مقالات رنگ مو

کرم دکلره مو چیست

کرم دکلره مو

حتما شما هم نام کرم دکلره مو را هنگام رنگ کردن موهای خود در آرایشگاه یا خرید رنگ مو شنیده اید. این محصول یکی از محبوب ترین مواد مورد استفاده برای بی رنگ کردن و به پایه رساندن مو است. در ادامه به معرفی کرم دکلره مو ، فواید و عوارض و بهترین برند ها آن میپردازیم.

کرم دکلره مو چیست

عملکرد کرم دکلره درست همانند پودر های دکلره است اما به دلیل وجود روغن هایی مثل آرگان و جوجوبا آسیب کمتری به موی شما می رساند. کرم های دکلره به آرامی کوتیکول های مو را باز کرده و به دلیل داشتن مواد تقویت کننده باعث عدم آسیب رسانی به موهای شما می شوند.

در این مطلب با کرم دکلره مو، فواید، عوارض و قیمت آن آشنا میشوید. همچنین در ادامه بهترین برند های این محصول به شما معرفی خواهد شد و در صورتی که تمایل داشته باشید موهای خود را در منزل دکلره کنید می توانید از نکات مفیدی که در مقاله دکلره مو در خانه آمده استفاده کنید.

کرم های دکلره مو به دلیل داشتن انواع مختلفی از روغن های گیاهی از سوختگی و وز شدن موهای شما جلوگیری می کنند. بافت کرم های دکلره درست همانند رنگ مو است و برای جلوگیری از ایجاد رنگ های نارنجی و یا تناژ قرمز از این محصولات استفاده می شود.

فرمولاسیون استفاده شده برای کرم های دکلره بسیار متفاوت از پودر های دکلره است. این محصولات دارای ترکیبات شیمیایی ضعیف تر از پودر می باشند و به همین دلیل آسیب چندانی به مو نمی رسانند.

فواید و عوارض کرم دکلره مو

با تولید کرم های دکلره مو در بازار متنوع رنگ مو و محصولات آرایشی، ترس افراد زیادی نسبت به عمل دکلره کردن مو از بین رفت. چرا که این محصول با فرمولاسیون متفاوت خود نسبت به پودر های دکلره، توانست رضایت همه علی الخصوص آرایشگران حرفه ای را به دست بیاورد. کرم دکلره مو که با نام دکو کرم نیز شناخته می شود، مزایا و معایبی نیز دارد که در ادامه مطلب به آن ها می پردازیم:

فواید کرم دکلره مو :

  • افراد بسیار زیادی معتقد هستند که دکوکرم مو از پودر دکلره ضعیف تر است. ولی تجربه به ما ثابت کرده که این محصول با خطر کمتر و به آسانی موها را به پایه می رساند.
  • با استفاده از کرم دکلره مو، بر عکس استفاده از پودر دکلره های نا مرغوب بسیاری که در بازار وجود دارد، حس نرمی و لطافت بعد از انجام عملیات روشن کردن موها را بر روی مو لمس خواهید کرد.
  • با استفاده از روغن های گیاهی و محصولات مراقبتی مو مانند جوجوبا، آرگان و… در کرم های دکلره آسیب وارده به مو تا حد قابل توجهی کاهش می یابد.
  • پودر های دکلره بی کیفیت موجود در بازار فاقد مواد مغذی و مراقبتی برای مو هستند. این موضوع باعث وارد شدن آسیب های جدی به بافت مو و پوست سر مانند سوختگی کف سر، کات و کشیدگی مو، خشکی زیاد پوست سر و موها و… می شود.
  • فرمولاسیون خاص کرم های دکلره مو، به صورتی ایجاد شده است که سرعت جداسازی پیگمنت های مو را پایین بیاورد ولی در عوض مو ها آسیب کمتری هنگام روشن شدن خواهند دید.
  • یکی دیگر از فواید کرم دکلره ها، در روشن کنندگی موی زائد بدن است. این محصول به دلیل ساختار ضعیف تر و فرمولاسیون بهتری که نسبت به بسیاری از پودر های دکلره موجود دارد، باعث روشن شدن موی زائد بدن بدون آسیب و خشکی زیاد پوست خواهد شد.

اما باید گفت اگه سرعت رنگ باز کردن مو و روشن شدن موها برای شما اهمیت دارد و می خواهید بدون کوچکترین آسیبی موهای خود را پودر دکلره در زمان کوتاه به پایه دلخواه برسانید ، توصیه و پیشهاد کارشناسان ما استفاده از پودر دکلره استاد بیک است. این پودر با پشت سر گذاشتن آزمایش های گوناگون توانسته رضایت افراد زیادی را کسب کند و مو را بدون آسیب به پایه مورد نظر برساند. شما نیز به عنوان یک آرایشگر می توانید با استفاده از این پودر و پکیج دوره آموزش رنگ مو تخصصی به آسانی به یک رنگ کار حرفه ای مو تبدیل شوید.

مواد دکلره استادبیک
خرید پودر دکلره استادبیک با قیمت مناسب و ارسال فوری
برای اطلاع از قیمت و همچنین سفارش پودر دکلره استادبیک با ما در تماس باشید

عوارض کرم دکلره مو :

  • مانند هر محصول شیمیایی دیگری، استفاده مداوم از کرم دکلره مو باعث از بین رفتن لطافت و نرمی مو می شود.
  • مواد شیمیایی موجود در دکوکرم ها، باعث ایجاد تغییرات در ساختار و تخلخل موها می شود. از بین رفتن تخلخل باعث رفع خاصیت ارتجاعی مو و باز شدن کوتیکول مو می شود.
  • اگر به صورت مداوم و نادرست از این محصول استفاده شود، نفوذ مواد شیمیایی کرم دکلره ها در بدنه و ساقه مو، باعث ایجاد شکنندگی و در نتیجه ضعیف ‌تر شدن موی شما خواهد شد.
  • بزرگ ترین عیب کرم های دکلره در این است که با استفاده از این محصولات نمی توانید تناژ رنگ های گرم مو را از بین ببرید. دکو کرم ها مناسب افرادی هستند که از ابتدا مو های بلوند و روشن داشته اند. همینطور افرادی که موی طبیعی رنگ نشده دارند. زیرا این محصول روی موی از قبل رنگ شده، عملکرد خوبی ندارد و باعث آسیب به مو می شود.

به عنوان یک آرایشگر یا فردی که قصد ورود به دنیای رنگ مو و دکلره انواع موها دارد، باید بتوانید هم از کرم دکلره مو و هم از پودر های دکلره به صورت اصولی و تخصصی استفاده کنید. در مقاله ۳۰ فرمول ترکیب رنگ مو با دکلره و همینطور مقاله بهترین پودر دکلره ، با روش های دکلره کردن، ترکیب رنگ مو و بهترین پودر دکلره موجود در بازار آشنا می شوید.

بهترین برند های کرم دکلره مو

کرم های دکلره بافتی کرمی مانند و شبیه به رنگ مو دارند. در سال های اخیر که استفاده از این محصول رواج بسیار زیادی پیدا کرده است، مارک ها و برند های مختلفی از دکو کرم ها وارد بازار شده اند.

اگر قصد استفاده از این محصول را دارید بهتر است با برند های با کیفیت آن اشنا شوید. استفاده از مارک خوب کرم دکلره از آسیب به مو ها جلوگیری می کند. در ادامه مطلب به معرفی بهترین برند های کرم دکلره و مقایسه قیمت آن ها می پردازیم.

۱) کرم دکلره ریتون مدل 01

کرم دکلره ریتون مدل 01

کرم دکلره ریتون یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است. این کرم بی رنگ کننده، به دلیل وجود مقدار زیادی از کره کاریته، حاوی انتی اکسیدان، ویتامین، پروتئین ذرت و موم طبیعی عسل است که باعث نرمی و براق شدن مو می شود. این محصول با قدرت روشن کنندگی بالا کمترین آسیب را به مو می رساند. قیمت این محصول با کارکرد عالی در حجم 250 گرمی، به صورت تقریبی بین 800 تا 900 هزار تومان می باشد.

۲) کرم دکلره برند بس مدل Deco

کرم دکلره برند بس مدل Deco

این محصول فاقد آمونیاک است. به همین دلیل مو را خشک و وز نمی کند. کرم دکلره بس دارای پارافین مایع و روغن جوجوبا است که باعث رطوبت رسانی به مو می شود. همینطور با تشکیل لایه ی روغنی هیدرو لیپید قوی، از آسیب به مو و پوست سر جلوگیری می کند. روشن کنندگی این کرم دکلره از 6 تا 7 درجه می باشد. قیمت این محصول در بسته بندی 220 گرمی از 100 تا 200 هزار تومان متغیر است که با توجه به کیفیت بالای آن، معقول و به صرفه می باشد.

۳) کرم دکلره مارال مدل deco paste

کرم دکلره مارال مدل deco paste

کرم دکلره مو مارال بهترین انتخاب برای افراد دارای پوست حساس است. این محصول با فرمولاسیون استاندارد و با کیفیت اروپایی حاوی روغن جوجوبا است که از خشکی و شکنندگی مو جلوگیری می کند. کرم دکلره مو مارال با کیفیت خوب و قیمت مناسب، توانسته طرفدار های زیادی به دست بیاورد. قیمت تقریبی این محصول با حجم 250 گرم، مبلغ 100 هزار تومان است.

۴) کرم دکلره آلبورا مدل D-0098

کرم دکلره آلبورا مدل D-0098

كرم دكلره آلبورا بسیار با کیفیت بوده و عاری از هر غباری است. این محصول مو را تا پایه 9 روشن می سازد. از ویژگی های این محصول می توان به وجود مواد نرم کننده قوی اشاره کرد. همینطور به راحتی با اکسیدان ترکیب می شود و نیاز به استفاده از تکنیک خاصی نیست. قیمت کرم دکلره آلبورا در وزن 125 گرمی، تقریبا 100 هزار تومان است.

۵) کرم دکلره دوماسی مدل جوجوبا

کرم دکلره دوماسی مدل جوجوبا

این محصول نیز حاوی روغن جوجوبا است که تاثیر مهمی در حفظ سلامت مو دارد. همچنین جایگزین خیلی خوبی برای پودر های دکلره محسوب می شود و با درجه روشن کنندگی تا پایه 9 کیفیت قابل قبولی را به ارمغان آورده است. قیمت تقریبی این محصول در بسته بندی های 120 گرمی بین 70 تا 100 هزار تومان است.

نحوه استفاده از کرم دکلره مو

نحوه استفاده از کرم دکلره مو

برای استفاده از کرم دکلره بدون پودر دکلره، باید این ماده را با اکسیدان 9 درصد و نسبت یک به یک مخلوط کنید. ترکیب به دست آمده را بر روی ساقه مو قرار دهید. هنگامی که مو به درجه روشنی مورد نظرتان رسید، کرم دکلره مو را با مقدار مناسبی از اکسیدان 6 درصد مخلوط کرده و بر روی ریشه ی مو قرار دهید.

قدرت روشن کنندگی دکو کرم مو از 6 تا 7 درجه بستگی به ضخامت مو دارد. اگر می خواهید مو به پایه های روشن تر برسد، کرم دکلره را با اکسیدان 30 تا 40 درصد مخلوط کنید و دوباره روی مو قرار دهید.

هنگامی که مو به درجه روشنی مد نظرتان رسید، با آب شستشو دهید و حتما از مواد مراقبتی و نرم کننده ها استفاده کنید. هر مویی بعد از استفاده از مواد روشن کننده نیاز به مراقبت زیاد و استفاده از محصولات مفید دارد تا سلامت خود را حفظ کند.

زمان تاثیر گذاری کرم دکلره مو حدودا یک ساعت است. زمان ماندگاری مخلوط دکوکرم با اکسیدان نیز 30 دقیقه است و پس از گذشت این مدت، خاصیت این ماده به تدریج از بین خواهد رفت. اگر مخلوط به دست آمده در زمان نیم ساعت به طور کامل مصرف نشد، باید دوباره مواد را شارژ کنید.

کرم دکلره یا پودر دکلره؟

حال پس از بررسی همه ی جوانب مربوط به مواد روشن کننده مو، به این پرسش می رسیم که آیا کرم دکلره مو بهتر است یا پودر های دکلره؟ برای پاسخ به این سوال باید دوباره به این موضوع اشاره کنیم که کرم دکلره ها در مقایسه با پودر های دکلره ارزان و نامرغوب، برای استفاده بسیار بهتر هستند.

کرم های دکلره به دلیل اینکه به آرامی کوتیکول های مو را از هم باز می کنند و دارای مواد مغذی مانند انواع روغن های آرگان، جوجوبا و … هستند، از آسیب زیاد به مو جلوگیری می کنند. یکی دیگر از نکات مهم انتخاب بین پودر و کرم دکلره، توجه به برند این دو محصول است.

مو با کمک کرم دکلره مو تا درجه ی 6 و 7 روشن می شود. این ماده با دارا بودن انواع الکل های چرب در ساختار خود، بهترین انتخاب برای روشن کردن مو به شمار می آید. البته همانطور که در بخش های قبل نیز گفته شد همه پودرهای دکلره هم به موها آسیب نمی رسانند و محصولی مانند پودر دکلره استاد بیک با وجود ویژگی ها و مزایایی که دارد حتی می تواند نسبت به بهترین کرم های دکلره ارجحیت داشته باشد و بدون ایجاد کوچکترین آسیبی و در کوتاه ترین زمان ممکن موهای شما را روشن کند.

اگر قصد دارید در خانه موهای خود را دکلره کنید، می توانید از مقاله ی آموزشی چگونه موهای خود را دکلره کنیم؟ استفاده کنید تا بتوانید به صورت حرفه ای و بدون ضرر موی خود را به پایه برسانید. همینطور می توانید با استفاده از مقاله انواع ترکیب رنگ مو بدون دکلره موی خود را به آسانی و بدون استفاده از دکلره در خانه رنگ کنید.

جمع بندی

در این مطلب سعی شد تا همه ی نکات مربوط به کرم های دکلره مو و بهترین برند های آن بیان شود. استفاده مداوم از محصولات شیمیایی در هر برندی آسیب زیادی به سلامت پوست و موی شما می رساند. اگر قصد استفاده از این محصول را دارید بهتر است با مقایسه بهترین برند های کرم دکلره مو که در این مقاله چند نمونه از آن ها گفته شد، بهترین تصمیم را درباره ی موی خود یا مشتریان خود بگیرید.

برای انتخاب محصولات مو، باید ضخامت موی هر فرد، ژنتیک، سابقه ی رنگ و… نیز در نظر گرفته شود. عملیات بلیچینگ مو یا روشن کردن مو در مو های نازک باید با دقت زیاد انجام شود. توصیه ی ما این است که قبل از انجام هر عملی، با افراد حرفه ای و آرایشگر مورد اعتماد خود مشورت کنید تا بهترین انتخاب را برای حفظ سلامت موی خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *