مقالات آرایش عروس

بهترین مدرس گریم عروس : لیست 6 مدرس برتر در سال 1402

بهترین مدرس گریم عروس

گریم عروس یکی از مهم ‌ترین کار های روز عروسی هر فردی است که نقشی حیاتی در زیبایی و جذابیت عروس دارد. به همین دلیل همه افراد به دنبال بهترین میکاپ آرتیست در شهر خود هستند تا بتوانند در روز عروسی خود بدرخشند. از این رو انتخاب بهترین مدرس گریم عروس برای افرادی که قصد ورود به این حرفه بسیار پولساز و پر طرفدار را دارند، بسیار مهم است.

بهترین مدرس گریم عروس باید دارای تجربه و آموزش کافی در زمینه گریم عروس باشد و با آخرین روش‌ ها و تکنیک ‌های گریم عروس به روز باشد. بنابراین برای پیدا کردن بهترین مدرس گریم عروس برای یادگیری پر در آمد ترین رشته و شغل در دنیا، باید به دنبال یک مدرس با تجربه در این حوزه بگردید تا بتوانید در این زمینه در شهر مورد نظرتان معروف شوید. در این مطلب 7 مورد از بهترین مدرسان گریم و میکاپ عروس را به شما معرفی می کنیم.

لیست بهترین مدرس های گریم عروس

بهترین مدرس های گریم عروس

همانطور که گفتیم اولین و مهم ترین رشته در زمینه آرایشگری، میکاپ و گریم عروس است. یادگیری این تکنیک باید زیر نظر اساتید ماهر و مجرب انجام شود. در غیر این صورت و با دنبال نکردن مد روز در زمینه گریم عروس یا استفاده از تکنیک های نا درست، مشتری زیادی نخواهید داشت و درآمدی نیز کسب نخواهید کرد.

به همین دلیل استفاده از مهارت، علم و تجربه اساتید حرفه ای که مطابق با دانش و مد روی دنیا در زمینه گریم عروس، تکنیک های این رشته را آموزش می دهند، اولین و مهم ترین قدم در یادگیری و فرا گرفتن این رشته بسیار پر درامد و پول ساز است.

در ادامه مطلب یک لیست از 7 استاد با تجربه و حرفه ای برای گریم و میکاپ عروس در ایران را معرفی می کنیم تا بتوانید به راحتی بهترین مدرس گریم عروس را پیدا کرده و در زمانی کم، مهارت مورد نیازتان را کسب کنید.

1. ضحی بوشادی ؛ آکادمی استادبیک

ضحی بوشادی

ضحی بوشادی مدرس بین المللی میکاپ آکادمی بیک ، در صدر لیست بهترین مدرس های گریم عروس قرار گرفته است که تخصص او در گریم عروس بوده و یکی از بهترین و شناخته شده ترین میکاپ آرتیست های عروس در کل کشور محسوب می شود. او دارای بیش از ۱۵ سال سابقه کاری در این صنعت است و توانسته با ارائه بهترین آموزش ها، افراد حرفه ای و متخصصی را در زمینه میکاپ عروس در کل کشور تربیت کند.

خانم ضحی بوشادی تجربه فعالیت بین المللی در زمینه میکاپ و گریم را دارا هستند و با استفاده از تکنیک ‌های مدرن و جدید در این زمینه، به روز ترین نکات گریم عروس را به دانشجویان و هنر آموزان خود به صورت آنلاین و حضوری آموزش می ‌دهند. همچنین ضحی بوشادی کلاس های گریم عروس در سراسر دنیا مانند گرجستان را نیز برگزار می کنند و به همین دلیل به عنوان بهترین مدرس گریم عروس در ایران شناخته می شوند.

پکیج آموزش مجازی گریم عروس ضحی بوشادی :

پکیج پیشنهادی :
آموزش گریم عروس از ۰ تا ۱۰۰ (تضمینی)

پکیج آموزش میکاپ تخصصی عروس ، صفر تا صد گریم عروس را بصورت گام به گام و اصولی به شما آموزش میدهد. شما بعد از مشاهده این پکیج یک حرفه ای در گریم عروس خواهید بود.

آدرس اینستاگرام ضحی بوشادی : @academy_satin

آدرس اینستاگرام آکادمی بیک (تخفیف ویژه) : @amoozeshbeyk

2. سارا عسگری ؛ خانه زیبایی سارا عسگری

سارا عسکری

یکی دیگر از مدرسین مطرح در زمینه گریم و میکاپ عروس خانم سارا عسگری هستند که در شمال تهران بیشتر فعالیت می کند. سارا عسگری نیز درای مدرک بین المللی گریم عروس هستند و با ارائه آموزش های جامع در این رشته توانسته گریمور ها میکاپ آرتیست ها حرفه ای در سراسر ایران تربیت کند. از سوابق و مدراک سارا عسگری می توان به مدرک بین المللی از مستر کلاس سامر خوزامی، مدرک کمپانی گریماس در هلند و آیدین استانبول اشاره کرد.

اینستاگرام : @sara.asgari.makeupartist

3. فرناز صفری ؛ آکادمی میکاپ فرناز صفری

یکی از دیگر دوره های میکاپ و گریم عروس، دوره آموزشی فرناز صفری است که به راحتی و با زبانی ساده، اموزش گریم عروس را ارائه می دهد و دانشجویان پس از آن می توانند وارد بازار کار شوند. یکی از ویژگی های دوره آموزشی گریم و میکاپ عروس فرناز صفری، کار کردن روی مدل زنده به صورت عملی است که باعث پیشرفت و یادگیری بیشتر هنر آموزان می شود.

اینستاگرام : @makeup_farnazsafari

4. سالومه فرشچیان ؛ آکادمی دترلند

سالومه فرشچیان

سالومه فرشچیان در آموزشگاه دتر لند نیز با 15 سال سابقه فعالیت در حوزه میکاپ و گریم عروس، توانسته بهترین مدرسان کشور را تربیت کند. سالومه فرشچیان دوره های حرفه این خود ارایی، گریم سینمایی و گریم عروس را گذرانده است. همچنین دارای مدرک بین المللی از دوره سامر خوزامی استانبول و دوره لانکوم در پاریس است که باعث افزایش تجربه و مهارت ایشان شده است.

اینستاگرام : @saloume_makeup

5. مونا یزدانی ؛ آکادمی مونا یزدانی

مونا یزدانی

مونا یزدانی نیز یکی از بهترین مدرسین خدمات آرایشگری به خصوص گریم و میکاپ عروس در تهران است که با سال ها تجربه، تبدیل به یکی از افراد بسیار با سابقه در زمینه آموزش و میکاپ عروس شده است. مونا یزدانی علاوه بر ارائه خدمات میکاپ وگریم عروس در سالن زیبایی خود، خدمات آموزشی مختلف مانند بافت و گریم عروس و … را نیز انجام می دهد.

اینستاگرام : @monayazdani_beautycenter

6. شیما وفایی ؛ آکادمی شیما وفایی

شیما وفایی

یکی دیگر از افرادی که جزو بهترین مدرس گریم عروس شناخته می شود، شیما وفایی است. در اموزشگاه شیما وفایی ماهانه تعداد زیادی هنرجو از سرتاسر ایران برای یادگیری رشته های مختلف مخصوصا میکاپ حرفه ای مراجعه می کنند و با اعطای مدرک معتبر فنی حرفه ای و بین المللی، این مدرس توانسته به یک برند مطرح در زمینه آموزش میکاپ عروس تبدیل شود.

اینستاگرام : @arayesh_pirayesh_shimavafaei

برای انتخاب یک مدرس میکاپ خوب چه معیارهایی را باید مد نظر داشت؟

مدرس گریم عروس

انتخاب یک مدرس میکاپ خوب، امری بسیار حائز اهمیت است. زیرا آموزش ‌های نادرست می‌ توانند به زمان و هزینه شما صدمه زیادی بزنند و باعث ضرر دیدن و افت مشتری و درامد شوند.

به همین دلیل اگر قصد یادگیری میکاپ عروس و گریم به صورت حرفه ای و مطابق با معیار های روز دنیا را دارید، باید یک سری ملاک ها و نکات را در نظر بگیرید. در ادامه مطلب مهم ترین نکات برای انتخاب بهترین مدرس گریم عروس را شرح می دهیم.

  • آکادمی: مهم ترین و اولین نکته ای که برای انتخاب بهترین مدرس گریم عروس باید به آن توجه کنید، اکادمی ای است که مدرس در آن به آموزش و فعالیت می پردازد. اعتبار آکادمی و آموزشگاه باید در سطح بین المللی باشد و بهترین متد آرایشگری روز دنیا توسط اساتید مجرب و حرفه ای، در آن اموزش داده شود. یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین آکادمی ها و آموزشگاه های ایران، اکادمی استاد بیک است که با ارائه جدید ترین متد های روز دنیا در زمینه های مختلفی مانند کوتاهی، رنگ مو، گریم و میکاپ عروس و داماد و … توانسته به نامی درخشان در صنعت زیبایی تبدیل شود. آموزشگاه بیک تجربه بسیار زیادی در زمینه آموزش تمامی رشته ها و تکنیک های آموزش دارد و با بهترین اساتید و مدرسین حوزه های زیبایی در ایران همکاری می کند. برای مشاهده دوره ها و پکیج های آموزشی میکاپ و گریم عروس تخصصی با قیمت بسیار مناسب می توانید به صفحه پکیج گریم عروس مراجعه کنید.
  • تجربه : مدرس میکاپ باید دارای تجربه کافی در این حرفه باشد تا بتواند بهترین تکنیک های گریم عروس را به هنر جویان خود اموزش بدهد. بررسی سوابق و تجربیات مدرس میکاپ می‌ تواند به شما کمک کند تا از انتخاب خود مطمئن شوید و بتوانید به راحتی پس از گذراندن دوره مد نظر، وارد بازار کار شوید.
  • مدارک و گواهی ‌ها : یک مدرس میکاپ باید دارای مدارک و گواهی ‌های معتبر و مورد نیزا از بهترین دوره ها و اساتید باشد. این مدارک و گواهی ‌ها نشان می ‌دهند که مدرس میکاپ دارای دانش و تجربه کافی در این حرفه است.
  • تکنیک ‌های آموزشی : مدرس میکاپ باید دارای تکنیک های آموزشی مناسب و متد های جدید را آموزش بدهد. این روش‌ ها باید به دانشجویان و هنر آموزان کمک کنند تا بتوانند به بهترین نحو از دانش و تجربیات مدرس استفاده کنند.
  • تخصص : یک مدرس میکاپ باید دارای تخصص در زمینه ‌ای باشد که شما به دنبال آن هستید. برای یافتن بهترین مدرس گریم عروس باید مدرسی را پیدا کنید که تجربه و سابقه فعالیت زیادی در زمینه میکاپ و گریم عروس داشته باشد.
  • بازخوردهای دانشجویان : بازخورد های هنر آموزانی که قبلا از آموزش مدرس میکاپ عروس استفاده کرده ‌اند، می ‌تواند به شما کمک کند تا بهترین تصمیم را در انتخاب مدرس میکاپ بگیرید. بنابراین بهتر است نظرات و بازخورد ها و نظرات افراد شرکت کننده در دوره های قبلی را درباره مدرس و نحوه اموزش او بررسی کنید.
  • سابقه کاری مدرس : برای انتخاب بهترین مدرس گریم عروس باید به سابقه کاری و تجربه مدرس در زمینه آرایشگری و گریم نیز توجه ویزه ای کنید. مدرسان با سابقه کاری طولانی در این حوزه، می ‌توانند بهترین تکنیک‌ ها و روش‌ های آموزشی گریم و میکاپ را به هنر آموزان خود انتقال دهند.

نتیجه گیری

همانطور که گفتیم پیدا کردن بهترین مدرس گریم عروس برای یاد گیری این حرفه بسیار پولساز و رو به رشد در دنیا، کاری مهم و حیاتی است. اولین قدم در کسب موفقیت در این رشته، آموزش دیدن تحت نظر افراد مجرب و حرفه ای و مدرسان با سابقه ای است که زیر نظر اکادمی ها و آموزشگاه های معتبر فعالیت می کنند.

با توجه به لیست ذکر شده و تحقیقات انجام شده و همچنین در نظر گرفتن نظر هنر آموزان مختلف در سرتاسر کشور، بهترین مدرس برای یاد گیری هنر و شغل پر در امد و مدرن گریم و میکاپ عروس حرفه ای، ضحی بوشادی است که زیر نظر آکادمی استاد بیک در کل کشور به صورت تخصصی فعالیت کرده و کلاس های آنلاین و حضوری برگزار می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *