مقالات رنگ مو

آیا دکلره بدن برای روشن شدن پوست موثر است؟!

دکلره بدن برای روشن شدن پوست

یکی از دغدغه های اصلی تمامی خانم ها از بین بردن مو های زائد بدن است. روش های بسیار متفاوتی برای از بین بردن مو های زائد بدن وجود دارند که هر کدام از آن ها ویژگی های مختص به خود را دارند. یکی از روش های رفع مو های زائد که بسیار راحت و کم هزینه است، روش دکلره بدن است. در این مقاله می خواهیم به موضوعات تاثیر دکلره بدن برای روشن شدن پوست ، فواید و عوارض آن، معرفی بهترین پودر دکلره و هم چنین پودر دکلره استاد بیک بپردازیم. اگر به دنبال روشی راحت و کم هزینه برای رفع مو های زائد بدن خود هستید حتما این مطلب را دنبال کنید.

پودر و اکسیدان برای دکلره بدن

پودر و اکسیدان برای دکلره بدن

افراد بسیار زیادی به دنبال راهی موثر برای از بین بردن و پوشاندن مو های زائد صورت و بدن خود هستند که این موضوع در میان بانوان از اهمیت بالاتری برخوردار است. استفاده از پودر های دکلره برای پوشاندن مو های زائد هر چند مو ها را ریشه کن نمی کند و یا آن ها را به صورت سطحی بر نمی دارد و تنها آن ها را بی رنگ می کند اما روشی بسیار آسان و کم هزینه برای پوشش دهی به مو های زائد صورت و بدن است.

انواع مختلفی از پودر دکلره وجود دارد که اغلب افراد به دنبال یافتن بهترین پودر دکلره برای بدن خود هستند. دکلره بدن معمولا بر طبق دستور کارخانه تولید کننده آن از اکسیدان مخصوص به همراه هیدروژن پر اکسید و همچنین پودر دکلره سفید که نسبت به سایر انواع آن از قدرت کمتری برخوردار است تهیه می شود تا به پوست بدن آسیب نرساند. در هنگام استفاده از پودر دکلره برای بدن باید توجه داشته باشید که قبل از شروع دکلره ابتدا آن را بر روی سطح کوچکی از پوست بدنتان تست کنید تا در صورت وجود آلرژی استفاده از آن را متوقف کنید.

حتما از بهترین پودر دکلره موجود در بازار برای بی رنگ کردن مو های زائد بدن خود استفاده کنید زیرا استفاده از محصولات بی کیفیت نه تنها به زیبایی و روشن شدن پوست بدن شما کمک نخواهد کرد که باعث بروز بسیاری از آسیب ها در بدن می شود. از جمله نکات مهم دیگر در این زمینه، عدم استفاده از دکلره در زمان بارداری است. دکلره دارای آمونیاک و مواد شیمیایی است که استفاده از آن در زمان بارداری برای جنین ضرر دارد و بهتر است مادر استفاده از این روش را به بعد از زایمان خود موکول نماید.

فواید دکلره بدن برای روشن شدن پوست

فواید دکلره بدن برای روشن شدن پوست

استفاده از دکلره بدن یکی از متد ها و روش های موثر در پوشاندن مو های زائد بدن است که مزایا و فواید زیادی دارد. از جمله این مزایا می توانیم به تاثیر دکلره بدن برای روشن شدن پوست اشاره کنیم. علاوه بر این، روش دکلره فواید زیاد دیگری هم دارد که در ادامه مطلب آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم:

۱- سرعت زیاد در رفع مو های زائد

یکی از مزایای بسیار مهم استفاده از دکلره بدن ، سرعت بسیار بالای آن در رفع مو های زائد است. در مجموع تهیه آن تا زمان شستشو بیشتر از پانزده دقیقه طول نمی کشد. به همین دلیل این روش بسیار پر کاربرد و محبوب در میان بانوان است.

۲- نیاز به نوبت گرفتن ندارد

تمامی روش های از بین بردن مو های زائد مانند وکس کردن، اپیلاسیون و … با نوبت قبلی امکان پذیر هستند اما در روش پودر دکلره نیاز به گرفتن وقت قبلی وجود ندارد و افراد می توانند بدون وقت قبلی در آرایشگاه و یا حتی در خانه و بدون مراجعه به سالن های زیبایی این کار را انجام دهند.

۳- سادگی استفاده

استفاده از پودر دکلره بسیار ساده و آسان است و نیاز به آموزش خاصی هم ندارد. بنابراین بر خلاف وکس و اپیلاسیون که نیاز به داشتن مهارت دارند استفاده از این روش نیاز به مهارت خاصی ندارد و خودتان می توانید داخل منزل با رعایت نکات ایمنی جزئی آن را انجام دهید.

۴- بدون درد و آسیب است

استفاده از روش اپیلاسیون برای از بین بردن مو های زائد علاوه بر وقت گیر بودن، درد زیادی را به همراه دارد. استفاده از روش دکلره بسیار راحت و آسان است، در عین حال هیچ گونه درد و آسیبی هم به دنبال ندارد.

۵- هزینه پایین

این روش در مقایسه با سایر روش های از بین بردن مو های زائد بدن از جمله اپیلاسیون، بسیار کم هزینه است.

۶- روشن شدن پوست بدن

دکلره بدن برای روشن شدن پوست بسیار موثر است. استفاده از دکلره ، پوست بدن را لایه برداری کرده و به علت روشن کردن مو های نقاط مختلف بدن باعث روشن شدن پوست بدن می شود.

عوارض دکلره بدن برای روشن شدن پوست

روش های بسیار متفاوتی برای از بین بردن مو های زائد وجود دارند. هر کدام از روش های از بین بردن مو های زائد دارای مزایا و معایب مختص به خود هستند. افراد با توجه به نیاز خود می توانند هر کدام از این روش ها را مورد استفاده قرار بدهند. در این مقاله مزایای روش دکلره بدن را برای شما شرح دادیم حالا وقت آن رسیده است که درباره معایب این روش نکاتی را بیان کنیم. دکلره بدن علاوه بر مزایای بی شماری که دارد، معایبی هم دارد که به شرح زیر هستند:

۱- صاف نشدن پوست بدن

با استفاده از روش دکلره بدن ، هر چند مو های زائد بی رنگ شده و پوشانده می شوند اما از بین نمی روند. در این روش به علت از بین نرفتن کامل مو های زائد، پوست بدن صاف و تمیز نمی شود.

۲- نداشتن تناسب با هر رنگ پوست

در این روش مو ها با استفاده از پودر دکلره به رنگ بلوند و بسیار روشن در می آیند. به همین دلیل استفاده از این روش برای افرادی که پوست روشنی دارند بسیار مناسب است، در مقابل برای افرادی که پوست تیره دارند اصلا مناسب نیست.

۳- ماندگاری پایین

مو هایی را که در سطح پوست مشاهده می کنیم دارای ریشه ای هستند که به سرعت در حال رشد است. انجام دکلره بدن باعث می شود سطح مو به حالت بلوند در بیاید و به محض رشد مو، در سطح پوست بدن اختلاف رنگ مشهود خواهد بود.

۴- ایجاد آلرژی و حساسیت

برخی افراد به مواد شیمیایی موجود در پودر دکلره آلرژی دارند و به همین دلیل با استفاده از این مواد دچار خارش، سوزش و یا حتی تاول در سطح پوست خود می شوند.

برای روشن شدن پوست از چه دکلره ای استفاده کنیم؟

یکی از نکاتی که در این مقاله به آن اشاره شد علاقه و نیاز افراد به ویژه بانوان به از بین بردن و پوشاندن مو های زائد خود بود. پس از انتخاب روش دکلره برای پوشاندن مو های بدن، باید توجه کنید که بهترین مارک پودر دکلره را انتخاب کنید تا علاوه بر کیفیت بسیار بالا عوارض کمی داشته باشد.

پودر دکلره استاد بیک نوعی پودر دکلره مرغوب است که طی سالیان متمادی با استفاده از آزمایش های فراوان به دست آمده است. این نوع پودر دکلره اثری بسیار سریع و کیفیتی بالا دارد. این موضوع تا جایی صدق می کند که افراد متخصص در این زمینه این پودر دکلره را به عنوان بهترین پودر دکلره می شناسند. پودر دکلره استاد بیک بسیار مرغوب بوده و کیفیت آن قابل تضمین است. این محصول توانسته است رضایت تمام مشتریان را هم از نظر کیفیت به دست بیاورد.

خرید پودر دکلره استادبیک + ارسال فوری (تخفیف ویژه)

این محصول بر آورنده همه نیاز های آرایشگران حرفه ای است تا جایی که آرایشگران حرفه ای و بسیار مجرب برای انجام انواع رنگ مو، دکلره پوست صورت و بدن از این محصول خارق العاده که شامل یک پک طلایی بی نظیر است، استفاده می کنند. پک طلایی پودر دکلره استاد بیک شامل روغن، کرم و پودر است که با مقدار مناسب اکسیدان ترکیب می شوند تا در کوتاه ترین زمان و با کم ترین آسیب نیاز شما را برطرف نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *