مقالات پاکسازی پوست

بهترین مراکز آموزش فیشیال صورت در ایران (شماره+آدرس)

مراکز آموزش فیشیال ایران

یادگیری روش‌ های صحیح فیشال و پاکسازی پوست از اهمیت بسیاری برخوردار است. صورت به عنوان بخش برجسته ‌ای از بدن، نقش حیاتی در ظاهر و اعتماد به نفس افراد دارد. از طرفی امروزه انجام پاکسازی به صورت ماهانه در بین خانم ها و آقایان رواج بسیاری یافته است. به همین دلیل این تکنیک از شغل های بسیار پر درامد محسوب می شود.

برای رسیدن به درامد بالا و انجام حرفه ای و اصولی متد های پاکسازی باید این هنر و حرفه را از مراکز معتبر یاد بگیرید تا اسیبی به صورت و پوست مشتری نرسانده و به یکی از بهترین فیشال کار های شهر خود تبدیل شوید. در این مطلب 4 مورد از بهترین مراکز آموزش فیشیال صورت در ایران را معرفی می کنیم.

بهترین مراکز آموزش فیشیال صورت در ایران

مراکز آموزش فیشیال صورت در ایران متعدد هستند و انتخاب بهترین مرکز بستگی به نیاز و شرایط هر فردی دارد. از آن جایی که حرفه و تخصص پاکسازی و فیشال پوست باید در مراکز تخصصی و بسیار معتبر با شرایط خوب فرا گرفته شود، در ادامه مطلب بهترین و معتبر ترین مراکز آموزش فیشیال صورت در سطح کشور را معرفی می کنیم.

1. آکادمی استادبیک

استادبیک

این آکادمی یکی از پیشروان در حوزه آموزش تکنیک های آرایشگری مردانه و زنانه از جمله فیشیال صورت در ایران است. مجموعه بزرگ استاد بیک آموزش ‌های تخصصی و حرفه‌ ای در زمینه فیشیال صورت را به صورت عملی، حضوری و آنلاین ارائه می‌ دهد و از تکنیک‌ های مدرن و مواد با کیفیت بالا برای آموزش این شغل پولساز به دانش جویان خود استفاده می‌کند.

مجموعه استاد بیک دوره های آموزشی یادگیری فیشال و پاکسازی صورت را به صورت حضوری و آنلاین برگزار می کند. برگزاری و ارائه پکیج جامع آنلاین پاکسازی صورت یکی از بهترین مزیت های این مجموعه است که باعث شده تا آکادمی استاد بیک با دیگر آموزشگاه های سطح کشور متمایز بوده و طرفداران و دانشجویان بسیار زیادی داشته باشد.

آکادمی استاد بیک به دلیل فراهم کردن شرایطی مانند امکان پرداخت قسطی شهریه، خوابگاه رایگان، آموزش عملی روی مدل زنده و … به عنوان یکی از اولین و برترین مراکز آموزش فیشیال صورت در ایران شناخته می شود.

آموزش پاکسازی پوست صورت
بهترین پکیج آموزش پاکسازی پوست از ۰ تا ۱۰۰ (کاملا عملی)
پکیج پاکسازی پوست استادبیک یکی از کامل ترین و معتبر ترین پکیج های اموزش پاکسازی که توسط اساتید مجرب تدریس میشود.

2. آکادمی ایران فیشیال

ایران فیشیال

این آکادمی نیز یک مرکز معتبر برای آموزش فیشیال صورت در ایران است و یکی از بهترین مراکز آموزش فیشیال صورت است. مجموعه ایران فیشال با تکیه بر تجربه و تخصص کادر آموزشی خود، آموزش ‌هایی را در زمینه تکنیک ‌های مختلف فیشیال صورت ارائه می ‌دهد.

اکادمی ایران فیشال از دانش بهترین اساتید تهران برای اموزش فیشال صورت به هنر اموزان خود استفاده می کند. همچنین شرایطی مانند ارائه تغذیه و میان وعده در حین دوره، پشتیبانی نا محدود، مدرک معتبر و … را برای کار آموزان خود فراهم کرده است.

3. آکادمی هنرآموزان

آکادمی هنرآموزان

این آکادمی نیز به عنوان یکی از مراکز معتبر آموزش فیشیال صورت در ایران شناخته می ‌شود. مجموعه هنر آموزان با برگزاری دوره ‌های آموزشی و کارگاه ‌های عملی، افراد را در زمینه تکنیک‌ ها و روش ‌های مختلف فیشیال صورت آموزش می ‌دهد و از تجهیزات و محصولات با کیفیت برای آموزش استفاده می کند.

همچنین این آموزشگاه خوابگاه برای دانشجویان شهرستان خود فراهم کرده و از دانش اساتید برجسته و حرفه ای برای برگزاری دوره های مختلف حضوری استفاده می کند. پس از یادگیری فیشال و پاکسازی پوست در این مجموعه می توانید در جلسات رایگان کاراموزی این مجموعه نیز شرکت کنید.

4. آکادمی تالگو پاریس

آکادمی تالگو پاریس

این آکادمی نیز یکی از مراکز مطرح آموزش فیشیال صورت در ایران است. مجموعه تالگو دوره های تخصصی اسکین کر را آموزش داده و مراقبت های صورت را نیز به صورت حرفه ای با متد های جدید به هنر آموزان خود آموزش می دهد. این آکادمی مدرک فنی حرفه ای نیز ارائه داده که ورود به بازار کار را آسان تر می کند. همچنین در مجموعه تالگو پاریس دوره های کاربر تجهیزات مراقبت اتاق پوست نیز آموزش داده می شود.

در انتخاب بهترین مراکز آموزش فیشیال صورت برای یادگیری این شغل و حرفه مدرن و پولساز، باید به معیار هایی مانند تجربه و تخصص کادر آموزشی، استفاده از محصولات با کیفیت، نظرات و تجربه کارآموزان سابق و همچنین امکانات و تجهیزات موجود در مرکز آموزشی مورد نظر توجه کنید.

مقایسه بهترین مراکز آموزش فیشیال ایران

بهترین مراکز آموزش فیشیال ایران

پس از معرفی بهترین مراکز آموزش فیشیال صورت برای انتخاب راحت تر در جدول زیر ویژگی ها و مزایای هر آکادمی را با یکدگیر مقایسه می کنیم.

مدرک ارائه شده مدت دوره امکان برگزاری دوره مجازی امکانات تجهیزات قیمت مرکز آموزشی
فنی حرفه ای بین المللی 4 ساعت دارد مدرن و کامل مناسب-اقساطی آکادمی استادبیک
فنی حرفه ای 5 روز ندارد مناسب بالا آکادمی ایران فیشیال
فنی حرفه ای 3-4 روز ندارد خوب متوسط آکادمی هنرآموزان
فنی حرفه ای بین المللی 4 روز بله مناسب بالا آکادمی تالگو پاریس

جمع بندی

یکی از دلایل اصلی برای انتخاب مراکز معتبر، ارائه مدرک آموزشی است. یادگیری فنون و تکنیک ‌های درست فیشال و پاکسازی پوست نیازمند کسب مهارت ‌های عملی و تئوری است. دریافت مدرک از یک مرکز معتبر، نشانگر آن است که شما به طور کامل و جامع آموخته‌ های مورد نیاز را به دست آورده ‌اید و توانایی انجام این فعالیت ‌ها را به درستی در هر شهر و منطقه ای دارید. در عصر دیجیتال امکان برگزاری دوره ‌های آموزشی مجازی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. این ویژگی به شما اجازه می ‌دهد تا از هر کجا و هر زمانی که مایلید، به یادگیری تکنیک و شغل فیشال و پاکسازی پوست بپردازید. از این رو در انتخاب مرکز آموزشی باید به این نکته هم توجه کنید و مطمئن شوید که مرکز انتخابی شما این شرایط را فراهم می‌ کند. آکادمی استاد بیک به عنوان یکی از بهترین مراکز آموزش فیشیال صورت دوره های آموزشی آلناین نیز به صورت جامع برگزار می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *