تمامی تکنیک های مهم و کلیدی در سایه مو را خواهید آموخت. با تهیه این پکیج در صرف هزینه و زمان برای یادگیری صرفه جویی خواهید کرد.

5- اصلاح کلاسیک

اصلاح کلاسیک

آقایان با انتخاب یک مدل موی ساده و شیک، می توانند طاهر خود را تغییر زیادی بدهند. اصلاح موی کلاسیک با اینکه به نسبت مدل های جدید ساده تر است، ولی آقایان بسیاری آن را به مدل های جدید امروزی برای مو ترجیح می دهند. لاین اصلاح کلاسیک موی مردانه بسیار مهم و پر از مشتری است. اکثر آقایان تمایل دارند موی آراسته ولی ساده ای داشته باشند.

ویژگی های خدمات اصلاح مو کلاسیک مردانه:

دوره آموزش اصلاح کلاسیک مردانه
پکیج آموزش اصلاح موی کلاسیک مردانه [آپدیت جدید]
در پکیج اصلاح موی کلاسیک تکنیک های مختلف اصلاح کلاسیک مثل اصلاح مدرسه ای ، کارمندی و... را خواهید آموخت

6- کراتین مو مردانه

کراتینه مو

خیلی از آقایان هم مانند برخی خانم ها، از داشتن موهای فر یا وز ناراضی هستند. این افراد همیشه به دنبال راهی برای صافی دائمی موی خود هستند. خوشبختانه در سال های اخیر تکنیک های صافی مو با مواد قوی، به کمک این افراد آمده است. این لاین هم ویژگی های بسیار خوبی دارد. مانند:

ویژگی های خدمات کراتین مو مردانه :

آموزش کراتینه مو
پکیج آموزش ۰ تا ۱۰۰ کراتینه کردن مو
شما با پکیج آموزش کراتینه مو میتوانید زیر و بم این حرفه را آموخته و از این راه کسب درامد خوبی داشته باشید

7- رنگ و مش مردانه

اموز رنگ مو مردانه

شاید برایتان جالب باشد که بدانید درصد آقایانی که علاقه مند به رنگ و مش کردن موهایشان هستند، فقط کمی کمتر از خانم ها است. آقایان میانسال به دلیل سفید شدن مویشان، به رنگ کردن مو های خود می پردازند. آقایان جوان تر نیز برای تغییر و زیبایی دست به انجام رنگ و مش موی خود می زنند.

ویژگی های خدمات رنگ و مش مردانه :

پکیج رنگ مو
پکیج آموزش رنگ مو حرفه ای [آپدیت جدید]
با تهیه پکیج آموزش ۰ تا ۱۰۰ رنگ مو تمامی تکنیک ها و اصول رنگ مو را با کمترین هزینه یاد بگیرید

8- گریم داماد

اموزش گریم داماد

یکی از جدید ترین لاین های آرایشی مردانه، گریم و میکاپ داماد است. داماد ها نیز مانند عروس، قبل از مراسم ازدواج به آرایشگاه مراجعه می کنند و مدل مو، میکاپ مردانه، مرتب کردن ابرو و … را انجام می دهند.

ویژگی های خدمات گریم داماد :

آموزش میکاپ داماد
پکیج آموزش گریم داماد از صفر تا پیشرفته
در پکیج آموزش گریم داماد تمامی مباحث و تکنیک های مهم در گریم داماد بیان میشود

9- فر کردن مو مردانه

همانطور که خیلی از فاراد به دنیال راه های صاف کردن موی فر خود هستند، خیلی از آقایان نیز مانند خانم ها، به دنبال رش هایی برای فر کردن موی صاف خود هستند. این تکنیک یکی از جدید ترین موارد لیست خدمات آرایشگری مردانه است و طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است.

ویژگی های خدمات فر مو :

آموزش فر شش ماهه
پکیج آموزش فر کردن مو از ۰ تا ۱۰۰
با تهیه پکیج آموزش فر 6 ماهه میتوانید با کمترین هزینه و در زمان کم این حرفه پولساز را یاد بگیرید.

جمع بندی

شغل آرایشگری مردانه یک شغل بسیار پر در امد است. به دلیل رشد صنعت زیبایی و مد آقایان در جهان، روزانه به تکنیک های این رشته ها افزوده می شود. با یادگیری این دوره ه تحت نظر اساتید مجرب و دوره های با کیفیت، می توانید به راحتی سالن زیبایی مردانه خودتان را تاسیس کنید. همچنین یک دوره ی خوب می تواند با ارائه مدرک معتبر بین المللی و فنی حرفه ای به شما، کمک زیادی به مهاجرت کاری و تاسیس سالن زیبایی مردانه شما در خارج از کشور بکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *