مقالات آرایشگری زنانه, مقالات کوتاهی مو دخترانه, مقالات کوتاهی مو زنانه

آموزش موخوره گیری با روشی بی نظیر!

آموزش موخوره گیری

موی سر در بسیاری از افراد مخصوصا خانم ها و افراد دارای موهای بلند، دچار موخوره می شود. با پیشگیری و درمان نکردن موخوره پس از گذشت مدت زمان کوتاهی موی سر کاملا درگیر این مشکل شده و راه حلی نخواهد داشت.

بهترین و مطمئن ترین روش برای از بین بردن و پیشگیری از رشد موخوره در مو، کوتاه کردن موخوره ها یا به اصطلاح موخوره گیری است. در ادامه بهترین و ساده ترین روش موخوره گیری مو را به شما آموزش میدهیم.

مراحل موخوره گیری به سبک استادبیک

روش موخوره گیری

استاد بیک به عنوان صاحب سبک و یکی از بهترین اساتید و ارایشگران کشور روشی بسیار کاربردی برای موخوره گیری دارد. در ادامه مطلب مراحل روش و آموزش موخوره گیری به سبک استاد بیک را توضیح می دهیم.

  1. خشک کردن موها : در ابتدا موها را به طور کامل خیس کنید و سپس از روش براشینگ یا سشوار استفاده کنید تا موها کاملاً صاف شوند. این مرحله به کاهش حجم موها و آماده‌ سازی آن ها برای موخوره گیری کمک می‌ کند.
  2. موخوره گیری از پایین سر : از پایین سر شروع کنید و با استفاده از شانه، مو ها را مهار کنید و نوک موها را با قیچی کوتاه کنید. در این مرحله توجه کنید که شانه را به آرامی و با دقت بر روی موها حرکت دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید.
  3. نوک‌گیری موها : پس از اتمام مرحله موخوره گیری در هر بخش مو، موها را تا پایین شانه بکشید و نوک موها را با قیچی کوتاه کنید. این کار باعث حذف نوک ‌های آسیب دیده و شکننده موها می ‌شود و موها را سالم و قوی می ‌کند.
  4. تکرار مراحل 2 و 3 در بخش‌ های دیگر مو : برای ایجاد یکنواختی در موها، باید مراحل 2 و 3 را در بخش ‌های مختلف مو تکرار کنید. در انتها نیز با استفاده از شانه، موها را از پایین مهار کرده و نوک مو ها را کوتاه کنید تا موها به صورت یکدست و هموار باشند.

با رعایت این مراحل و انجام آن ها به طور اصولی و صحیح، می ‌توانید موهای خود را به سبک استادبیک موخوره گیری کنید.

مزایای روش موخوره گیری استادبیک نسبت به سایر روش ها

موخوره گیری

بسیاری از افراد از روش های مختلف موخوره گیری در سالن و ارایشگاه خود استفاده می کنند. ولی مهارت ارایشگر و روش مورد استفاده او تاثیر مستقیمی در بهبود سلامت مو و زیبا تر شدن آن دارد. روش و اموزش موخوره گیری بدون کوتاهی استاد بیک مزایایی دارد که در ادامه مطلب ان ها را بیان می کنیم.

  • موخوره گیری بدون کوتاهی : یکی از مزایای اصلی روش و آموزش کامل موخوره گیری با قیچی استادبیک، این است که موها را می ‌توانید بدون کوتاهی زیاد موخوره گیری کنید. با استفاده از شانه و قیچی، موها را مهار و نوک ‌های آن ها را برش می ‌دهید، بدون اینکه از طول کلی موها کم شود.
  • بالا رفتن سرعت : روش استادبیک باعث بالا رفتن سرعت انجام موخوره گیری می ‌شود. با استفاده از شانه و قیچی، می ‌توانید به سرعت مو ها را مهار و نوک ‌های آن ها را برش دهید. این امر به شما امکان می ‌دهد که در زمان کمتری مو ها را موخوره گیری کنید و از صرف زمان زیاد در آرایشگاه جلوگیری کنید.
  • آسان‌تر و موثرتر : روش استادبیک نسبت به برخی روش ‌های دیگر موخوره گیری، آسان ‌تر و موثر تر است. با استفاده از شانه و قیچی، می ‌توانید به راحتی موها را موخوره گیری کنید. این روش کمترین آسیب را به موها و پوست سر وارد می ‌کند و باعث ایجاد نتیجه مطلوب و یکنواخت در موها می ‌شود.

جمع بندی

استاد بیک به عنوان یکی از بهترین ارایشگران و مدرسان ارایشگری در کشور شناخته می شود. با استفاده از آموزش موخوره گیری با قیچی استاد بیک می توانید به راحتی در خانه یا ارایشگاه موهای خود یا دیگران را بدون کوتاهی و آسیب موخوره گیری کنید.

همانطور که می دانید پیشگیری از رشد موخوره در مو امری حیاتی است. زیرا با جلوگیری نکردن از روند رشد آن تمام مو درگیر موخوره شده و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی مو دچار شکنندگی و خشکی بیش از حد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *