مقالات رنگ مو, مقالات رنگ مو حرفه ای, مقالات رنگ مو در خانه

بهترین مارک های رنگ مو

بهترین مارک های رنگ مو

برای داشتن موهایی سالم و زیبا باید از محصولات آرایشی و بهداشتی مناسب با کم ترین آسیب استفاده کنید. در گذشته از رنگ مو برای پوشاندن سفیدی موها استفاده می شد. اما امروزه رنگ موها با مارک ها و مشخصات مختلف، مناسب برای اهداف گوناگون وارد بازار شده است. تنوع رنگی این محصولات، باعث شده تا مردم برای ایجاد تنوع در ظاهر خود، به این محصولات رو بیاورند. رنگ کردن مو نیازمند دقت و مهارت است.

اگر در آرایشگاه قصد انجام این کار را ندارید، بهتر است در مورد رنگ مو و ویژگی های آن اطلاعات کسب کنید. در کلاس آموزش آرایشگری مردانه تمامی ویژگی های یک رنگ موی خوب را توضیح دادیم. با استفاده از یک رنگ موی باکیفیت می توانید رنگ مویی زیبا را تجربه کنید. با خرید از برند های رنگ مو معتبر ایرانی و خارجی که در این مقاله به بررسی آن ها پرداختیم، می توانید با خیال راحت در ظاهر خود تنوع ایجاد کنید. اگر به دنبال مارک خوب رنگ مو هستید، تا پایان ما را همراهی کنید.

قبل از اینکه به دنبال بهترین مارک های رنگ مو باشید، بهتر است در مورد رنگ موی باکیفیت و ویژگی های آن اطلاعات کسب کنید. یک رنگ موی مرغوب دارای ویژگی های زیر است:

بهترین رنگ مو برای رنگ کردن موهای سفید

بهترین رنگ مو برای رنگ کردن مو های سفید

رنگ کردن موی سفید و مرده بسیار کار مشکلی است. حال اگر قصد پیاده سازی رنگ های مختلف را روی موی سفید داشته باشید، کار شما پیچیده تر خواهد شد. با مطالعه مقاله انواع تکنیک رنگ مو ابتدا در مورد انواع تکنیک های رنگ اطلاعات کافی کسب کنید، سپس با استفاده از رنگ موهای باکیفیت موهای خود را رنگ کنید. بهترین برندهای رنگ مو برای رنگ کردن موهای سفید برند های زیر می باشند:

رنگ موی کلایرول (Clairol) :

رنگ موی برند کلایرول مدل natural instincts موها را تنها در 10 دقیقه رنگ می کند! این رنگ مو فاقد آمونیاک بوده و دارای ترکیبات گیاهی روغن نارگیل، آلوئه ورا و ویتامین های مفید برای مو است. اگر درباره رنگ مو های بدون آمونیاک اطلاعاتی ندارید پیشنهاد میکنیم حتما مقاله رنگ مو بدون آمونیاک چیست؟ را بخوانید. رنگ مو natural instincts برای افرادی که قصد دارند موهای سفید یا خاکستری خود را رنگ کنند یا رنگ ریشه های مو را تغییر دهند، مناسب است.

در حالت کلی برند کلایرول جزو بهترین برندهای رنگ مو برای موهای سفید محسوب می شود و با توجه به هزینه و زمان بسیار مقرون به صرفه است. برند کلایرول برای موهای سفید و خاکستری، یک کیت رنگی جدید به نام Root touch_up ارائه کرده است تا با استفاده از آن بتوان در رنگ کردن این نوع موها انتخاب عمل بیشتری داشت. این کیت رنگی در ده دقیقه موها را رنگ می کند و تا سه هفته کیفیت خود را روی مو حفظ می کند.

رنگ موی جان فریدا (John Frieda) :

رنگ مو جان فریدا برای افرادی که قصد دارند در منزل موهای خود را با یک فرمولاسیون منحصر به فرد رنگ کنند، بسیار مناسب است. برای آشنایی و ایده گرفتن برای رنگ موی خود مقاله ترکیب رنگ های موی سر را ببینید. این کیت رنگی می تواند سفیدی موها را از بین ببرد و موها را همچنان زیبا به نظر برساند.

معرفی بهترین مارک ها رنگ موی ایرانی و خارجی

اگر به دنبال رنگ موی مارک خوب هستید، باید برندهای مختلف را براساس ایرانی و خارجی بودن و همینطور مواد اولیه آن ها بررسی کنید. رنگ موهای فاقد آمونیاک از بهترین رنگ موها هستند؛ زیرا آسیب های مو را به حداقل می رسانند. در ادامه چند برند رنگ مو معروف و معتبر را به شما معرفی کردیم.

پکیج آموزش رنگ مو از صفر تا پیشرفته

با پکیج آموزش رنگ و مش مو ، ۰ تا ۱۰۰ رنگ و مش مو بصورت کاملا مجازی بیاموزید

مارک بهترین رنگ مو ایرانی :

مارک بهترین رنگ مو ایرانی

رنگ مو های ایرانی روز به روز در حال توسعه هستند. با اینکه در رنگ های ایرانی هنوز از آمونیاک استفاده می شود اما با جنس موهای ایرانی سازگاری بیشتری دارند. حجم تیوپ های رنگ های ایرانی بیشتر است و برای افرادی که موهای پرپشتی دارند، مناسب است. در ادامه چند نمونه مارک رنگ موی ایرانی که کیفیت بالایی دارند و می توانند در بازار با نمونه های خارجی این محصول رقابت کنند را به شما معرفی کردیم.

۱) رنگ موی آتوسا (Atousa) :

از قدیمی ترین برندهای تولیدکننده رنگ مو در ایران، برند آتوسا است. این برند رنگ موهایی باکیفیت و با قیمت خوب را به بازار عرضه می کند. در تولید این رنگ موها از روغن زیتون و ویتامین E استفاده شده است تا آسیب های ناشی از رنگ مو به حداقل برسد.

2) رنگ مو مارال (Maral) :

رنگ مو مارال

برند مارال طیف وسیعی از رنگ مو را به بازار عرضه می کند. این برند علاوه بر رنگ مو، محصولات مراقبتی و پوستی نیز تولید می کند. رنگ های تیوپی این برند از کیفیت بالاتری برخوردار هستند.

3) رنگ مو گلباران (Golbaran) :

رنگ موی گلباران بسیار باکیفیت است. تنوع محصولات رنگ مو و پودر دکلره گلباران، سبب شناخته شدن بیشتر این برند شده است.

4) رنگ مو آنیکا (Anika) :

آنیکا یک برند ایرانی است که در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می کند. بیشترین تمرکز این برند در تولید رنگ مو است. از این رو پک های رنگ مو این برند بسیار پرطرفدار است. همچنین یک مارک رنگ موی خوب برای رنگ شرابی در بین ایرانی ها است.

5) رنگ مو پروکسا (Procsa) :

رنگ مو پروکسا

محصولات برند پروکسا در سال 1387 تحت لیسانس یک شرکت اسپانیایی در ایران با مواد 100 درصد اسپانیایی تولید و به بازار عرضه شد. کاتالوگ رنگ پروکسا از رنگ های متنوعی پر شده است. این برند با تنوع زیاد رنگ توانسته است سختگیرترین افراد را هم راضی نگه دارد.

6) رنگ مو بیول (Biol) :

رنگ موی بیول

رنگ مو بیول با استفاده از فرمولاسیون آلمانی در ایران تولید می شود. بیول با در نظر گرفتن کیفیت بالا رنگ مو در برندهای آلمانی، رنگ مو خود را با فرمولاسیون این کشور در ایران تولید می کند. رنگ موی بیول با پوشش دهی خوب و درصد آمونیاک پایین، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

بهترین مارک های رنگ مو خارجی

بهترین برندها در زمینه تولید رنگ موهای ترکیبی، برندهای Logona و Martix Socolor هستند.

7) رنگ موی والانسی (Valancy) :

رنگ موی والانسی تمامی ویژگی های یک رنگ مو خوب را دارد. یکی از رنگ های پرطرفدار این برند، رنگ مرواریدی است. رنگ مرواریدی جزو رنگ های فانتزی است که اصولا ماندگاری کمی دارند؛ اما رنگ موی مرواریدی والانسی با فرمولاسیون خود توانسته ماندگاری این رنگ مو را افزایش دهد.

رنگ موی والنسی

8) رنگ موی لورال (Loreal) :

رنگ موی لورال

شرکت معروف لورال از قدیمی ترین شرکت ها در تولید رنگ مو و محصولات آرایشی و بهداشتی است. محصولات این شرکت فرانسوی تقریبا در تمام کشورها و فروشگاه ها عرضه می شود. مقدار آمونیاک رنگ موهای لورال کم است و برخی موارد نیز فاقد آمونیاک هستند. 

استفاده از رنگ موی این برند، لطافت و درخشندگی به موها می بخشد. رنگ مو برند لورال دوام و ماندگاری طولانی روی موها دارد و کیت رنگی آن جزو پرفروش ترین های بازار است. همچنین یک رنگ موی مارک خوب برای زمان بارداری محسوب می شود.

9) رنگ موی ولا (Wella) :

رنگ موی ولا

شرکت آلمانی ولا در سال 1880 فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی آغاز کرد و تا به امروز در این زمینه جزو بهترین ها شناخته شده است. بهترین برند خارجی رنگ مو از نظر ماندگاری و کیفیت، برند ولا است. رنگ موهای این برند در کنار پیگمنت بالا، زیبایی و براقیت را به موها می بخشند.

10) رنگ موی گارنیه (Garnier) :

برند مطرح و معتبر گارنیه دارای طیف وسیعی از رنگ موها است. رنگ موهای گارنیه فاقد آمونیاک هستند. از این رو آسیب های کمی به مو وارد می کنند. یکی از دلایلی که این برند بسیار پرطرفدار شده است، این است که در کنار کیفیت بالا، قیمت مناسبی دارد. 

شماره 6.2 کیت رنگی قرمز این برند برای موهای حساس و آسیب پذیر گزینه مناسبی است. این رنگ مو دارای ترکیبات طبیعی از قبیل عصاره زیتون و مروارید است. با پوشش 100 درصدی که دارد، برای رنگساژ ریشه های سفید مو نیز مناسب است.

آسیب های استفاده از رنگ موی بی کیفیت

رنگ موهای بی کیفیت علاوه بر اینکه سطح مو را به خوبی پوشش نمی دهند، سبب ایجاد سایه های کدر روی مو می شوند. همچنین در ساقه مو خشکی زیادی را ایجاد می کنند که در نتیجه آن، موها دچار شکنندگی و موخوره می شوند.

رنگ کردن مو یکی از حساس ترین کارها برای ایجاد تنوع در ظاهر به شمار می رود. اگر میخواهید به صورت حرفه ای موهای خود یا دیگران را رنگ کنید ولی نگران آسیب های ناشی از رنگ مو هستید، پکیج آموزش رنگ مو حرفه ای می توانید تخصص کافی را در مباحث ترکیب کردن رنگ ، ریشه گیری ، دکلره مو و … کسب کنید.

ارتباط رنگ مو با ویژگی های ظاهری هر فرد

رنگ مو باید به گونه ای انتخاب شود که با رنگ پوست و رنگ چشم سازگاری داشته باشد و در کنار آن چهره را طبیعی تر نشان دهد.

رنگ مو را براساس رنگ طبیعی مو انتخاب کنید

رنگ مو بدون آمونیاک

اولین مسئله ای که برای انتخاب رنگ مو باید به آن توجه کنید، رنگ طبیعی موها است. از آن جایی که هدف برخی افراد برای استفاده از رنگ مو، پوشاندن موهای سفید و خاکستری و برخی دیگر ایجاد تنوع و براقیت بیشتر موها است، باید به رنگ طبیعی مو دقت شود. اگر رنگ انتخابی به رنگ موی طبیعی فرد نزدیک تر باشد، نتیجه کار زیبا و هماهنگ خواهد شد.

رنگ مو را براساس رنگ پوست انتخاب کنید

رنگ مو ترکیبی

توجه به رنگ پوست برای انتخاب رنگ مو بسیار مهم است. انتخاب رنگ بدون سازگاری با رنگ پوست، می تواند زیبایی ذاتی را تحت الشعاع قرار دهد. برای تشخیص رنگ پوست گرم و سرد تنها کافی است از یک پیراهن سفید استفاده کنید. به این صورت که پیراهن سفید را جلوی صورت قرار داده و اگر رنگ پوست بیشتر به سمت آبی میل داشت، پوست سرد است و اگر به رنگ زرد میل پیدا کرد، رنگ پوست گرم است. می توانید از جواهرات نیز برای تشخیص گرمی یا سردی پوست استفاده کنید.

اگر هنگام استفاده از جواهرات، پوست روشن و درخشان تر شد، پوست سرد است و اگر رو به قرمزی رفت، پوست گرم است. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که رنگ پوست در فصول گرم سال کمی تیره تر از حد معمول خواهد بود. رنگ مو را مشابه رنگ صورت انتخاب نکنید. اگر رنگ موی روشن را برای پوست روشن استفاده کنید، چهره رنگ پریده به نظر می رسد. برای پوست های تیره از رنگ موهای روشن و برای پوست های روشن از رنگ موهای تیره استفاده کنید. اینگونه نتیجه کار بهتر و زیباتر خواهد شد.

رنگ مو را براساس رنگ چشم انتخاب کنید

برای ایجاد جذابیت بیشتر می توانید رنگ مو را براساس رنگ چشم ها انتخاب کنید. چشم ها اولین عضو در چهره هستند که توجه بیننده را به خود جلب می کنند. اگر رنگ مو را براساس رنگ چشم انتخاب کنید، زیبایی ظاهری را دوچندان می کند. برای مثال انتخاب رنگ مو کاراملی باعث می شود چشمان آبی، آبی تر به نظر برسند و جلوه بیشتری در چهره داشته باشند.

رنگ مو ترکیبی روشن

برای استفاده از برخی رنگ موها لازم است قبل از رنگ، عمل دکلره را روی مو انجام بدهیم تا از دو رنگ شدن مو جلوگیری کنیم و رنگ روی موها به صورت یکدست پخش شود اما اکثر پودرهای دکلره موجود در بازار به سلامت مو آسیب میرسانند. اگر به دنبال یک پودر دکلره با کیفیت و کم خطر برای موهای خود هستید، ما پودر دکلره استاد بیک را به شما پیشنهاد میکنیم. این پودر دکلره می تواند به آسانی و در کمترین زمان، مو را دکلره و برای رنساژ آماده کند و نگرانی هایی مثل سوختگی ها و آُسیب های ناشی از استفاده پودر دکلره نامرغوب را از بین ببرد. پودر دکلره استاد بیک شامل ترکیباتی مانند پروتئین و ویتامین است و این موضوع باعث حفط چربی مفید و کراتین موجود در موها می شود.

جمع بندی

رنگ مو از محصولاتی است که در خرید آن به هیچ وجه نباید عجله کرد. قبل از خرید رنگ مو باید برند های رنگ مو را بررسی و بهترین آن را انتخاب کرد. همچنین باید توجه کنید که رنگ مو خریداری شده با رنگ پوست و جنس موها سازگاری دارد یا خیر. توجه به فاکتورها و ویژگی های محصولات مو، به ویژه رنگ مو، به شما کمک می کند تا موهایی سالم و بدون آسیب داشته باشید.

توجه کنید که بعد از استفاده از محصولات رنگ مو، باید موها را به وسیله سرم های تقویت کننده ماساژ دهید. در این شرایط آسیب های ناشی از رنگ مو را کم می کنید. امروزه در بازار رنگ موهای ایرانی و خارجی با طیف وسیعی از رنگ ها عرضه می شوند. با مطالعه این مقاله می توانید از بین چند برند مطرح و معتبر در زمینه تولید محصولات رنگ مو، برند با کیفیت و مناسبی را انتخاب و استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *