مقالات آرایشگری مردانه

بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه

بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه

هدف از نگارش این مقاله معرفی بهترین آموزشگاه های آرایشگری مردانه در ایران است که شما می توانید برای یادگیری شغل آرایشگری مردانه در دوره حضوری یا مجازی آن ها شرکت کنید. در نتیجه شما می توانید از طریق این لیست و از میان گزینه های معرفی شده با دید بهتری بهترین و موثر ترین آموزشگاه آرایشگری مردانه را انتخاب کرده و در دوره های آن شرکت کنید.

بهترین آموزشگاه های آرایشگری مردانه در ایران

در این بخش قصد داریم 5 مورد از بهترین آموزشگاه های آرایشگری مردانه در ایران را همراه با مشخصات هر کدام و خدماتی که ارائه می دهند به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید با دید بهتری یکی از آن ها را برای مراجعه انتخاب کنید. همچنین علاوه بر موارد گفته شده آدرس و شماره تماس هر کدام از آموزشگاه ها و لینک ورود به وب سایت آن ها نیز ارائه شده است.

توجه داشته باشید که این لیست پس از بررسی دقیق آموزشگاه های مختلف تهیه شده و تمام جوانب برای بررسی آن ها در نظر گرفته شده است. شما می توانید با خیال راحت یکی از موارد موجود را انتخاب کنید.

 

1. آموزشگاه آرایشگری مردانه استاد بیک :

آموزشگاه آرایشگری مردانه استادبیک

این آموزشگاه یکی از بهترین آموزشگاه های آرایشگری مردانه در ایران محسوب می شود و به عنوان یک مرجع در امر آرایشگری شناخته می شود. در این آموزشگاه برای آموزش هنرجویان از جدیدترین تکنیک های آموزشی دنیا استفاده می شود و روال آموزش با استفاده از بهترین تجهیزات صورت می گیرد. مدیریت این مرکز بر عهده آقای کاظم خسروی ( استاد بیک ) است که از رکورداران گینس در یکی از مهارت های آرایشگری یعنی اصلاح همزمان با ۴۰ قیچی محسوب می شود.

از جمله مهم ترین امکانات و خدمات این آموزشگاه آرایشگری می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • امکان ارائه آموزش ها به صورت خصوصی یا تک نفره و نیمه خصوصی یا ۳ تا ۵ نفره ؛
  • استفاده از اساتید مجرب و ماهر در زمینه آموزش آرایشگری ؛
  • ارائه خوابگاه با بهترین امکانات به هنرجویان شهرستانی ؛
  • برگزار کننده جدیدترین دوره های آموزشی بر اساس استاندارد جهانی ؛
  • استفاده از تجهیزات مدرن آموزشی ؛
  • ارائه مدل های فراوان به صورت رایگان برای یادگیری بیش تر هنرجویان ؛
  • و … .

آدرس شعبه اول : بیرجند ، نبش مدرس ۴ ، مجموعه بیک.

آدرس شعبه دوم : تهران ، میدان فردوسی.

شماره تماس : 09120911255

آدرس اینستاگرام : @amoozeshbeyk

آموزشگاه آرایشگری مردانه استادبیک

 

2. آموزشگاه آرایشگری مردانه سرای نمونه :

آموزشگاه آرایشگری مردانه سرای نمونه

این آموزشگاه آرایشگری از دو دهه سابقه درخشان در زمینه آموزش آرایشگری مردانه برخوردار است و تا کنون هنرجویان زیادی را تا بازار کار همراهی کرده است. این آموزشگاه در تمامی بخش ها و دوره های مربوط به زیبایی و مراقبت پوست در حال ارائه مدارک معتبر است و برای این منظور از امکانات پیشرفته ای استفاده می کند.

برخی از مهم ترین خدمات این آموزشگاه آرایشگری عبارتند از :

  • ارائه خوابگاه برای هنرجویان شهرستانی ؛
  • امکان ارائه آموزش ها به صورت خصوصی و نیمه خصوصی ؛
  • برگزاری دوره ها تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای کشور ؛
  • ارائه وام به منظور اشتغالزایی به هنرجویان ؛
  • و … .

آدرس : تجریش ، میدان قدس ، نبش دربند ، پلاک ۳ ، طبقه ۳ ، روبروی مترو تجریش.

شماره تماس : 22740335-7

ورود به سایت آموزشگاه آرایشگری سرای نمونه

 

3. آموزشگاه آرایشگری مردانه جهان مو :

آموزشگاه آرایشگری مردانه جهان مو

آموزشگاه جهان مو از سال 1365 فعالیت خود را آغاز کرده و تا به امروز توانسته دو شعبه فعال در تهران داشته باشد که یکی از آن ها آموزشگاه سفیر و دیگری آموزشگاه جهان مو نام دارد. این آموزشگاه نیز به دلیل امکانات فراوانی که برای آموزش دارد جزو بهترین آموزشگاه های آرایشگری مردانه به شمار می آید.

از جمله ویژگی ها و خدمات مهم این آموزشگاه می‌توان موارد زیر را برشمرد :

  • برگزاری دوره های آموزشی مختلف و ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای ؛
  • ارائه آموزش های آرایشگری با بالاترین کیفیت ؛
  • آموزش هنرجویان به بهترین نحو و با استفاده از تجهیزات پیشرفته ؛
  • دارای دو شعبه فعال در تهران ؛
  • و … .

آدرس شعبه 1: تهران، میدان انقلاب، ضلع شمال شرقی میدان، جنب بانک شهر، ساختمان 1135، طبقه 4.

شماره تماس: 33806111

آدرس شعبه 2: تهران، خیابان خاوران، ضلع جنوبی ترمینال خاوران، ساختمان پلیس +10، طبقه 2.

شماره تماس: 66957006 – 66417434 – 66956142

ورود به سایت آموزشگاه آرایشگری جهان مو

 

4. آموزشگاه آرایشگری مردانه عصر مو :

آموزشگاه آرایشگری مردانه عصرمو

این آموزشگاه نیز یکی دیگر از بهترین آموزشگاه های آرایشگری مردانه در ایران محسوب می‌شود که توانسته با بهره گیری از امکانات جدید آموزشی و همین طور روش های نوین در امر آموزش هنرجویان زیادی را با مهارت آرایشگری مردانه آشنا کند و به بازار کار بفرستند.

برخی از مهم ترین خدمات و ویژگی های این آموزشگاه شامل موارد زیر است :

  • ارائه آموزش ها با استفاده از اساتید مجرب و حرفه‌ای ؛
  • برگزاری دوره های آموزشی با کیفیت ؛
  • ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای در تمامی دوره ها ؛
  • استفاده از امکانات مدرن برای آموزش ؛
  • و … .

آدرس: میدان ولیعصر، ابتدای بلوار کشاورز، جنب ساندویچ هایدا، ساختمان شماره 14.

شماره تماس: 86036219-021

ورود به سایت آموزشگاه آرایشگری عصر مو

 

5. آموزشگاه آرایشگری مردانه اقبال :

آموزشگاه آرایشگری مردانه اقبال

آموزشگاه اقبال جزء بهترین آموزشگاه های آرایشگری در ایران است که از سال 1375 فعالیت خود را آغاز کرده است. تمامی آموزش های این مرکز به بهترین روش و با ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای انجام می شود. این آموزشگاه دو شعبه فعال در تهران و یک شعبه فعال در استان مازندران دارد.

برخی از مهم ترین خدمات این آموزشگاه عبارتند از :

  • ارائه بهترین آموزش ها با تجهیزات مدرن ؛
  • بهره گیری از اساتید مجرب ؛
  • همراهی هنرجویان تا ورود به بازار کار ؛
  • ارائه خوابگاه به هنرجویان شهرستانی ؛
  • و … .

آدرس شعبه مرکزی: تهران، میدان فردوسی، جنب بانک پاسارگاد، پلاک 617، طبقه دوم غربی.

شماره تماس: 88927542-021

ورود به سایت آموزشگاه آرایشگری اقبال

 

یکی از مشاغلی که امروزه بسیار مورد توجه افراد به خصوص قشر جوان قرار گرفته حرفه آرایشگری است. این شغل جزو مشاغل پرطرفدار در میان آقایان محسوب می‌ شود که می‌ تواند در مدت زمان کوتاهی منجر به کسب درآمد شده و امکان پیشرفت سریع در مسیر آن وجود دارد. امروزه آموزشگاه های مختلفی در این زمینه فعالیت می کنند و دوره های لازم برای یادگیری این مهارت را زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای برگزار می کنند.

اهمیت یادگیری آرایشگری

بدون شک همه شما می دانید که لازمه شروع یک فعالیت به صورت حرفه ‌ای و به منظور کسب درآمد و همچنین پیشرفت و کسب موفقیت در این مسیر، داشتن مهارت لازم و کافی در آن زمینه است. البته مهم ترین عامل پیشرفت در این شغل و کسب درآمد مطلوب به روز نگه داشتن مهارت های لازم در این حرفه است تا امکان رقابت با دیگر افراد در این شغل فراهم شود.

حرفه آرایشگری نیز جزء مشاغلی است که برای کسب مهارت در آن باید دوره‌های آموزشی مختلفی را سپری کرد و با تکرار و تمرین و آموزش زیر نظر اساتید مجرب در این زمینه به یک آرایشگر حرفه ای تبدیل شد.

بدون شک شما نیز به عنوان فردی که متقاضی یادگیری این مهارت ها است همواره به دنبال یک آموزشگاه خوب و معتبر بوده اید که بتوانید به بهترین نحو آموزش های لازم را دریافت کنید که در بخش های قبل چند مورد از آن ها را برای شما بیان کردیم. در ادامه می خواهیم شما را با این شغل پرطرفدار، دوره های مختلف آرایشگری و ویژگی های یک آموزشگاه آرایشگری خوب آشنا کنیم.

 

آشنایی با شغل آرایشگری

این حرفه و شغل جزو مشاغل مرتبط با بهداشت فردی است و به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است و مسلماً افراد ترجیح می‌دهند برای دریافت خدمات مطلوب و با کیفیت به آرایشگاه های معتبر در این زمینه مراجعه کنند. اگر شما نیز آرایشگری را به عنوان یک شغل انتخاب کرده اید و می خواهید از این راه کسب درآمد کنید اولین گام کسب مهارت های لازم همراه با دریافت گواهینامه معتبر است.

به این ترتیب شما می توانید مجوزهای لازم برای شروع این کار را دریافت کرده و کسب درآمد خود را آغاز کنید. لازمه پیمودن این مسیر شرکت در دوره های آموزش آرایشگری مردانه در آموزشگاه های معتبر است که در ادامه به معرفی این دوره ها نیز می پردازیم.

دوره های لازم برای کسب مهارت در حرفه آرایشگری مردانه

به طور معمول در آموزشگاه های آرایشگری مردانه هفت مهارت اصلی آرایشگری به هنرجویان آموزش داده می شود. این دوره ها جزو مهارت های اصلی در یادگیری حرفه آرایشگری هستند که عبارتند از :

شما بعد از شرکت در این دوره ها و دریافت نمره قبولی مربوط به هر دوره می توانید از سازمان فنی و حرفه ای مدرک معتبر در هر کدام از این زمینه ها را دریافت کرده و به عنوان یک متخصص در هر کدام از بخش ها در آرایشگاه خود مشغول به فعالیت شوید. لازم به ذکر است اصلی ترین و اساسی ترین دوره برای شروع کار آرایشگری دوره پیرایش مردانه درجه ۲ است و شما پس از گذراندن این دوره و کسب مدرک آن می ‌توانید جواز کار آرایشگری را دریافت کنید. بقیه دوره ها به منظور حرفه ‌ای شدن و کسب مهارت های تخصصی هستند که شما در صورت نیاز فعالیت در هر کدام به صورت تخصصی می توانید در دوره مورد نظر شرکت کنید.

 

آرایشگاه مردانه

ویژگی های بهترین آموزشگاه های آرایشگری مردانه

مسلما برای این که بتوان یک آموزشگاه آرایشگری را در گروه بهترین آموزشگاه ها تلقی کرد باید معیارها و ویژگی هایی را برای آن در نظر گرفت که بتوان برای سنجش مورد استفاده قرار داد که در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم :

  • بهره گیری از بهترین فضا و امکانات آموزشی : یکی از مهم‌ترین معیارها برای سنجش آموزشگاه آرایشگری مردانه بهره گیری از فضای مناسب و امکانات آموزشی جدید و به روز است. زیرا استفاده از امکانات جدید و داشتن شرایط خوب آموزش می تواند کیفیت آموزش را بالا برده و مهارت ها را در سطح بالاتری به هنرجویان منتقل کند.
  • استفاده از اساتید مجرب برای آموزش : کیفیت آموزش رابطه مستقیمی با مهارت هنرجویان دارد و می‌توان گفت آموزشگاهی خوب است که اساتید مجرب و خوبی را در اختیار داشته باشد.
  • اعتبار مدرک آموزشی که به هنرجویان اعطا می شود : معتبر بودن مدرک دریافتی از آموزشگاه برای تمام هنرجویان دارای اهمیت است و می تواند تاثیر مثبتی در روند شغل و آینده داشته باشد. پس بهتر است قبل از هر چیز در رابطه با نوع مدرکی که آموزشگاه به هنرجویان ارائه می دهد تحقیقات لازم را انجام دهید.
  • اعتبار و معروفیت آموزشگاه در میان سایر رقبا : معیارهایی که می‌تواند یک آموزشگاه آرایشگری را در میان دیگر آموزشگاه ها جزو بهترین ها تلقی کند، داشتن اعتبار و معروفیت در میان سایر آموزشگاه ها و رقبا است که این مورد نیز باید به دقت بررسی شود.
  • ارائه خدمات و امکانات مطابق با هزینه های دریافتی از هنرجو : هر آموزشگاه بر اساس امکانات و خدماتی که به هنرجویان ارائه می دهد ممکن است از نظر هزینه های دریافتی از هنرجو تفاوت هایی داشته باشد. مهم ترین نکته‌ای که در این رابطه دارای اهمیت است این است که هزینه های دریافتی از هنرجویان برای آموزش با امکاناتی که به آن ها ارائه می‌شود تطابق لازم را داشته باشد.
  • داشتن تنوع در مهارت های آموزشی : یکی دیگر از مهم ترین عواملی که می تواند باعث موفقیت و برتری یک آرایشگر نسبت به دیگری شود آشنایی با مهارت های متنوع و جدید است. به همین دلیل توصیه می‌شود برای یادگیری این حرفه آموزشگاهی را انتخاب کنید که همواره مهارت های جدید و دارای تنوع بالا را به شما آموزش دهد.
  • توجه به نظرات هنرجویان و کاربران در مورد آموزشگاه : ممکن است کاربران و هنرجویان آموزشگاه نظرات و انتقادات خود را در رابطه با این مرکز آموزشی در شبکه های اجتماعی یا در سایت آموزشگاه منتشر کنند. این نظرات می ‌تواند در جهت پیشبرد اهداف آموزشگاه و رفع نقص ‌های احتمالی کمک فراوانی کند و باعث بهتر شدن هر چه بیش تر و رشد آن آموزشگاه آرایشگری شود.

جمع بندی

همان طور که گفته شد شغل آرایشگری مردانه یکی از مشاغل پرطرفدار محسوب می شود که می توان آن را با گذراندن دوره های آموزشی در مدت زمان کوتاهی آموخت و شروع به کار کرد. هر کدام از دوره های آموزش آرایشگری مردانه به آموزش یک تخصص و مهارت خاص در آرایشگری می پردازند و می توان بر حسب علاقه به کدام در این دوره ها شرکت نمود.

از مهم ترین دغدغه هایی که هنگام شرکت در دوره های آرایشگری برای هنرجویان وجود دارد انتخاب آموزشگاه مورد نظر است. برای داشتن یک انتخاب درست باید بهترین آموزشگاه های آرایشگری را شناخت و پس از بررسی آن ها یکی را انتخاب کرد. در این مقاله 5 مورد از بهترین آموزشگاه های آرایشگری مردانه همراه با خدمات و ویژگی های هر کدام به شما معرفی شد که شما می توانید بر حسب نیاز و علاقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *