مقالات پاکسازی پوست

دکلره کردن موهای بدن

دکلره پوست بدن

رویش مو در نقاط مختلف بدن امری طبیعی است و همواره افراد به دنبال پوشاندن و از بین بردن مو های زائد بدن خود هستند. این موضوع در میان بانوان از اهمیت بیشتری برخوردار است تا جایی که رفع مو های زائد به یکی از دغدغه های اصلی خانم ها تبدیل شده است.

امروزه برای از بین بردن مو های زائد بدن از روش های متنوعی مانند لیزر، اپیلاسیون و شیو کردن استفاده می شود. اگر هر کدام از این روش ها را تجربه کرده باشید قطعا می دانید دردناک و وقت گیر هستند و انجام هر کدام از آن ها نیاز به نوبت گرفتن و صرف مدت زمان زیادی در سالن های آرایشی دارد.

لازم است در کنار این روش های وقت گیر و درد آور، روش دکلره پوست بدن را به عنوان روشی جدید و بدون درد به شما معرفی کنیم. در این مطلب قصد داریم شما را با روش دکلره کردن مو های بدن، باید ها و نباید های آن آشنا کنیم. از آن جایی که مهم ترین خواسته افراد تهیه پودر دکلره ای بدون آسیب و با کیفیت است، در این مقاله شما را با بهترین پودر دکلره برای مو های بدن نیز آشنا خواهیم کرد.

دکلره پوست بدن

دکلره کردن موی بدن از جمله متد های پر طرفدار رفع مو های زائد است. هر چند این روش مانند سایر روش ها مو را از قسمت ریشه نمی کند و یا آن را به صورت سطحی بر نمی دارد اما رنگ مو ها را به صورت بلوند در می آورد. مو ها با بی رنگ شدن دیگر جلب توجه نمی کنند و هیچ کس متوجه وجود مو در بدن فرد نخواهد شد.

همانطور که در مقاله تاثیر دکلره بدن برای روشن شدن پوست گفتیم ، این روش برای افرادی که به دلیل درد زیاد یا اتلاف وقت نمی توانند از سایر روش های رفع مو های زائد استفاده کنند بسیار مناسب است. در دکلره بدن باید به نکاتی توجه کنید که در ادامه مطلب به آن ها اشاره شده است:

1. دکلره باید مرغوب و با کیفیت باشد

اگر تصمیم به دکلره مو های بدن خود گرفته اید لازم است بدانید استفاده از هر مارک پودر دکلره ای مناسب نیست. استفاده از دکلره نامرغوب نه تنها به زیبایی شما کمکی نخواهد کرد بلکه باعث ایجاد آسیب های پوستی هم می شود.

انواع مختلفی از پودر دکلره در بازار عرضه می شوند که در میان آن ها پودر دکلره استاد بیک به عنوان یکی از بهترین و کم آسیب ترین پودر های دکلره شناخته می شود. در این پودر به دلیل استفاده از مواد با کیفیت، پروتئین و ویتامین های مفید آسیبی به بدن نمی رسد، به همین دلیل می توانید با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید.

2. انتخاب نوع مناسب پودر دکلره

پودر دکلره علاوه بر برند و کارخانه تولید کننده آن، در چندین نوع متفاوت تهیه می شود. دکلره آبی، دکلره سفید و دکلره بنفش از انواع پودر دکلره هستند. دکلره آبی و بنفش بیشتر برای دکلره کردن مو های سر مورد استفاده قرار می گیرند و نسبت به دکلره سفید قوی تر هستند.

در دکلره پوست بدن می بایست از محصولاتی ضعیف و ملایم تر استفاده شود. دکلره رنگ سفید نسبت به سایر رنگ های پودر دکلره ضعیف تر بوده و برای پوست بدن مناسب است.

3. عدم استفاده در زمان بارداری

در تهیه تمامی پودر های دکلره از نوع ضعیف گرفته تا انواع قوی تر آن از مقداری مواد شیمیایی جهت بی رنگ کردن مو ها استفاده می شود. استفاده از مواد شیمیایی در زمان بارداری برای سلامت جنین بسیار خطرناک است. بنابراین توصیه می شود خانم های باردار به هیچ عنوان از پودر دکلره در زمان بارداری استفاده نکنند و دکلره مو های بدن را به بعد از زمان زایمان خود موکول نمایند. پیشنهاد میکنیم حتما مقاله دکلره پوست صورت را بخوانید.

4. مدت زمان قرار دادن دکلره بر روی پوست

پس از قرار دادن دکلره بر روی پوست بدن ، حدود سه تا ده دقیقه طول می کشد که مو ها بلیچ شوند. در این مرحله توجه داشته باشید که دکلره بیش از حد روی پوست باقی نماند چون قرار دادن دکلره به مدت طولانی بر روی پوست بدن باعث ایجاد آسیب های پوستی خواهد شد.

5. تست حساسیت

یکی از نکات بسیار مهم پیش از انجام دکلره پوست بدن ، انجام تست حساسیت است. قبل از قرار دادن مواد دکلره بر روی تمامی قسمت های بدن، آن را بر روی قسمت کوچکی از بدن قرار دهید. اگر احساس خارش و سوزش شدید در آن قسمت از بدن خود داشتید از دکلره مو های زائد بدن خود منصرف شوید. حساسیت به دکلره باعث ایجاد التهابات شدید پوستی می شود.

6. مراقبت های بعد از دکلره بدن

پس از انجام دکلره، بدن را مرطوب نگه دارید. به این منظور می توانید از انواع لوسیون ها و مرطوب کننده های مخصوص بدن استفاده نمایید. بعد از دکلره، بدن در مقابل آفتاب آسیب پذیر می شود و بهتر است کمتر در معرض نور خورشید قرار بگیرید و یا از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.

7. مطالعه دستور العمل کارخانه

پیش از استعمال دکلره لازم است دستور العمل آن را که بر روی جعبه محصول درج شده است مطالعه نمایید و بر طبق دستور العمل کارخانه سازنده آن عمل نمایید.

نحوه دکلره بدن در ۵ مرحله :

نحوه دکلره بدن

برای دکلره بدن مراحل زیر را با دقت و حوصله انجام دهید:

بهترین پودر دکلره برای بدن چیست؟

بهترین پودر دکلره برای بدن

در این مطلب به استفاده از دکلره در رفع مو های زائد پرداختیم، باید ها و نباید های آن را بیان کردیم. حالا قصد داریم شما را با بهترین پودر دکلره بدن آشنا کنیم. پودر دکلره استاد بیک طی سالیان زیاد و با استفاده از تجارب متخصصان زیادی به دست آمده است.

این پودر علاوه بر نداشتن آسیب برای پوست، اثر بخشی بالایی دارد. کیفیت این محصول بسیار بالا است و می توان آن را به عنوان محصولی بی رقیب به شمار آورد. اگر به هر دلیلی نگران استفاده از پودر دکلره هستید پیشنهاد می کنیم با خیالی آسوده از این پودر خارق العاده استفاده نمایید. پودر دکلره استاد بیک به علت وجود ترکیبات مرغوب و درجه یک آسیبی به پوست نمی رساند و در مقایسه با سایر پودر های موجود در بازار بسیار به صرفه و سریع الاثر است. 

مواد دکلره استادبیک
خرید پودر دکلره استادبیک با قیمت مناسب و ارسال فوری
برای اطلاع از قیمت و همچنین سفارش پودر دکلره استادبیک با ما در تماس باشید

جمع بندی

رفع مو های زائد دغدغه ای همیشگی در میان افراد و به ویژه بانوان است. یکی از روش های بسیار موثر برای رفع مو های زائد، استفاده از پودر دکلره پوست بدن است. پودر دکلره مو ها را سفید می کند و به دلایلی از قبیل کم هزینه بودن، ساده بودن و مهم تر از همه بدون درد بودن به عنوان روشی موثر در رفع مو های زائد بدن شناخته می شود.

در این روش انتخاب پودر دکلره مرغوب و با کیفیت از نکات بسیار مهم تلقی می شود. در بین انواع مختلف دکلره، پودر دکلره استاد بیک به عنوان بهترین پودر دکلره موجود در بازار بیشترین اثر بخشی را دارد. این پودر بهترین انتخاب برای تمامی افراد از جمله آرایشگران حرفه ای است. استفاده از پودر دکلره مرغوب استاد بیک نه تنها سرعت کار شما را بالا می برد، بلکه رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت. شما میتوانید این پودر فوق العاده را در آموزشگاه ارایشگری مردانه استادبیک تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *