مقالات آرایشگری مردانه

نحوه گرفتن مدرک آرایشگری مردانه

نحوه گرفتن مدرک آرایشگری مردانه

آرایشگری مردانه یکی از شغل های بسیار پر در امد در دنیای امروز محسوب می شود. به دلیل رشد صنعت زیبایی و مد، روزانه به تعداد آقایانی که خواستار ایجاد تغییرات زیبایی در ظاهر خود هستند اضافه می شود و به طبع آن، به تعداد آرایشگران و افرادی که خواهان یادگیری این شغل پر در امد هستند نیز افزوده می شود. اگر قصد دارید در صنعت عظیم آرایشگری پیشرفت کنید، ابتدا نیاز به گذراندن دوره های مورد قبول در آموزشگاه های معتبر و گرفتن مدرک آرایشگری فنی حرفه ای دارید.

در این مقاله که یک راهنمای جامع درباره نحوه گرفتن مدرک آرایشگری مردانه است، کلیه مراحل و نکات کسب مدرک آرایشگری مردانه را برای شما شرح خواهیم داد.

نحوه گرفتن مدرک فنی حرفه ای آرایشگری مردانه

برای یافتن یک آموزشگاه آرایشگری مناسب و تخصصی، باید نکات مهمی را مد نظر قرار دهید. زیرا با انتخاب یک آموزشگاه و دوره نا مناسب، هزینه و زمان زیادی را از دست می دهید و در پایان نیز، هیچ پیشرفتی نخواهید داشت. برای شناخت بهتر و جزئی تر بهترین آموزشگاه های آرایشگری سراسر کشور ، پیشنهاد میکنیم مقاله بهترین آموزشگاه های آرایشگری مردانه را بخوانید.

با وجود آموزشگاه های زیاد و مختلف، شاید انتخاب یک مربی و آموزشگاه مناسب و حرفه ای کاری دشوار باشد. یکی از بهترین اساتید و متخصصین حال حاضر در زمینه ی آرایشگری مردانه، استادبیک است که دوره های تخصصی همه ی لاین های آرایشگری مردانه را با مناسب ترین هزینه برای افراد علاقه مند به صورت حضوری و آنلاین برگزار میکند.

برای هرگونه مشاوره با استاد بیک مربوط به شغل آرایشگری، تهیه دوره ها و … می توانید با شماره … تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره رایگان دوره جامع آرایشگری مردانه با ما تماس بگیرید
نحوه گرفتن مدرک بین المللی آرایشگری مردانه

نحوه گرفتن مدرک آرایشگری مردانه در آموزشگاه های متفاوت ولی معتبر، تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد. برای یادگیری آرایشگری مردانه، باید به آموزشگاه های مناسب و معتبر مراجعه کنید. ولی پیدا کردن دوره و آموزشگاهی که از همه نظر مانند شرایط مالی، هزینه، مقدار تخصص، میزان اعتبار و… عالی باشد، بدون دانستن نکات زیر، کار سخت و دشواری است :

  • مهم ترین ویژگی یک آموزشگاه معتبر، دارا بودن اساتید با تجربه و خبره در تمامی رشته های آرایشگری است.
  • اساتید و مدرسان اموزشگاه مناسب، باید شناخت و آشنایی کافی و به روز از انواع متد ها و تکنیک های حوزه آرایشگری داشته باشند.
  • در یک آموزشگاه خوب، هنرجو باید در کمترین زمان مهارت مورد نیاز خود را کسب کند و به مرحله دیپلم آرایشگری برسد.
  • آموزشگاهی معتبر که بتوان مراحل گرفتن مدرک بین المللی آرایشگری مردانه را در آن طی کرد، باید کلاس های عملی و تئوری را در زمان های منظم و مشخص شده برگزار کند.
  • تعرفه ی دوره های یک آموزشگاه معتبر، باید مطابق با تعرفه های سازمان فنی و حرفه ای باشد.
  • آموزشگاه آرایشگری باید شناخته شده باشد و زیر نظر یک مرکز معتبر فعالیت بکند.
  • تمامی مسائل بهداشتی باید در آن رعایت شوند تا مشکلی برای هنرجویان و مشتریان به وجود نیاید.
  • یک آموزشگاه آرایشگری مردانه مناسب، باید به قدری هنرجو را در کسب مهارت راهنمایی و تشویق بکند تا پس از گذراندن دوره ها، بتواند با استفاده از مهارتهای کسب شده به صورت تضمینی وارد بازار کار شود.
  • ارائه مدرک معتبر و راهنمایی هنرجویان برای نحوه گرفتن مدرک فنی حرفه ای آرایشگری مردانه هم یکی دیگر از نکات مهم مورد توجه برای انتخاب آموزشگاه است.
  • وجود خوابگاه و مکان استقرار مناسب، برای هنر جویانی که از شهر های دیگر در دوره ها حضور پیدا می کنند یک موضوع حیاتی است. یک آموزشگاه معتبر هنگام برگزاری دوره های آرایشگری، برای هنرجو ها خوابگاه تهیه می کند تا دغدغه ی مکان استقرار برای هنرجویان وجود نداشته باشد.

معرفی دوره های لازم برای کسب مدرک آرایشگری مردانه

مدرک آرایشگری مردانه

دوره های مورد نیاز برای یادگیری آرایشگری مردانه در دو دسته درجه 1 و درجه 2 تقسیم بندی می شوند. هرکدام از این دوره ها موارد خاصی را به هنرجو آموزش می دهند. برای شروع این حرفه، باید دوره درجه 2 را بگذرایند و سپس با یادگیری دوره درجه 1 دانش و مهارت خود را تکمیل کنید و وارد صنعت آرایشگری مردانه شوید.

همچنین با انتخاب یک مربی و دوره آرایشگری مردانه فنی حرفه ای خوب می توانید دوره درجه 2 و درجه 1 را با مناسب ترین هزینه زیر نظر یک استاد و مربی حرفه ای، با هم بگذرانید. برخی از سر فصل ها و موارد گفته شده در این دوره ها را در ادامه به صورت مختصر برای شما شرح می دهیم :

HTML Table Generator
دوره درجه 1 ( حرفه ای) دوره درجه دو (مبتدی)
آموزش تکنیک لایرینگ  ابزار شناسی و شناخت کلیه وسایل مورد نیاز 
 آموزش ژورنال خوانی آموزش سشوار کشی و براشینگ مو 
آموزش چهره شناسی  آشنایی با ارگونومی و مرفولوژی بدن 
 آشنایی با خالی کردن لا به لای مو با تیغ، قیچی و … آشنایی با انواع برس، شانه و قیچی 
 آموزش تندزنی و کوتاهی مو آشنایی با محیط، لباس و قوانین کار 
 آموزش ایجاد انواع سایه ها آشنایی با اناتومی مو، سر و چهره 
 آموزش پیتاژ مو با قیچی آموزش تکنیک های کوتاهی مانند گیوتین و… 
 آموزش انواع تکنیک های فید مو آموزش انواع مدل های کوتاهی و استایل ریش 
آموزش کوتاهی موی بلند و کار با ماشین ها  آشنایی با نکات شستشو مو 
 آموزش کوتاهی مو ها در تمامی زوایا یا ترکیبی آموزش کار با انواع دستگاه های آرایشگری 

گرفتن مدرک آرایشگری مردانه در آموزشگاه های معتبر، با گذراندن این دو دوره انجام می شود. تعداد سر فصل هایی که در هر دوره باید گذراند، بسیار بیشتر از موارد گفته شده در جدول بالا است. همچنین اگر در یادگیری یکی از موارد مورد نیاز کوتاهی به خرج دهید یا زیر نظر اساتید غیر حرفه ای دوره های آرایشگری مردانه را طی کنید، پس از ورود به بازار کار به مشکلات جدی و بزرگی برخورد خواهید کرد.

قبل از تصمیم گیری برای خرید یا شرکت در دوره ها، برای آشنایی با آرایشگری مردانه و نکات آن می توانید پکیج آموزش آرایشگری مردانه رایگان را مشاهده کنید و بسیاری از نکات طلایی آرایشگری را به صورت رایگان ، یاد بگیرید.

 

آموزش آرایشگری مردانه
بهترین و معتبرترین دوره آرایشگری مردانه (مدرک معتبر+خوابگاه رایگان)
دوره آرایشگری مردانه استادبیک یکی از بهترین دوره های اموزش ارایشگری در کشور است. با شرکت در این دوره با صد ها مدل بصورت عملی کار کرده و تضمینی آرایشگری را خواهید آموزش

نحوه گرفتن انواع مدرک آرایشگری مردانه

برای گرفتن مدرک آرایشگری مردانه باید ابتدا دوره مبتدی یا درجه 2 را بگذرانید تا با پایه و اصول اولیه این شغل آشنا شوید. نکته ی قابل توجه این است که افرادی که قصد دارند فقط با موارد اولیه این شغل آشنا شوند، می توانند تنها با گذراندن این دوره و کسب مدرک درجه 2 مشغول به کار شوند و لزومی به گذراندن پیش نیاز ندارند.

ولی آقایانی که قصد گذراندن دوره حرفه ای را دارند، حتما قبل از آن باید دوره مبتدی را نیز فرا گرفته باشند. همچنین افرادی که سر فصل های دوره حرفه ای را می دانند و نیاز به متخصص شدن در یک لاین جداگانه و خاص را دارند، می توانند در دوره های زیر نیز به صورت مجزا شرکت کنند و چندین قدم از رقبا خود، جلو بیفتند :

آموزش گریم سینما
دوره گریم سینمایی
گریم و میکاپ
دوره آموزش گریم و میکاپ
آموزش میکاپ داماد
پکیج آموزش گریم داماد
دوره آموزش اصلاح ریش
پکیج آموزش اصلاح ریش
آموزش ترمیم مو
پکیج آموزش ترمیم مو حرفه ای
آموزش پاکسازی پوست صورت
پکیج آموزش پاکسازی پوست
اموزش کاربر مواد شیمیایی
پکیج آموزش کاربر مواد شیمیایی
آموزش فر شش ماهه
پکیج آموزش فر 6 ماهه

نحوه گرفتن مدرک فنی حرفه ای آرایشگری مردانه

نحوه گرفتن مدرک فنی حرفه ای آرایشگری مردانه به این صورت است که پس از گذراندن دوره های مد نظر، در آزمون های سازمان فنی حرفه ای به صورت آنلاین یا هماهنگ شرکت کرده و بعد از کسب نمره ی قبولی مدرک خود را دریافت می کنید. برای شناخت کامل تر نسبت به مدارک آرایشگری مردانه، مقاله انواع مدرک آرایشگری مردانه را به شما معرفی می کنیم که در آن با جزئیات کامل تمامی نکات مربوط به انواع مدارک و اعتبار آن ها را برای شما شرح دادیم.

نحوه گرفتن مدرک بین المللی آرایشگری مردانه

مدرک آرایشگری حرفه ای

نحوه گرفتن مدرک بین المللی آرایشگری مردانه نیز با نحوه گرفتن مدرک فنی حرفه ای آن تفاوتی ندارد. زیرا مدرک کسب شده از مرکز فنی حرفه ای در 186 کشور دنیا معتبر و قابل ترجمه است. سازمان فنی حرفه ای کشور عضو سازمان جهانی کار است و گواهینامه های کسب شده از این سازمان، دارای کد های رجیستری هستند. همچنین از وبسایت سازمان سنجش قابل پیگیری و استعلام هستند.

برخی از کشور هایی که مدرک فنی حرفه ای در آن ها معتبر و قابل ترجمه است شامل: آلمان، امریکا، هلند، دانمارک، کانادا، چین، استرالیا، فرانسه، ایتالیا، ارمنستان، اندونزی … هستند که می توان با این مدرک در آن ها مشغول به کار شد.

جمع بندی

شغل آرایشگری یکی از پر طرفدار ترین و پر در امد ترین شغل های دنیای امروز محسوب می شود. این شغل علاوه بر هنر، تخصص و حرفه نیز هست. پس باید زیر نظر افراد حرفه ای و آموزشگاه های مناسب آن را فرا گرفت. نکته ی مهم برای پیشرفت و عقب نماندن در این صنعت عظیم، کسب یک مدرک معتبر آرایشگری مردانه است.

با شرکت در یک دوره خوب، می توانید به راحتی مدرک معتبر بین المللی آرایشگری را کسب کنید و در هر نقطه دنیا مشغول به کار شوید. در این مقاله سعی شد تا همه نکات مربوط به نحوه گرفتن مدرک آرایشگری مردانه برای شما گفته شود تا با چشمانی باز، یک انتخاب درست و حرفه ای داشته باشید و از کسب در امد بسیار زیاد و پیشرفت روز افزون در شغل آرایشگری، لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *