مقالات کراتینه مو, مقالات تکنیک های آرایشگری

بهترین روش کراتینه مو

بهترین روش کراتینه مو

روش های مختلفی برای کراتینه و صاف کردن مو وجود دارد. به احتمال زیاد شما به عنوان آرایشگر در بین راه های متنوع کراتین با مواد مختلفی که در دنیای زیبایی ساخته شده اند، نمی دانید کدام تکنیک، بهترین روش کراتینه مو است. حتی اگر فردی هستید که به دنبال انتخاب بهترین روش کراتینه کردن موهای خود هستید و به دنبال یافتن یک راه مناسب و کم خطر نسبت به بقیه روش ها می گردید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

در این مقاله انواع روش های کراتینه مو را برای آشنایی بهتر شما شرح می دهیم و در انتها بهترین روش موجود در حال حاضر را که کم ترین آسیب و بیشتری ماندگاری را دارد معرفی می کنیم.

برای کراتینه مو، باید بهترین روش را انتخاب کنید. زیرا با انتخاب تکنیک نادرست و در نظر نگرفتن مواد مورد استفاده و نیاز مو، آسیب های جبران ناپذیری به مو و پوست مشتری وارد می شود. به صورت کلی 3 روش برای انجام کراتینه مو وجود دارد که در ادامه مطلب به طور کامل آن ها را برایتان شرح می دهیم.

1. کراتین نرم یا سرد

کراتین سرد

این روش همان طور که از اسمش مشخص است، روی موهای نرم انجام می شود. برای افرادی که دارای موی مجعد و وز هستند، این روش توصیه نمی شود. زیرا با انجام کراتین نرم مو به یک صافی نسبی می رسد و روی موی فر تاثیری ندارد. ماندگاری این روش 2 ماه است و پس از آن نیاز به شارژ کراتینه وجود دارد.

2. کراتین برزیلی یا گرم

hot hair treatment

بر خلاف روش کراتین نرم، کراتینه برزیلی روی موهای فر، مجعد و وز بهترین پاسخگویی را دارد. زیرا باعث از بین رفتن موخوره و صاف شدن مو ها می شود. آرایشگران به صورت تخصصی این روش را یاد می گیرند و برای موهای مجعدی که در برابر رطوبت واکنش بیشتری نشان می دهند، این روش را استفاده می کنند.

ماندگاری این متد از 3 تا 6 ماه است و در صورت استفاده از مواد مرغوب، آسیبی به مو نمی رساند. در انجام این روش، از محصولاتی حاوی فرمالدهید استفاده می شود که سرطان زا هستند و همچنین نباید برای بانوان باردار استفاده شوند.

3. روش کراتینه استاد بیک

این تکنیک حاصل سال ها تلاش و آزمون و خطا روی مو های گوناگون و متد های مختلف است. تکنیک کراتینه مو استاد بیک کاملا تجربی است و تفاوتی که با سایر روش ها دارد این است که با انجام تمامی تکنیک های دیگر و استفاده از همه ی مواد موجود، از رضایت مشتریان و تجربیات فراوان به دست آمده است. فرمول خاص این روش و هنر با ارزش به دست آمده، در پکیج صفر تا صد کراتینه مو به طور کامل با بهترین قیمت تدارک دیده شده است تا برای انجام کراتین مو دیگر سختی های روش های دیگر را نداشته باشد. این تکنیک برای موهای اقایان و خانم ها به یک صورت قابل استفاده است.

آموزش کراتینه مو
پکیج آموزش ۰ تا ۱۰۰ کراتینه کردن مو
شما با پکیج آموزش کراتینه مو میتوانید زیر و بم این حرفه را آموخته و از این راه کسب درامد خوبی داشته باشید

در روش کراتین استاد بیک که به عنوان بهترین روش کراتینه مو حال حاضر شناخته می شود، احیا و صافی همه ی انواع مو مانند فر، وز، حالت دار یا صاف انجام می شود و برای هر نوع مو نیازی به گذراندن آموزش های جداگانه و خرید مواد گوناگون و زیاد نیست.

بهترین روش کراتینه مو

hair keratin treatment

با مطالعه زیاد و دریافت نظرات افراد مختلف که کراتینه انجام داده اند، روش استاد بیک به عنوان بهترین روش کراتینه مو، احیا و صافی، ویتامینه و درمان مو شناخته شده است. در این روش با هر موادی که موجود دارید می توانید بهترین نتیجه را بر روی مو دریافت کنید.

با انجام روش استاد بیک مو از 6 ماه تا 1 سال به طور کامل صاف و نرم خواهد بود. در این متد جدید و خاص، مو به صورت کاملا حرفه ای و لایه لایه مواد خورده و 15 الی 20 دقیقه استراحت می کند. سپس مراحل بعدی مواد گذاری و … انجام می شود.

مرحله ی اتوکشی که اصلی ترین و حیاتی ترین مرحله کراتین مو است، در روش استاد بیک به روش خاصی انجام می شود که همین امر باعث انتخاب تکنیک کراتین بیک به عنوان بهترین روش کراتینه مو شده است. در این تکنیک ماندگاری و اثر بخشی مواد افزایش چشم گیری پیدا می کند.

در صورتی که قصد دارید این تکنیک را به راحتی و با مناسب ترین قیمت یاد بگیرید، پیشنهاد ما تهیه پکیج آموزش کراتینه مو استادبیک است. در این پکیج تمامی تکنیک ها و اصول کراتین احیا و صافی صد درصدی، آشنایی کامل با ابزار مورد نیاز، بوتاکس، ریباندینگ، ویتامینه، اتو کشی خاص و روش های تثبیت مواد روی مو به طور کامل آموزش داده می شود.

نکات مهم در کراتینه کردن مو

در انجام هر روش تهاجمی برای رفع آسیب های مو و پوست، رعایت یک سری نکات ضروری است. در انجام کراتینه مو نیز باید مراحل و نکات مهمی را بررسی و رعایت کرد تا از بروز آسیب به مو جلوگیری شود و ماندگاری کراتین نیز بالا برود.

جمع بندی

همان طور که گفتیم روش ها و متد های مختلف و گوناگونی برای کراتین مو و صافی مو وجود دارد. شما باید بسته به نوع و جنس مو، همچنین نیاز موی مشتری یا خودتان بهترین روش را برای کراتین مو انتخاب کنید. ولی در بین تمامی تکنیک های مختلف، بهترین روش کراتینه مو آن روشی است که بتواند با مواد و ابزار در دسترس و مناسب برای هر نوع مویی پاسخ گو باشد و بهترین اثر بخشی را از نظر صافی، احیا و درمان روی مو داشته باشد.

روش استاد بیک با تکنیک های خاصی که به جز در پکیج صفر تا صد کراتینه، جای دیگری از دنیا آموزش داده نمی شوند توانسته برای انواع موها بهترین نتیجه گیری در درمان و صافی مو را به همراه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *