دانستنی ها و مقالات رایگان آرایشگری

وظایف مدیر داخلی سالن زیبایی

وظایف مدیر داخلی سالن زیبایی

آیا موسس یک سالن زیبایی هستید و حجم زیادی از کار ها و هماهنگی ها بر روی دوشتان است؟ راه حل رفع این مشکل استخدام یک مدیر داخلی برای انجام امور داخل سالن زیبایی و کم کردن حجم کاری شما است. حتی اگر به عنوان یک مدیر داخلی استخدام شده اید یا می خواهید در این شغل فعالیت کنید، این مقاله برای شما نیز مناسب است. برای شناخت وظایف یک مدیر داخلی، خصوصیات و نحوه تنظیم قانونی قرار داد تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

اگر آرایشگاه دارید و قصد استخدام یک مدیر داخلی را دارید، باید به یک سری نکات مهم توجه کنید. خیلی از مدیران آرایشگاه، توانایی انجام کلیه امور داخل آرایشگاه را به تنهایی ندارند. مخصوصا در هنگام ایام مخصوصی مانند عید نوروز که حجم کار و شلوغی بیشتر از مواقع عادی سال است، نیاز به یک مدیر داخلی حس می شود. هدف از استخدام مدیر داخلی، انجام هماهنگی ها و امور داخل سالن زیبایی به نحو احسن است. این کار باعث رشد و جذب مشتری و افزایش در امد می شود.

برای انتخاب بهترین مدیر داخلی، باید افراد زیادی که تجربه ی انجام این شغل را داشته اند، ملاقات کنید و با آن ها مصاحبه کنید. ویژگی های اخلاقی، رفتاری و تجربه ی کاری افراد مورد نظر در انجام این شغل بسیار مهم است. سعی کنید فردی با تجربه را برای این کار انتخاب کنید تا اصول اولیه وظابف خود را بداند. همچنین بهتر است نظر و فکر مدیر داخلی آرایشگاهتان، با شما هم سو باشد تا برای تصمیم گیری ها به مشکل نخورید.

مدیر داخلی آرایشگاه

در ادامه مطلب قصد داریم خصوصیات و وظایف مدیر داخلی سالن زیبایی را برای افرادی که می خواهند در این شغل فعالیت حرفه ای داشته باشند و قصد یادگیری کامل وظایف و شرایط این شغل را دارند یا حتی افرادی که می خواهند یک مدیر داخلی حرفه ای را برای آرایشگاه خود استخدام کنند شرح دهیم.

اگر یک فرد با این ویژگی ها را پیدا کردید، می توانید مطمئن باشید که یک مدیر داخلی خوب برای سالن زیبایی خودتان استخدام کرده اید و در کنار هم می توانید به رشد و پیشرفت برند سالن خودتان کمک کنید. همچنین اگر شما فردی دارای این خصوصیات هستید، در شغل مدیریت داخلی سالن زیبایی بسیار موفق خواهید بود.

عقد قرارداد با مدیر داخلی آرایشگاه

عقد قرارداد با مدیر داخلی آرایشگاه

یکی از مهم ترین نکاتی که باید هنگام استخدام مدیر داخلی یا هر کدام از پرسنل سالن زیبایی رعایت کنید، تنظیم درست قرارداد های کاری است. با تنظیم و عقد نادرست قرارداد کاری، مشکلات بسیاری مانند شکایت، اختلاف و … به وجود می اید که در نتیجه آن،یکی از طرفین از سمت اداره کار و تامین اجتماعی جریمه می شوند. برای تنظیم قرارداد و تعیین شرح وظایف مدیر سالن زیبایی ، باید مراحل و نکات زیر رعایت شوند :

  1. حضور هر دو طرف در هنگام امضا و تنظیم قرارداد : قرارداد کاری با پرسنل و مدیر داخلی در صورتی قانونی و درست است که هر دو طرف در محل حضور داشته باشند. یا در صورت حضور نداشتن یکی از طرفین، با رضایت وی قرارداد پس از امضا برایش ارسال شود.
  2. مشخص کردن عنوان، نوع، مشخصات فردی طرفین، مدت زمان و تاریخ شروع به کار : همه این موارد به طور کامل باید در قرار داد ذکر بشوند تا از به وجود امدن مشکلات احتمالی در اینده جلوگیری شود.
  3. مشخص کردن میزان حقوق : حقوق پرداختی برای پرسنل سالن زیبایی به چند روش درصدی، ثابت و ترکیبی وجود دارد که نوع و مقدار آن به طور دقیق باید برای مدیر داخلی، مشخص شود.
  4. تنظیم تعهدات و شرایط : تمامی شرایط کاری از سمت کارفرما مانند میزان مرخصی، روز های استراحت و … باید برای مدیر داخلی مشخص شود.
  5. شرایط و نحوه فسخ قرار داد : در شرایط کاری ممکن است هر یک از طرفین به دلایلی بخواهند قرار داد خود را فسخ کنند. در این صورت باید شرایطی تنظیم شود تا در صورت خروج زود هنگام از قرارداد کاری، میزان خسارت وارده، پرداخت شود.
قرارداد اجاره لاین سالن زیبایی
پکیج کامل قرارداد سالن زیبایی + مشاوره رایگان
با تهیه پکیج قرارداد استادبیک میتوانید زیر و بم قرارداد های سالن زیبایی را یادگرفته و بهترین نوع قرارداد را بر اساس نیاز خود عقد نمایید.

شرح کامل وظایف مدیر سالن زیبایی

شرح کامل وظایف مدیر سالن زیبایی

هنگامی که کسب و کار آرایشگاه خیلی رشد می کند و تعداد مشتریان آن زیاد می شود، مدیریت تمامی امور سال زیبایی برای مدیر اصلی سخت خواهد شد. در این مواقع استخدام مدیر داخلی بهترین تصمیم برای مدیریت بهتر و هماهنگی بین کار ها و افراد می شود.

یک مدیر داخلی خوب که باعث رشد مشتریان و در امد سال زیبایی بشود باید به وظایف خود به درستی عمل بکند. مدیر داخلی سالن زیبایی هم مانند هر شغل دیگری، وطایفی دارد که باید آن ها را به نحو احسن انجام بدهد. مانند:

مواردی که در بالا گفته شد، تنها یک بخش کلی از وظایف مدیر داخلی سالن زیبایی است. اگر مدیر اصلی آرایشگاه هستید سعی کنید همه امور نهایی را پس از انجام آن ها توسط مدیر داخلی، بررسی و در انتها تایید کنید.

جمع بندی

همانطور که متوجه شدید، کنترل عمومی امور داخلی سالن زیبایی بر عهده مدیر داخلی است. یکی از وظایف مدیر سالن زیبایی، ارتباط مستقیم با مدیریت اصلی آرایشگاه است تا همه امور تحت کنترل و طبق نظر نهایی موسس سالن زیبایی، صورت بگیرد. استخدام مدیر داخلی به آرایشگران کمک بسیار بزرگی در اداره همه امور آرایشگاه و منظم شدن کار ها می کند. در نتیجه ی این نظم و هماهنگی، به تعداد مشتری ها و در نتیجه در امد سالن زیبایی، افزوده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *