مقالات رنگ مو, مقالات رنگ مو حرفه ای, مقالات رنگ مو در خانه

بهترین پودر دکلره ایرانی

بهترین پودر دکلره

در این مقاله سعی داریم ضمن ارائه توضیحات کاملی در رابطه با پودرهای دکلره و ویژگی های آن ها ، بهترین روش انجام دکلره را برای شما شرح دهیم. پس برای آشنایی کامل با این روش تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بهترین پودر دکلره ایرانی

از آن جایی که پودر های دکلره جزو محصولات پرکاربرد در آرایشگری محسوب می شوند، دارای انواع و برندهای مختلفی هستند که هر کدام از آن ها بر حسب نوع کیفیت و معروفیتی که دارند در قیمت‌ های متفاوتی به بازار عرضه می ‌شوند. در آرایشگاه کیفیت پودر دکلره ای که قرار است برای مشتری مورد استفاده قرار گیرد به نظر و بودجه مشتری بستگی دارد. 

ولی در برخی از موارد که کیفیت و نتیجه کار برای مشتریان از قیمت تمام شده مهم تر باشد؛ آرایشگر باید به عنوان یک متخصص بهترین نوع پودر دکلره را به مشتری پیشنهاد داده و مورد استفاده قرار دهد. لازمه این امر داشتن شناخت کافی در زمینه انواع پودرهای دکلره و شناخت ویژگی های هر کدام است. در یک تقسیم بندی کلی پودرهای دکلره از نظر رنگ به دو نوع زیر تقسیم می شوند:

 

۱) پودر دکلره آبی

این نوع پودر دکلره یکی از قوی ترین انواع دکلره ها محسوب می شود که دارای قدرت روشن کنندگی بسیار بالایی است. از این نوع پودرهای دکلره بیش تر برای موهایی دارای ضخامت بالا و بدون آسیب دیدگی و همچنین موهایی که داره رنگ تیره یا رنگ طبیعی هستند استفاده می شود.

۲) پودر دکلره سفید

نوع دوم پودر دکلره از نظر رنگ پودر دکلره سفید است. این نوع پودر دکلره از نظر قدرت روشن کنندگی نسبت به پودر دکلره آبی ضعیف تر است و از قدرت کم تری برخوردار است. به همین دلیل از این نوع پودر دکلره بیش تر برای موهای آسیب دیده و حساس و موهایی که دارای رنگ روشن تری هستند استفاده می شود تا آسیب کمتری به موها وارد شود. همچنین این پودرها برای موهای از قبل رنگ شده نیز مناسب هستند.

البته لازم به ذکر است که نقطه مشترک در میان تمام پودرهای دکلره این است که تمامی آن ها جدا از رنگ و برندی که دارند؛ یک نوع ترکیب روشن کننده شیمیایی محسوب می ‌شوند که پس از این که مقدار مشخصی اکسیدان با آن ها ترکیب شود می ‌توانند رنگدانه های مو به نام ملانین را از بین ببرند و به این ترتیب با استفاده از روشن کردن مو امکان اجرای هر نوع رنگ مویی را برای آرایشگر فراهم می ‌کنند. 

اما باید توجه داشت که نوع و کیفیت این پودر های دکلره رابطه مستقیمی با زمان انجام دکلره و میزان آسیب دیدگی موها دارد که باید در هنگام انتخاب مورد نظر قرار گیرد.

ویژگی های بهترین پودر دکلره

پودرهای دکلره ای که برای بی رنگ کردن موها مورد استفاده قرار می گیرند باید در عین داشتن اثربخشی زیاد بتوانند با حداقل آسیب موها را روشن کنند. برخی از مهم ترین ویژگی های بهترین پودر دکلره عبارتند از :

  • چربی و کراتین موجود در مو و پوست سر را از بین نمی برد و آن را در نرمال ترین حالت ممکن حفظ می کند ؛
  • دارای بوی بد و نامطلوب نیست ؛
  • زمانی که با اکسیدان ترکیب می شود کف نمی کند ؛
  • با حداقل آسیب یا حتی بدون ایجاد کوچک ترین آسیبی موها را تا درجه دلخواه و مناسب روشن می کند ؛
  • زمانی که از آن برای دکلره کردن مو استفاده می شود گاز یا غباری از آن خارج نمی شود ؛
  • و … .

با توجه به ویژگی های گفته شده باید گفت که اگر یک پودر دکلره تمام این ویژگی ها را داشت بی خطر ترین ترکیب برای مو محسوب می شود. ولی مشکل اینجاست که حتی برند های معروف و برتر دنیا نیز تاکنون نتوانسته اند تمام این ویژگی ها را با هم داشته باشند.

ولی من، کاظم خسروی ، به عنوان یک آرایشگر که چندین سال است در این حوزه مشغول به فعالیت هستم، پس از انجام تحقیقات و بررسی ‌های فراوان و مشورت با متخصصین مختلف در کشورهای دیگر توانستم پودر دکلره ای تولید کنم که تمامی ویژگی‌ های بهترین پودر دکلره را دارد و مشتری می تواند بدون داشتن کوچک ترین دغدغه ای از آسیب دیدن موها و با اطمینان کامل از این پودر دکلره استفاده کند. 

این پودر دکلره علاوه بر ویژگی های فوق، دارای مشخصات منحصر به فرد دیگری از جمله: دکلره کردن مو در کوتاه‌ ترین زمان ممکن، داشتن قفل رنگ بالا، عدم آسیب به مو، دوام و ماندگاری بالا و بسیار عالی ، بی رنگ کننده مو طبیعی و… است و با جدید ترین دانش روز دنیا به نام پودر دکلره استاد بیک تولید شده است.

دریافت مشاوره رایگان خرید پودر دکلره استادبیک

تیم استادبیک بصورت 24 ساعته منتظر شنیدن صدای گرم شما هستند

بهترین روش دکلره مو بدون آسیب

همان طور که در بخش های قبل نیز اشاره شد؛ علاوه بر مهارت و تخصص آرایشگر که در انجام دکلره اهمیت زیادی دارد، استفاده از بهترین پودر دکلره نیز می ‌تواند در نتیجه کار بسیار موثر باشد. به همین جهت بهترین روش دکلره مو بدون آسیب ، انجام دکلره زیر نظر یک آرایشگر متخصص و حرفه ای و استفاده از بهترین پودر دکلره است. 

انتخاب بهترین آرایشگر به بررسی و تحقیق خود شخص و اعتبار آن آرایشگاه بر می گردد؛ ولی یکی از بهترین پیشنهادات برای پودر دکلره، استفاده از پودر دکلره جادویی استاد بیک است که از ترکیب بسیار خوبی برخوردار است و تا کنون توانسته نظر مشتریان و آرایشگران زیادی را در این حوزه با استفاده از کیفیت بالای خود جلب کند.

از آن جایی که این پودر دکلره می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن یعنی بین ۳۵ دقیقه تا 1 ساعت موها را به روشن ترین درجه برساند، مو دچار هیچ آسیبی نمی شود و مقاومت خود را حفظ می کند. پس می توان گفت بهترین روش دکلره مو بدون آسیب استفاده از مواد پک طلایی استاد بیک است.

بهترین روش دکلره در منزل

ممکن است برخی از افراد بخواهند موهای خود را در خانه دکلره کنند و قصد مراجعه به آرایشگاه را ندارند. البته باید گفت که از آن جایی که این کار نیاز به مهارت و تخصص دارد بهترین گزینه رفتن به آرایشگاه و سپردن این کار به یک آرایشگر با تجربه است و اگر همچنان قصد دارید دکلره مو را در منزل انجام دهید در زیر نکات مهمی را برای انجام درست این کار برای شما بیان می ‌کنیم که باید به دقت به آن ها توجه کنید و آن ها را مو به مو انجام دهید. این نکات مهم عبارتند از :

1. آماده کردن وسایل لازم

اولین موردی که برای دکلره کردن مو در خانه باید مورد توجه قرار گیرد، در اختیار داشتن لوازم مورد نیاز برای انجام این کار است. به طور کلی برای انجام این کار به وسایلی مانند: یک یا دو عدد حوله، یک کاسه پلاستیکی برای مخلوط کردن مواد، دستکش پلاستیکی، یک برس یا فرچه غیر فلزی برای زدن دکلره به موها و مهم تر از همه پودر دکلره نیاز است. 

البته لازم به ذکر است حتماً از یک فرد دیگر نیز در کنار خود برای انجام این کار کمک بگیرید تا برای قسمت هایی از مو که به طور کامل به آن تسلط ندارید به شما کمک کند.

2. محاسبه دقیق زمان و مواد لازم برای دکلره

میزان مواد لازم برای دکلره کردن مو به حجم و بلندی موهای فرد بستگی دارد که می ‌توان هنگام خرید پودر دکلره میزان ترکیب آن را از فروشنده پرسید. زمان انجام دکلره نیز به کیفیت مواد دکلره و رنگ موهای فرد و همچنین مقاومت موها بستگی دارد. 

به این صورت که موهای تیره به زمان بیش تری برای روشن شدن نیاز دارند و در مقابل اگر حساسیتی مانند سوزش و خارش شدید هنگام دکلره مشاهده شد باید به سرعت این کار را متوقف کرد، زیرا نشان دهنده حساسیت فرد به مواد است. در طول مدت دکلره باید هر چند دقیقه یک بار رنگ و مقاومت موها به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

3. دکلره کردن مو

اکنون زمان فرایند دکلره کرده مو در منزل است و با در نظر گرفتن موارد قبل می توانید دکلره کردن مو را آغاز کنید. در این مرحله دقت داشته باشید که از آن جایی که مواد دکلره برای پوست سر مناسب نیست و می ‌تواند حساسیت ایجاد کند، باید در ابتدا یک سانتی متر بالاتر از ریشه مو دکلره زدن را شروع کنید. برای این کار مقدار مناسبی از مواد را روی تمام موها به صورت لایه لایه بزنید. 

پس از این که تمام موها به دکلره آغشته شد اجازه دهید تا بخش های بالایی مو به رنگ زرد مایل شود و سپس بخش های ریشه و نزدیک به پوست سر را به مواد دکلره آغشته کنید. زمانی که تمام موها با مواد دکلره پوشانده شد، می توانید از روش هایی مانند: کشیدن پلاستیک روی سر و سشوار گرم برای گرم کردن موها و کوتاه کردن زمان دکلره استفاده کنید. هر چند دقیقه یک بار تا پایان زمان دکلره موها را بررسی کنید تا زمانی که به رنگ دلخواه برسند و همچنین مقاومت کافی و لازم را داشته باشند.

بهترین و قوی ترین پودر دکلره

4. شستن کامل موها بعد از اتمام فرایند دکلره

در این مرحله بعد از این که موها به اندازه کافی و مورد نظر روشن شد دکلره به پایان می ‌رسد و باید موها به طور کامل شسته شود. دقت داشته باشید که باید برای جلوگیری از آسیب دیدن مو ، بازگرداندن رطوبت از دست رفته موها و همچنین جلوگیری از خشکی و شکنندگی موها از نرم کننده ها و تقویت کننده های مخصوص بعد از شستشوی مو استفاده کنید. همچنین استفاده از شامپوهای ضد ریزش مو نیز در این مرحله به شدت توصیه می شود.

5. استفاده از رنگ دلخواه روی مو

حال که موها به پایه روشن رسید و تقریباً بی رنگ شد، می توان رنگ موی دلخواه و مورد نظر را روی موها اجرا کرد که این موضوع به سلیقه فرد بستگی دارد.

با توجه به مراحلی که گفته شد شما می توانید با کمک یک فرد دیگر در منزل نیز دکلره مو را انجام دهید. ولی باید دقت داشته باشید که تمام موارد درستی انجام شوند؛ زیرا در غیر این صورت ممکن است موهای شما دچار آسیب جدی شود.

نتیجه گیری

همان طور که در این مقاله اشاره شد، زیبایی ظاهری موضوعی است که برای تمام افراد به خصوص خانم ها از اهمیت زیادی برخوردار است و آن ها همواره روش های مختلفی را برای دستیابی به آن امتحان می ‌کنند. یکی از راه های رایج در زمینه ایجاد تغییر در چهره و زیبایی در میان خانم‌ ها استفاده از رنگ موهای مختلف و جذاب است. 

تغییر رنگ مو می تواند تاثیر بسیار زیادی در چهره فرد بگذارد و به خصوص اگر این رنگ ها جزو رنگ های خاص و پرطرفدار باشند این تغییر بیش تر احساس خواهد شد. بدون شک اکثر خانم ‌ها حداقل یک بار کاتالوگ رنگ مو را ورق زده اند و رنگ های خوب و جذاب و آن نظرشان را جلب کرده است. 

اما باید گفت اکثر رنگ ها روی موهایی با پایه روشن قابل اجرا هستند. برای این منظور از روشی به نام دکلره کردن یا بی رنگ کردن مو استفاده می ‌شود که در این مقاله به طور کامل به بیان آن پرداختیم و حتی روش دکلره در منزل را نیز برای شما آموزش دادیم.

با توجه به تمامی موارد گفته شده می توان این طور جمع بندی کرد که هر چند پودرهای دکلره از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند ولی انتخاب بهترین پودر دکلره و بهترین روش دکلره کردن مو بدون آسیب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که باید قبل از هر چیز مورد توجه قرار گیرد. پس اگر می خواهید بدانید چگونه بدون آسیب موهای خود را دکلره کنید باید هم پودر دکلره مناسبی را انتخاب کنید و هم این کار توسط آرایشگران مجرب و متخصص انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *